Żywotność żarówek

Data: 2011-12-28 14:36:51
Autor: Kris_Poland
Żywotność żarówek

Użytkownik "R" <r@wp.niemam.pl> napisał w wiadomości news:j9sur8$kdl$1news.dialog.net.pl...
Cześć,

Uwaga wstępna: nie mam zamiaru dyskutować 1000. raz o sensie lub jego braku w obowiązku jazdy w dzień na światłach. Stan faktyczny jest jaki jest i tyle.

A teraz do rzeczy: Co 2-3 miesiące pada mi żarówka od świateł mijania (H7). Chciałem Was zapytać, czy to normalna żywotność (jeżdżę głownie z/do pracy, 1000km/m-c), czy raczej efekt kupowania najtańszej żarówki jaką znajdę w supermarkecie (nazwy nie pomnę)?

Bo jeśli to kwestia g*nej żarówki, to kupię droższą, ale jak będzie tak samo często padała to bez sensu. Świateł do jazdy dziennej nie mam i nie będę montował.

przez lata jezdze na Philips vision Plus
swiezo zamontowana swieca tak intensywanie iz kierujacy z przodu musza regulowac
lusterko wsteczne, zasieg mocny i daleki az do samej krawedzi swiatla,
teraz pewnie maja nastepce, tylko ktore? x-treme vision?

szybko sie wypalaja
po 2-3 miesiacach juz nie jest to samo
zxreszta to normalne, az ostatecznie padaja
max dla tycvh zarowek to 6-12/18msc

Data: 2011-12-28 19:29:46
Autor: P.B.
¯ywotno¶æ ¿arówek
Dnia Wed, 28 Dec 2011 14:36:51 +0100, Kris_Poland napisa³(a):

[...]

Ty samoloty nimi o¶wietlasz? Spróbuj mo¿e ustawiæ je w kierunku asfaltu.
Pomijaj±c któr±¶ wersjê Fabii ¿aden samochód z porz±dnymi homologowanymi
reflektorami nikogo nie o¶lepia.

--
Pozdrawiam,

Przemek