Żyd żyda leje po pysku

Data: 2014-07-11 15:47:00
Autor: Klin
Żyd żyda leje po pysku
 http://wiadomosci.onet.pl/kraj/michal-boni-korwin-mikke-uderzyl-mnie-w-twarz/k0s70

   Ozjasz Goldberg żaÅ‚uje tylko, że Jakubowi Bauerowi nie napluÅ‚ w twarz.

Data: 2014-07-11 17:17:00
Autor: u2
Żyd żyda leje po pysku
W dniu 2014-07-11 15:47, Klin > pisze:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/michal-boni-korwin-mikke-uderzyl-mnie-w-twarz/k0s70

   Ozjasz Goldberg żaÅ‚uje tylko, że Jakubowi Bauerowi nie napluÅ‚ w twarz.

Janusz Korwin-Mikke podczas spotkania posłów do Parlamentu Europejskiego uderzył Michała Boniego w twarz. Do incydentu doszło w siedzibie MSZ. O całej sprawie polityk PO poinformował na Twitterze. - Będę rozważał, czy podejmę jakieś kroki prawne - powiedział Boni na antenie TVN24. - Żałuję, że nie naplułem Boniemu w twarz - skomentował sprawę Korwin-Mikke.

Lider Nowej Prawicy już wcześniej obiecywał, że gdy spotka Michała Boniego, spoliczkuje go.

Spotk.posłów do PE w MSZ - po spoliczkowaniu przez Korwina- za różne rzeczy już przepraszałem,, z pokorą przyjmuję ataki! Ale jest granica!

— Michał Boni (@MichalBoni) lipiec 11, 2014
Spotk.posłów do PE w MSZ:powiedziałem "dzień dobry" posłowi Korwin Mikkemu,uderzył mnie w twarz. To nie jest normalne!!

— Michał Boni (@MichalBoni) lipiec 11, 2014
- Powiedziałem Korwinowi "dzień dobry", mijaliśmy się wcześniej z panem posłem i nie widziałem jakieś agresji. Po tym "dzień dobry" dostałem w twarz, to nie jest miłe - powiedział Michał Boni na antenie TVN24.

- Pan poseł powiedział, że czuje się urażony, że go rzekomo atakowałem w 1991 roku. Ja swoje sprawy wyjaśniłem w 2007 roku i przeprosiłem. To nie jest też tak, że będę nieustannie każdego przepraszał. To zdarzenie było zaskakujące. To jest nie do zaakceptowania - dodał polityk PO, który rozważa podjęcie kroków prawnych.

- Wielokrotnie mówiłem, że najpierw płoną słowa, potem płoną ludzie. Można się spierać merytorycznie, nie akceptować poglądów, ale to nie powód, by w ten sposób reagować. Będę rozważał, czy podejmę jakieś kroki. Ja nikogo nie atakuję, staram się służyć Polsce, służyć krajowi - przekonywał Boni.

- Pan poseł nie zachowywał się nigdy jakoś agresywnie, nie mówiliśmy sobie "dzień dobry", ale nie zachowywał się agresywnie. Nie powstrzyma mnie przed realizowaniem zadań to, że jakiś Janusz Korwin-Mikke chodzi po parlamencie - mówił polityk w TVN24.

Korwin-Mikke: żałuję, że nie naplułem Boniemu w twarz

Sprawę skomentował również lider Nowej Prawicy. - Za komuny siedziałem we więzieniu, mogę i teraz - powiedział. - Żałuję, że nie naplułem Boniemu w twarz - dodał.

- Musi być jakaś granica. Pan Boni uważa, że nic się nie stało. Można człowiekowi nawymyślać i dalej chodzić z podniesioną głową. Oświadczył, że jestem idiotą, oszalałym człowiekiem, potem się przyznał, ale nigdy za to nie przeprosił. Ludzie sobie wzajemnie wymyślają i uchodzi im to płazem. Ja go tylko spoliczkowałem, a nie uderzyłem w twarz. Pan Boni nie przeprosił mnie. Nie zamierzam policzkować każdego, ale to była sprawa wyjątkowa i ostrzegałem z góry, że to zrobię. Zrobiłem to dyskretnie w miejscu, gdzie było kilkanaście osób - podkreślił Janusz Korwin-Mikke.

Zobacz post na facebooku
Do incydentu doszło w siedzibie Ministerstwa Spraw Zagranicznych podczas spotkania posłów do Parlamentu Europejskiego. - W pałacyku MSZ przy ulicy Foksal było zaplanowane spotkanie z europosłami. Celem było wypracowanie wspólnych i jak najlepszych zasad dzialania w UE. Na początku spotkania doszło do incydentu. Z tego powodu wyrażamy ubolewanie. Zamierzamy zlożyć wniosek do prokuratury w tej sprawie - powiedział na antenie TVN24 Marcin Wojciechowski, rzecznik MSZ.

Prawnik Piotr Shramm zauważył, że z punktu widzenia prawa ma tu zastosowanie art. 217 par. 1: "kto uderza człowieka lub w inny sposób narusza jego nietykalność cielesną, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku".

- To zachowanie zdecydowanie temu podlega. To na pewno dotrze do Parlamentu Europejskiego i odbije się negatywnym echem. Myślę, że teraz część osób może żałować swojej decyzji podczas wyborów patrząc na zachowanie Janusza Korwin-Mikkego. Kto jak kto, ale Michał Boni jest człowiekiem niezwykle spokojnym. Paragraf 2 art. 217 mówi, że jeżeli naruszenie prywatności było wywołane przez wyzywajace zachowanie pokrzywdzonego może przyczynić się do odłożenia kary, ale nie sądzę, że będzie to dotyczyło Michała Boniego - stwierdził adwokat.

Incydent zaczynaja komentować politycy różnych opcji. Marek Migalski napisał m.in: "JKM dotrzymał pierwszej swej obietnicy wyborczej w życiu".

Korwinowi po tym incydencie...wzrośnie poparcie. Serio.

— Marek Migalski (@mmigalski) lipiec 11, 2014

--
Generał Skalski o żydach w UB :

"Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie."

prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach :

"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,
także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie
poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim
najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita',
'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy
usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni
tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-07-12 03:38:56
Autor: stevep
¯yd ¿yda leje po pysku
W dniu .07.2014 o 15:47 Klin <"klin"@wp.pl>, <">"> pisze:

  http://wiadomosci.onet.pl/kraj/michal-boni-korwin-mikke-uderzyl-mnie-w-twarz/k0s70

   Ozjasz Goldberg ¿a³uje tylko, ¿e Jakubowi Bauerowi nie naplu³ w twarz.

Co za tr±ba z tego Mikusia, przecie¿ ¶ladem pi³karza Urugwaju móg³  przynajmniej ugry¼æ Boniego.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-12 20:23:10
Autor: t-1
¯yd ¿yda leje po pysku

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w

Co za tr±ba z tego Mikusia, przecie¿ ¶ladem pi³karza Urugwaju móg³ przynajmniej ugry¼æ Boniego.

Gryzienie jest w³a¶ciwe dla psów i ¶wiñ.
Gentelmani tego nie robi±.
Czy mo¿na siê dziwiæ, ¿e to ci przysz³o na my¶l?

Data: 2014-07-13 04:43:00
Autor: stevep
¯yd ¿yda leje po pysku
W dniu .07.2014 o 20:23 t-1 <no@nospam.pl> pisze:

[...]

S³uchaj barani rasisto, a co z czo³wym pi³karzem ¶wiata, który gryzie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-13 16:20:05
Autor: t-1
¯yd ¿yda leje po pysku

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³

S³uchaj barani rasisto, a co z czo³wym pi³karzem ¶wiata, który gryzie?

Zszed³ na psy, a ty na te drugie.

Data: 2014-07-14 03:56:17
Autor: stevep
¯yd ¿yda leje po pysku
W dniu .07.2014 o 16:20 t-1 <no@nospam.pl> pisze:

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³

S³uchaj barani rasisto, a co z czo³wym pi³karzem ¶wiata, który gryzie?

Zszed³ na psy, a ty na te drugie.

Kto? Suarez podpisa³ kontrakt z Barcelon±, a Miku¶ chyba z psychiatrykiem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-12 12:34:49
Autor: leming.show
¯yd ¿yda leje po pysku
u¿ytkownik Klin napisa³:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/michal-boni-korwin-mikke-uderzyl-mnie-w-twarz/k0s70

   Ozjasz Goldberg ¿a³uje tylko, ¿e Jakubowi Bauerowi nie naplu³ w twarz.

Czy to Ozjasz, tego nie wiem, historia zna przypadki kiedy to jeden zyd otrul drugiego za to ze ten zbytnio utozsamial sie z polakami, wiec po owocach ich poznacie.

Data: 2014-07-13 04:44:03
Autor: stevep
¯yd ¿yda leje po pysku
W dniu .07.2014 o 21:34 <leming.show@gmail.com> pisze:

u¿ytkownik Klin napisa³:
[...]

Uwa¿aj kretynie, ¿eby ciebie jaki¶ prawdziwek nie otru³.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-07-12 12:39:14
Autor: leming.show
¯yd ¿yda leje po pysku
u¿ytkownik Klin napisa³:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/michal-boni-korwin-mikke-uderzyl-mnie-w-twarz/k0s70

   Ozjasz Goldberg ¿a³uje tylko, ¿e Jakubowi Bauerowi nie naplu³ w twarz.

Jesli tak stawiamy sprawe, to zydzi z nkwd mordowali zydow z AK.

Data: 2014-07-14 11:23:54
Autor: quent
¯yd ¿yda leje po pysku
On 2014-07-12 21:39, leming.show@gmail.com wrote:
zydzi z nkwd mordowali zydow z AK.

JKM ju¿ by³ i ¯ydem i antysemit± i... zjadaczem dzieci.
Lewackie gnidy pluj± na o¶lep.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2014-07-14 08:18:24
Autor: leming.show
¯yd ¿yda leje po pysku
u¿ytkownik quent napisa³:

JKM juz byl i zydem i antysemita i... zjadaczem dzieci.

Lewackie gnidy pluja na oslep.

O interes trzeba dbac, a noz widelec cos sie spoleczenstwu zmieni i przyjdzie im do glowy rozliczyc dzika prywatyzacje i co wtedy? Przypal Panie:)

Ale spoko, zydokomuch glupi nie jest, wymiar sprawiedliwosci pozostal nietkniety od 89r, wiec nie maja czego sie bac.

" Bohorowi wrêczono literackiego Nobla! Potem wyg³osi³ rytualn± mowê:
-- Drogie panie, panowie, tudzie¿ obojnaki! Dali¶cie mi tê nagrodê nie z chêci, lecz z konieczno¶ci -- z musu! Od wielu lat przyznaj±c literackiego Nobla samym lewakom, komunistom, <<postêpowym>> nihilistom i goszystowskim pajacom -- doczekali¶cie siê krytyki tak szyderczej, tak ju¿ was uwieraj±cej, ¿e postanowili¶cie zrobiæ wyj±tek, ergo: zaprzeczyæ, i¿ lewactwo to g³ówne kryterium waszych werdyktów. Mi³o, ¿e pamiêtacie jeszcze kulturê klasyczn±, czego dowodem pamiêæ o ³aciñskim <<si fecisti, nega!>> -- je¶li zrobi³e¶, zaprzecz! Zaprzeczyli¶cie laurem dla <<wstecznika>>, dla <<anty postêpowca>>, dla <<zoologicznego konserwatysty>>. To dobry wybór. Dziêki temu werdyktowi piek³o otrzyma dzisiaj publiczn± ch³ostê, a widowni± bêd± miliardy ludzi, bo towarzyszy nam telewizja.
Upi³ kilka ³yków lemoniady ze szklanki stoj±cej na mównicy, i kontynuowa³ tym samym imperialnym tonem:
-- Panie i panowie jurorzy -- wam przysoli³em ju¿; teraz czas waszych go¶ci. Elitarna zebrana tu publiko! Delegaturo globalnej opiniotwórczej masonerii musztruj±cej ¶wiat!... Tak, do was siê zwracam, szanowni instruktorzy opinii publicznej! Po sali przeszed³ wrogi mu szmer, lecz nie wytr±ci³ Bohora z konceptu:
-- Kim wy jeste¶cie ? Przyznali¶cie sobie prawa bogów, gdy tymczasem jeste¶cie delegatami Lucyfera i mordujecie duszê cz³owieka, hamujecie jego lot ku celom wy¿szym! Wskutek z³ej woli, lecz czê¶ciej wskutek g³upoty, plagiatowo¶ci intelektualnej tych, którzy ma³puj± Mefistofelesów <<w dobrej wierze>>, chc±c <<wyzwalaæ ludzi>> -- unicestwiacie <<Logos>>! Robicie to nachalnie, bezlito¶nie i wszechstronnie. Wtedy, gdy czy¶ciec braku swobody zastêpujecie piek³em braku jej ograniczania. Wtedy, gdy kulturê t³umicie kontrkultur±, a moralno¶æ -- globalnym strêczycielstwem. Wtedy, gdy Dekalog odsy³acie do lamus±, a Boga do bajkopisarstwa dla prostaczków. Wtedy, gdy jako wzorce powszechne lansujecie prawid³a przynale¿ne wcze¶niej ludziom marginesu, analfabetom i dewiantom. Wtedy, gdy telewizjê czynicie broni± masowego ra¿enia Transcendencjê wymienili¶cie na dialektykê. Têsknotê za niedo¶cig³ym -- na pogoñ za trywialnym byle zyskownym. Branie wzoru z Chrystusa i Bayarda -- na ma³powanie komedianta ekranowego. Wertykalizm sprowadzili¶cie do horyzontalizmu -- Gotyk do asfaltu, a wodospad Szekspira do poziomej ka³u¿y sitcomów. Desakralizujecie ¶wiat, czyni±c go p³askim korytem pomyj reklamowanych jako wyzwolenie. Wyzwalacie istotê ludzk± z godno¶ci, prawo¶ci, rozs±dku i honoru! Dali¶cie cz³owiekowi zatrute jab³ko wê¿a! Jeste¶cie dziwk± graj±c± boginiê! Szerzycie k³amstwo i brud! Szczury ze ¶redniowiecznych statków przynosi³y d¿umê mniej zabójcz± od gangreny, któr± stanowi wasze dzie³o zniszczenia!...".

Rzeczpospolita klamcow W. £ysiak.

Data: 2014-07-15 04:30:30
Autor: stevep
¯yd ¿yda leje po pysku

On 2014-07-12 21:39, leming.show@gmail.com wrote:
zydzi z nkwd mordowali zydow z AK.

JKM ju¿ by³ i ¯ydem i antysemit± i... zjadaczem dzieci.
Lewackie gnidy pluj± na o¶lep.

Raczej zawsze by³ szukaj±cym rozg³osu debilkiem.
--
stevep
-- -- -