Żydy chcą zniszczyć Lasy Państwowe

Data: 2018-06-13 13:41:18
Autor: Bruno Brunowski
Żydy chcą zniszczyć Lasy Państwowe
W dniu ¶roda, 13 czerwca 2018 22:21:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[ciach bełkocik]

Aż dziw, że Adrian 16 pytania nie dorzucił. Przecież ta sprawa tak mu na sercu w 2015 roku leżała.
https://youtu.be/-rte554q-pg

Nie wspominaj±c już o poparciu dla inicjatywy konstytucyjnej PO. OIDP to Szyszko był wtedy przeciwko wycince choćby jednego drzewa..
Szkoda, że po wyborach przekonania mu się zmieniły.

--
Bruno

Data: 2018-06-13 23:19:46
Autor: u2
Żydy chcą zniszczyć Lasy Państwowe
ciach bełkocik

to ty żydoski kocik uprawiasz bełkocik:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-13 14:31:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu ¶roda, 13 czerwca 2018 23:20:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> ciach bełkocik

to ty żydoski kocik uprawiasz bełkocik:)

To samo bełkotał Szyszko przed wyborami 2015, po czym jak został ministrem zacz±ł ci±ć ile wlezie. Jako szczególn± zasługę można mu policzyć prodeweloperskie "lex Szyszko". Jego wiarygodno¶ć jako "obrońcy lasów i zadrzewień" spadła do 0.

A i Adrian w referendum już nie chce lasów bronić, a takie miał fajne spoty: https://youtu.be/-rte554q-pg --
Bruno

Data: 2018-06-14 00:09:14
Autor: u2
[...]

te piĽdziak, wiadomo że¶ wynajęty antypolski żydoski cyngiel, ale kompletnie nie znasz się na ochronie przyrody, a Szyszko to najbardziej znany polski ekolog na ¶wiecie:)

Data: 2018-06-13 15:17:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 00:09:13 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te piĽdziak, wiadomo że¶ wynajęty antypolski żydoski cyngiel, ale kompletnie nie znasz się na ochronie przyrody, a Szyszko to najbardziej znany polski ekolog na ¶wiecie:)

A jużci że znany:
https://www.theguardian.com/environment/2017/jul/28/eu-court-orders-poland-to-stop-logging-in-bialowieza-forest
https://www.theguardian.com/environment/2017/jun/22/primeval-forest-bialowieza-must-lose-unesco-protection-says-poland
http://www.greenpeace.org/poland/pl/wydarzenia/polska/Biaowiea-Forest-- minister-Szyszko-crossed-the-red-line/
https://www.politico.eu/article/eu-commission-ecj-and-jan-szyszko-poland-go-head-to-head-over-logging-in-ancient-bialowieza-forest/
https://www.reuters.com/article/us-poland-eu-logging/poland-reacts-coolly-to-eu-court-warning-of-fines-for-logging-idUSKBN1DL1EZ

--
Bruno

Data: 2018-06-14 00:33:27
Autor: u2
Żydy chcą zniszczyć Lasy Państwowe
A jużci że znany

ano, Szyszko kojarzy się z lasem, a ty z brunatnym gwnem:)

Data: 2018-06-13 15:41:31
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 00:33:27 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> A jużci że znany

ano, Szyszko kojarzy się z lasem, a ty z brunatnym gwnem:)

O! Argumenty w 3 po¶cie się skończyły i przechodzisz do ataku ad personam.

Przypomnijmy zatem:

1)Aż dziw, że Adrian 16 pytania nie dorzucił. Przecież ta sprawa tak mu na sercu w 2015 roku leżała. https://youtu.be/-rte554q-pg Nie wspominaj±c już o poparciu dla inicjatywy konstytucyjnej PO. OIDP to Szyszko był wtedy przeciwko wycince choćby jednego drzewa.. Szkoda, że po wyborach przekonania mu się zmieniły. 2)To samo bełkotał Szyszko przed wyborami 2015, po czym jak został ministrem zacz±ł ci±ć ile wlezie. Jako szczególn± zasługę można mu policzyć prodeweloperskie "lex Szyszko". Jego wiarygodno¶ć jako "obrońcy lasów i zadrzewień" spadła do 0. A i Adrian w referendum już nie chce lasów bronić, a takie miał fajne spoty: https://youtu.be/-rte554q-pg 3)A jużci że znany z Szyszki na całym ¦wiecie "ekolog": https://www.theguardian.com/environment/2017/jul/28/eu-court-orders-poland-to-stop-logging-in-bialowieza-forest https://www.theguardian.com/environment/2017/jun/22/primeval-forest-bialowieza-must-lose-unesco-protection-says-poland http://www.greenpeace.org/poland/pl/wydarzenia/polska/Biaowiea-Forest-- minister-Szyszko-crossed-the-red-line/ https://www.politico.eu/article/eu-commission-ecj-and-jan-szyszko-poland-go-head-to-head-over-logging-in-ancient-bialowieza-forest/ https://www.reuters.com/article/us-poland-eu-logging/poland-reacts-coolly-to-eu-court-warning-of-fines-for-logging-idUSKBN1DL1EZ --
Bruno

Data: 2018-06-14 00:42:49
Autor: u2
Żydy chcą zniszczyć Lasy Państwowe
O! Argumenty w 3 po¶cie się skończyły i przechodzisz do ataku ad personam.

jaka ty persona piĽdziak ? ty¶ brunatny bruno aka gwniak:)

Data: 2018-06-13 15:46:50
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 czerwca 2018 00:42:49 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> O! Argumenty w 3 po¶cie się skończyły i przechodzisz do ataku ad personam.

jaka ty persona piĽdziak ? ty¶ brunatny bruno aka gwniak:)

Przypomnę zatem:

1)Aż dziw, że Adrian 16 pytania nie dorzucił. Przecież ta sprawa tak mu na sercu w 2015 roku leżała. https://youtu.be/-rte554q-pg Nie wspominaj±c już o poparciu dla inicjatywy konstytucyjnej PO. OIDP to Szyszko był wtedy przeciwko wycince choćby jednego drzewa.. Szkoda, że po wyborach przekonania mu się zmieniły. 2)To samo bełkotał Szyszko przed wyborami 2015, po czym jak został ministrem zacz±ł ci±ć ile wlezie. Jako szczególn± zasługę można mu policzyć prodeweloperskie "lex Szyszko". Jego wiarygodno¶ć jako "obrońcy lasów i zadrzewień" spadła do 0. A i Adrian w referendum już nie chce lasów bronić, a takie miał fajne spoty: https://youtu.be/-rte554q-pg 3)A jużci że znany z Szyszki na całym ¦wiecie "ekolog": - ukryj cytowany tekst -

Data: 2018-06-14 00:49:05
Autor: u2
Żydy chcą zniszczyć Lasy Państwowe
1)Aż dziw, że Adrian 16 pytania nie dorzucił

te brunatny brutusie, Duda lewituje, to już nie jest mój prezydent, tylko was żydoski:)