Ĺťydowska Republika Izraela

Data: 2014-08-09 17:15:07
Autor: MarkWoydak
Ĺťydowska Republika Izraela

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53e603a9$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
Gideon Levy

Ĺťydowska Republika Izraela

Masz coś przeciwko Żydom niedobitku komuszy?

MW

Data: 2014-08-11 04:12:48
Autor: stevep
Żydowska Republika Izraela
W dniu .08.2014 o 17:15 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

Ma, odzywa mu się krew żydowskich przodków.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-11 18:55:04
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 04:12:48 UTC+2 użytkownik stevep napisał:

> Masz coś przeciwko Żydom niedobitku komuszy?

> MW

Ma, odzywa mu się krew żydowskich przodków.

Sądziłem że jesteś mądrzejszy. Pomyliłem się.

Data: 2014-08-12 04:59:40
Autor: stevep
W dniu .08.2014 o 03:55 Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:

> [...]

> MW

Ma, odzywa mu się krew żydowskich przodków.

Sądziłem że jesteś mądrzejszy. Pomyliłem się.

A ja nie sądziłem , że jesteś aż tak głupi i się nie pomyliłem.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-08-11 21:34:56
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xkeofmin50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jakich żydowskich. To mix kałmucko-niemiecki ;-).

MW

Data: 2014-08-11 18:51:14
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 9 sierpnia 2014 17:15:07 UTC+2 użytkownik MarkWoydak napisał:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53e603a9$0$2360$65785112news.neostrada.pl...

> Gideon Levy

> Żydowska Republika Izraela

Masz coś przeciwko Żydom niedobitku komuszy?

Jeżeli JuTu ma coś przeciwko żydłu, to wcale mu się nie dziwię. Jeżeli popierasz morderców i faszystów, to właśnie tobie się dziwię. No chyba, że jesteś żydem... Przyznaj się, o ile masz odwagę.

Ĺťydowska Republika Izraela