Ĺťywa gotĂłwka, nadzwyczajną kastą wśrL_sv÷vxžĽç9ói貚ÚÂ|œ

Data: 2018-05-25 10:45:50
Autor: u2
Ĺťywa gotĂłwka, nadzwyczajną kastą wśrL_sv÷vxžĽç9ói貚ÚÂ|œ
http://naszeblogi.pl/50534-zywa-gotowka-nadzwyczajna-kasta-wsrod-niepelnosprawnych

Never  ending story  w wykonaniu mamusiek od żywej gotówki trwa. Ponadto okazuje się , że wzorem sędziów i sędzin wśród osób niepełnosprawnych a zwłaszcza ich mamusiek  wytworzyła się nadzwyczajna kasta niepełnosprawnych.

Je nie interesują inni niepełnosprawni ich zrzeszenia i organizacje, ma być tak jak one chcą, tylko 500 zł gotówki do ręki. Pani Hartwich kłamała i kłamie jak swego czasu sędzia Żurek.

Kłamała gdy mówiła, że jej syn szuka od 2 lat pracy, a okazało się, ze jest zatrudniony, a PFRON dopłacał do jego pensji, tylko jest obecnie na dłuższym urlopie, widać najprawdopodobniej za namową mamuśki, pieniądze i zajęcie jest mu niepotrzebne.

Niewyjaśniona jest też sprawa stowarzyszenia ,,Mam przyszłość" , które założyła i prowadziła pani Hartwich.

Bloger Matka Kurka ( Marek Wielgucki) nazywa wręcz panią Hartwich oszustką i wynika z tego, ze pani Hartwich jest niezła ,,agentką".

Pani Hartwich zachowuje się jak ,, Bolek" , on mówił ja,ja, ja, a pani Hartwich zdaje się mówić tylko my, my, my.

Coraz bardziej widać, że protest jest ,, dęty" i staje się protestem politycznym, a kosztami tego protestu w tym 3 posiłki dziennie , powinna ponieść pani Joanna SW, lub protestujące.

https://wpolityce.pl/polityka/395720-tylko-u-nas-minister-rafalska-zaprasza-protestujacych-w-sejmie-do-cds-kompromis-to-nie-jest-jedna-sciana-albo-druga-sciana
http://kontrowersje.net/10_prostych_pyta_do_pani_polityk_iwony_hartwich_kt_re_ch_tnie_powt_rz_w_s_dzie
https://wrealu24.pl/bloger-matka-kurka-sklada-zawiadomienie-do-prokuratury-na-protestujacych-w-sejmie-polityk-iwona-hartwich-to-oszustka/

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-05-25 11:45:39
Autor: Presidente de San Escobar
Żywa gotówka, nadzwyczajną kastą wśród niepełnosprawnych
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

wytworzyła się nadzwyczajna kasta niepełnosprawnych.

widzę że nieźle jebiesz sobie mózg propagandą bolszewicką :DDDDD

dobrze, takie tłuki są na wagę złota :DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-25 12:00:42
Autor: u2
Żywa gotówka, nadzwyczajną kastą w śród niepełnosprawnych
W dniu 25.05.2018 o 11:45, Presidente de San Escobar pisze:
widzę że nieźle jebiesz

e tam nie tak jak hans ciebie w niemieckim burdeliku:)))))))))

Data: 2018-05-25 21:59:03
Autor: Presidente de San Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 25.05.2018 o 11:45, Presidente de San Escobar pisze:
> widzę że nieźle jebiesz

e tam nie tak jak hans ciebie w niemieckim burdeliku:)))))))))

ja nie jestem twoja matka :DDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-05-25 12:10:55
Autor: A. Filip
Żywa gotówka, nadzwyczajną kastą wśród niepełnosprawnych [niepełnosprawne 500+ ma poparcie totalnej opozycji]
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

wytworzyła się nadzwyczajna kasta niepełnosprawnych.

widzę że nieźle jebiesz sobie mózg propagandą bolszewicką :DDDDD
dobrze, takie tłuki są na wagę złota :DDDDDDDD

A totalna opozycja to takie beznadziejne fujary że tym protestem nie
"pogrywa" politycznie/propagandowo?

PiS został wkopany w sytuacje bez łatwej/eleganckiej/taniej drogi
wyjścia.  Totalna opozycja ma (na razie?) zysk czy to wspierała od
środka czy organizowała od początku.

--
A. Filip

Data: 2018-05-26 03:37:16
Autor: stevep
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

A nie możesz rozedrzeć koszuli i położyć się Rejtanem spierdolski?

--
stevep

Data: 2018-05-26 17:58:09
Autor: u2
W dniu 26.05.2018 o 03:37, steviepiepszykoski pisze:
A nie możesz rozedrzeć koszuli i położyć się Rejtanem spierdolski?

te cyrkus tu nie cyrk, więcej po-wagi cyrkus:)))))))))))

Data: 2018-05-25 13:36:50
Autor: Samdam
Żywa gotówka, nadzwyczajną kastą wśród Partii Watykanskiej.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b07cd3d$0$31372$65785112news.neostrada.pl...

niepełnosprawnych a zwłaszcza ich mamusiek  wytworzyła się nadzwyczajna kasta niepełnosprawnych.

Supernadzwyczajna kasta watykańskich pedałopedofilów
żąda cały czas gotówki i otrzymuje miliardy złotych z Skarbu Państwa
corocznie w gotówce i różnych przywilejach.

Ta supernadzwyczajna kasta watykańskich pedałopedofilów
żąda aby kobiety przymusowo rodziły niepełnosprawne dzieci
i później przez całe życie opiekowały się tymi niepełnosprawnymi.
Ci watykanscy pedalopedofile nie chcą dać pieniędzy na tą opiekę.

Ĺťywa gotĂłwka, nadzwyczajną kastą wśrL_sv÷vxžĽç9ói貚ÚÂ|œ