Żywotność żarówek

Data: 2011-11-15 21:51:57
Autor: R
Żywotność żarówek
Update:
Na wyłączonym silniku napięcie ciut poniżej 12V, na włączonym 14,08V przez 30 sekund, zimno więc dłużej nie sprawdzałem :)

Cóż, opcje są dwie - kupię noname na allegro za 3 zł i będę zmieniał albo kupię testowo Hella long life i się zobaczy.

R.

Data: 2011-11-15 22:27:30
Autor: szufla
¯ywotno¶æ ¿arówek
Update:
Na wy³±czonym silniku napiêcie ciut poni¿ej 12V, na w³±czonym 14,08V przez 30 sekund, zimno wiêc d³u¿ej nie sprawdza³em :)

Dlatego ja odpalam silnik na wlaczonych swiatlach. Robilem tak przez ostatnia zime i nie wymienialem zarowek, wczesniej sie bawilem przelacznikiem.

sz.

Żywotność żarówek