Żydzi planuja inwazję na Europe środkową

Data: 2014-11-17 10:42:21
Autor: Turlak
Żydzi planuja inwazję na Europe środkową
Wykład Grzegorza Brauna

Obszerne fragmenty spotkania dyskusyjnego z Grzegorzem Braunem w ramach 3 .edycji Festiwalu Niepodległości w Tarnowie, po projekcji filmu "Transformacja. Od Lenina do Putina

https://www.youtube.com/watch?v=rwki4ydM1Es

Prowadzenie: Piotr DziĹĽa.
27 paĹşdziernika 2014 r.

Ci globalni cyganie przepedzani juz w biblii na 4 wiatry nie moga usiaść na dupie tylko
dalej jak pasozyty szukaja nory i rozbijaja panstwa.
Co za wredny skurwysynski narod

Data: 2014-11-17 18:07:28
Autor: boukun
Żydzi planuja inwazję na Europe środkową
Użytkownik "Turlak" <che@dobro.pl> napisał w wiadomości news:m4d4vp$kod$1speranza.aioe.org...
Wykład Grzegorza Brauna

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ta inwazja już ma miejsce od 1989 roku, teraz planują inwazję na Ukrainę, bo tu praktycznie nie mają już na czym pasożytować, wszystko rozgrabione i zaorane...

boukun

Data: 2014-11-17 12:48:50
Autor: Turlak

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:m4db8m$8s7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Zgadza sie w 100%. O tym mowi rowniez G. Braun.
Na szczescie Ukraincy jeszcze jakos zachowali jako takÄ… tozsamosc narodowÄ….
Nie zapominajmy też że żydzi opanowali cześciowo stany zj. oprocz
terenow jankeskich i typowo amerykanskich ktore powoli wykopuja je i nastawiaja
sie anty-arabsko-zydowsko. Wiec ci amerykanscy ĹĽydzi powoli szukaja czegos
spokojniejszego wlasnie w Europie. Cholera tez wie czy te skurwysynskie beznaplety
nie chca opanowac podstepnie swiat.
Tfu kurwa z tymi zydami. Zajebali Jezusa, zakłamali historie...stworzyli długi państw...
Wyjebac to gĂłwno z planety ziemi!!

Data: 2014-11-17 19:58:21
Autor: u2
W dniu 2014-11-17 o 18:48, Turlak pisze:
Zgadza sie w 100%. O tym mowi rowniez G. Braun

a to przebrzydly szwab!

eva braun to jego babka!

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-17 12:12:08
Autor: szklanynocnik
Żydzi planuja inwazję na Europe ¶rodkow±
użytkownik u2 napisał:

a to przebrzydly szwab!

eva braun to jego babka!

Czy E.Braun na 99,99% zyla po zakonczeniu 2WS, nawet nie
ma 100% pewnosci czy adolf nie spierdolil do argentyny.

Ruscy powiedzieli, ze znalezli ciala, zgadza sie, tylko
byla to wersja pod publike. Trup mial dziurawe skarpety,
jest malo prawdopodobne by guru rzeszy mial dziurawe skarpety,
mial odlamki szkla w ciele od wybuchu  a podobno sie zastrzelil
, bylo jeszcze cos z proteza w gebie.

Info na podstawie programu Woloszanskiego:)

Data: 2014-11-17 21:17:51
Autor: u2
W dniu 2014-11-17 o 21:12, szklanynocnik@gmail.com pisze:
Czy E.Braun na 99,99% zyla po zakonczeniu 2WS, nawet nie
ma 100% pewnosci czy adolf nie spierdolil do argentyny.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-17 13:08:43
Autor: szklanynocnik
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 21:17:50 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-11-17 o 21:12, szklanynocnik@gmail.com pisze:
> Czy E.Braun na 99,99% zyla po zakonczeniu 2WS, nawet nie
> ma 100% pewnosci czy adolf nie spierdolil do argentyny.

lol

Mam dac wiare twojemu lolowi:) czy rzeczowym badaniom historykow,
jak myslisz co wybiore?

A gdzie podziala sie polska bursztynowa komnata?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bursztynowa_Komnata
A greckie zloto?

Nie ma ciala, nie ma dowodu.

Data: 2014-11-17 13:16:25
Autor: szklanynocnik
 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-11-17 o 21:12, szklanynocnik@gmail.com pisze:
> Czy E.Braun na 99,99% zyla po zakonczeniu 2WS, nawet nie
> ma 100% pewnosci czy adolf nie spierdolil do argentyny.

lol

https://www.youtube.com/watch?v=lQ0858Qy5Dw#t=19m0s

Pozniej Woloszanski zrobil caly film.

Data: 2015-01-11 14:40:25
Autor: XL
Żydzi planuja inwazję na Europe ¶rodkow±
Dnia Mon, 17 Nov 2014 12:12:08 -0800 (PST), szklanynocnik@gmail.com
napisał(a):

Czy E.Braun na 99,99% zyla po zakonczeniu 2WS, nawet nie
ma 100% pewnosci czy adolf nie spierdolil do argentyny.

Jedno jest pewne - głupi nie był, więc niemożliwe, żeby nie stworzył
Wodzowi! - no nie sobie przecież...  możliwo¶ci szybkiej ucieczki,
oczywi¶cie w celu póĽniejszego odtworzenia Rzeszy jak Feniksa z popiołów
33333333333333-]

Data: 2015-01-11 05:59:21
Autor: donek999bronek
użytkownik Turlak napisał:

Zgadza sie w 100%. O tym mowi rowniez G. Braun.
Na szczescie Ukraincy jeszcze jakos zachowali jako tak± tozsamosc narodow±.

Tu chodzi o kase, granice, przyspiewki ukraincy moga sobie zachowac.
Wiekszosc majatku byla zydow, oni cwicza na ukrainie wariant z PL.
Chodzi o to aby tak jak w polsce, na ukrainie wprowadzic prawo
umozliwiajace przejecie tego majatku, ideologie sie dorobi.

Data: 2015-01-11 05:56:31
Autor: donek999bronek
Żydzi planuja inwazję na Europe ¶rodkow±
użytkownik boukun napisał:

Ta inwazja już ma miejsce od 1989 roku, teraz planuj± inwazję na Ukrainę, bo tu praktycznie nie maj± już na czym pasożytować, wszystko rozgrabione i zaorane...

boukun

PO, SLD, Palikoty i PSL jeszcze lasy chcieli jebnac, zobaczymy na ile
PIS jest opozycja a na ile "opozycja". Skoro mogli po cichaczu
zaczaic sie na 45% polskiego terytorium w nocy bez medialnego
szumu i zainteresowania, az strach sie bac.

Stawiam, ze przed koncem kadencji beda chcieli jeszcze cos zapierdolic.

Żydzi planuja inwazję na Europe środkową