Łza się w oku kręci. XT

Data: 2013-10-26 18:22:27
Autor: Piotr C.
Łza się w oku kręci. XT
On Thu, 24 Oct 2013 12:55:21 +0200
Emanuelle <eman@fiat.uno.pl> wrote:

Kto jeszcze pamięta komputery IBM PC/XT ?.

Pamięta, pamięta. Mam przy okazji prośbę - szukam obudowy MiniTower (chcę zbudować identyczny komputer jak mój pierwszy 386SX):

- Mini tower AT, typowa dla ok. roku 1994/5
- Przycisk turbo, zielony wyświetlacz MHz, szary kwadratowy włącznik
- coś najlepiej identycznego jak to (ale na fotce jest big tower):
http://marketplace.vintage-computer.com/uplimg/img_A_107166_f67bbc448b1e5ab75851611b91d345ed.jpg

Chętnie odkupię :)

pozdrawiam :)

Data: 2013-10-26 19:08:51
Autor: \(c\)RaSz
Łza się w oku kręci. XT

Użytkownik "Piotr C." napisał w
news:20131026182227.8c03083b5b926e21ea7f0ea5mabanana.com.delete.pl ...
: (...)
: (...) Mam przy okazji prośbę - szukam obudowy MiniTower
: (chcę zbudować identyczny komputer jak mój pierwszy 386SX):
: (...) Chętnie odkupię :)
:

Spóźniłeś się o kilka tygodni, miałem coś takiego, ale powędrowało na
śmietnik (oczywiście "ekologiczny ;)

A gdy już powędrowało tam, to - choć przez długie lata podobnej potrzeby nie
było - to nagle wyszło, że taki, czy inny składnik tego staruszka - mógł się
znienacka przydać. Ot, złośliwość losu!

Łza się w oku kręci. XT