Żywotność żarówek

Data: 2011-11-15 09:48:09
Autor: Chris
Żywotność żarówek
R nabazgrał(a):

A teraz do rzeczy: Co 2-3 miesiące pada mi żarówka od świateł mijania (H7). Chciałem Was zapytać, czy to normalna żywotność (jeżdżę głownie z/do pracy, 1000km/m-c), czy raczej efekt kupowania najtańszej żarówki jaką znajdę w supermarkecie (nazwy nie pomnę)?

Proponuję zamienić na Osram

Przykład z alledrogo: http://allegro.pl/h7-osram-night-breaker-wysylka-gratis-i1934594727.html

Nie padają częściej niż raz do roku, mam je już w 3 samochodzie i spisują się bardzo dobrze, tą samą opinię mają moi znajomi którzy przesiedli się na osramy. Tylko nie kupuj żarówek +100 +50 +10000000000% bo one świecą zdecydowanie krócej.

Byłey jeszcze silvercośtam tak samo dobre ale chyba zostały zastąpione czymś nowym

Data: 2011-11-15 09:56:38
Autor: wchpikus
¯ywotno¶æ ¿arówek
Hej!
Fajna aukcja, szczegolnie zdjecia:)
Ciekawe czy ta Pani i te autko z przodu czekali az sie wymieni zarowki czy mieli tyle czasu by sobie postac na zamiane aut:)
Co do padania, faktycznie kiedys sobie cos takiego zmajstrowalem, rozgrzewam lampy jakies 5-10s 50% mocy przed wlaczeniem i jakos od roku mi nie padla zadna zarowka

Data: 2011-11-15 10:10:16
Autor: kurdybanek
¯ywotno¶æ ¿arówek

Pisalem juz o tym kilka razy:

zwykla, firmowa zarowka do wymiany po max. roku (przebieg ca. 15 tys.)
zarowka ultra life, double life czy podobna firmowa - jezdze juz prawie 3 lata bez wymiany!

auto: corolla

wniosek: warto kupowac zarowki o przedluzonej zywotnosci w swiatlach do jazdy dziennej
uwaga: nie wypowiadam sie co do swiatla tych zarowek, nie jezdze w nocy

Żywotność żarówek