A zalosne "elyty" krakowka kwicza....

Data: 2009-05-13 17:28:06
Autor: ColgatesBilly
A zalosne "elyty" krakowka kwicza....
Mam tez nadzieje, ze w Krakowie zapanuje ( zasluzony)
pesymizm "elyt 20-lecia" i pilkarzy, i ze znajdzie on swoje
odzwierciedlenie na boisku.
Swoja droga, irytujacy ten belkot krakowiakow, myslacych, ze
maja niewyczerpalny limit nabierania swiata na "powab" swej wiochy
i "elyt" poprawnosciowej liberii, i ze zawsze
wszystko bedzie szlo tylko do ich wiochy, i ze
mozna dopchac na chama, poza kolejnoscia.

Jakby co, niech sobie zorganizuja mecz..
Aktorzy- Dziennikarzyny i mistrzostwa lajkonikow.

Albo: Polska - Izrael... (czyli to co poprzednio) ale moze
jako : Ofiary Holokaustu  vs. Prawdziwi Polacy

Kol

Data: 2009-05-13 16:35:23
Autor: brat_olin
A zalosne "elyty" krakowka kwicza....
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote

[...]

Tez sie dziwie.  Przeciez J. Kaczynski powiedzial dwa lata temu,
ze Krakow i Chorzow beda rezerwowe.  I są!  Choc Tusk ze Schetyna
ryja jak moga..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-13 17:26:16
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:guelr7$bi1$1news.onet.pl...
[...]

Chyba się nie mylę, że nominowane dzisiaj 4 miasta zgłosił rząd Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2009-05-13 17:35:24
Autor: brat_olin
A zalosne "elyty" krakowka kwicza....
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisal
[...]

Przeciez wlasnie o tym pisalem, nie?  Prosze miec wiecej ufnosci,
p. Stefanie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-13 17:47:53
Autor: ColgatesBilly

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:guelr7$bi1$1news.onet.pl...
[...]

Po prostu... p r a k t y c z n i e...w zycie wcvielaja pomysl, by...
partnerem Polski byly.... Niemcy...
w formie... PO-niemieckich miast  ;)

Kol

Data: 2009-05-13 14:09:55
Autor: mwisniewski2008
On 13 Maj, 16:47, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote in messagenews:guelr7$bi1$1news.onet.pl...
> [...]

> ryja jak moga..

Po prostu... p r a k t y c z n i e...w zycie wcvielaja pomysl, by...

No to, k...a,  Niemcy wyrolowali Zydow...
Czyzby mial byc to jakis omen ?

PZDR
E-zop

Data: 2009-05-14 10:38:25
Autor: ColgatesBilly

<mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:d2a1e9a6-ea86-4ce5-8aa9-cdfdf570a9d3z5g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

w formie... PO-niemieckich miast ;)

Kol

No to, k...a,  Niemcy wyrolowali Zydow...

-- -- -- -- -

Wazne, ze juz wkrotce te miasta moga grac w Bundeslidze!!!
( co prawda, razem z Hanzo Roztok, i Energie Kotbus, w 2giej)

P-Kol

Data: 2009-05-14 08:13:43
Autor: Piotr
Dnia Wed, 13 May 2009 17:47:53 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Po prostu... p r a k t y c z n i e...w zycie wcvielaja pomysl, by...
partnerem Polski byly.... Niemcy...
w formie... PO-niemieckich miast  ;)

Hm, no to zupełnie nie rozumiem eliminacji Chorzowa na rzecz tej
wiecznie prowincjonalnej Warsiawki.
Piotr

Data: 2009-05-14 10:34:39
Autor: ColgatesBilly

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:1vbq3620mbjmz$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przeca w Warszawie bylo Ghetto, wiec jak psu micha  ;)

P-Kol

Data: 2009-05-14 10:35:49
Autor: Piotr
Dnia Thu, 14 May 2009 10:34:39 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

Przeca w Warszawie bylo Ghetto, wiec jak psu micha  ;)

Aaa Germania i Judea dwa bratanki...
Piotr

Data: 2009-05-13 17:51:56
Autor: ColgatesBilly
PONOC GOTOWY JUZ NA JESIEN
Data: 2009-05-13 17:36:52
Autor: Roman Rumian
A zalosne "elyty" krakowka kwicza....
W dniu 2009-05-13 16:28, ColgatesBilly pisze:
(...)

Elyty kwiczą, ale elity się cieszą.

Roman Rumian

Data: 2009-05-13 20:46:52
Autor: ColgatesBilly

"Roman Rumian" <gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:gueos0$404$1srv.cyf-kr.edu.pl...
W dniu 2009-05-13 16:28, ColgatesBilly pisze:
(...)

Elyty kwiczą, ale elity się cieszą.

Roman Rumian

Moglby Pan rozwinac?

PS moze starczy z kasy Poznaniowi na jakas *Piwnice pod Koziolkami*,
tylko... skad wziasc tylu nadymanych bucow, w tak
normalnym miescie ?

Ogolnie jednak.... BANDYTYZM... ktory przeca elity toleruja ;)

Kol

A zalosne "elyty" krakowka kwicza....