A za PO tez Panią to samo wkurzało?

Data: 2019-05-28 19:06:57
Autor: boukun
A za PO tez Panią to samo wkurzało?
Felietonistka ma dość polskiej polityki. - Chrzanię takie państwo, które nie troszczy się o swoich obywateli, a udaje, że się troszczy. (...) Mam dosyć tego, jak wygląda opieka medyczna w Polsce. To czysta fikcja - mówi Wellman.

Szczególnie szkoda jest jej dzieci, które żyją w domach pełnych nienawiści. - W których o gejach mówi się "roz..bane pedały", o Żydach "parchaci", a cudzoziemcach "ciapate". Zresztą mam wrażenie, że świat oszalał. Że żyjemy w czasach, gdy wszyscy powinni być tacy sami, idealni, bez skazy.

- Cały czas powtarzam, że wolę być gruba niż głupia. To moje hasło. Bardziej bym się martwiła, że nie mam nic w głowie, niż tym, że mam większy rozmiar. Ale dziś dziewczyny zachłystują się tym, że ktoś pięknie wypiął pośladki na Instagramie. Żenada - kwituje.

https://kobieta.wp.pl/dorota-wellman-chrzanie-takie-panstwo-6385548585047681a

oxo
7 godzin temu

A za PO tez Panią to samo wkurzało? Mamy demokrację, ale trochę więcej pokory i szacunku do poglądów innych niż własne

Gdańszczanka
5 godzin temu

Odnoszę wrażenie,że niektórzy borykają się zarówno z problemem tuszy jak i głupotą.

nick
5 godzin temu

Pani Wellman u pani jest jedno i drugie

Bobo
2 min. temu

Gruba i głupia baba

feministka
2 min. temu

Niestety Wellmann! Jestes i gruba i głupia. Twój pech. A ile masz WŁASNYCH dzieci?

A za PO tez Panią to samo wkurzało?