A zamek jak się budował, tak się buduje.

Data: 2019-03-22 07:36:53
Autor: Bruno Brunowski
A zamek jak się budował, tak się buduje.
Data: 2019-03-22 08:46:47
Autor: bytomir.torpeksowy
A zamek jak się budował, tak się buduje.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
https://www.zwiadowcahistorii.pl/zamek-w-stobnicy-ma-sie-dobrze-jest-prawie-na-ukonczeniu/

Słuszną linię ma nasza Partia!

Jak zaczęli, niech już skończą. W sumie z tą przyrodą najgłośniej drą się
pełowcy&GWno%niusłiki&grinpisy (grinpisy tylko wybiórczo).

Data: 2019-03-22 16:59:48
Autor: A. Filip
A zamek jak buduje [a Komisja Europejska NIC! ;-) ]
bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:
[...]

Niech Komisja Europejska interweniuje! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 10:42:07
Autor: Bruno Brunowski
A zamek jak się budował, tak się buduje [a Komisja Europejska NIC! ;-) ]
W dniu piątek, 22 marca 2019 16:59:50 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
bytomir.torpeksowy@gmail.com pisze:

> Jak zaczęli, niech już skończą. W sumie z tą przyrodą najgłośniej drą się
> pełowcy&GWno%niusłiki&grinpisy (grinpisy tylko wybiórczo).

Niech Komisja Europejska interweniuje! ;-)

Zaraz, zaraz, to pisiory się odgrażały że "zablokujom, zburzom i naślom wszystkie literki". I co? Jakoś efektów nie widać.

--
Bruno

Data: 2019-03-22 18:51:35
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Zaraz, zaraz, to pisiory się odgrażały że "zablokujom, zburzom i
naślom wszystkie literki". I co? Jakoś efektów nie widać.

No i nie będzie że miękkie fujary z PiS nic nie mogły ale Komisja
Europejska to od razu state w obronie nie tylko kornika drukarza? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-22 11:44:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 18:51:36 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

No i nie będzie że miękkie fujary z PiS nic nie mogły ale Komisja
Europejska to od razu state w obronie nie tylko kornika drukarza? ;-)

Tego kornika co liściaste wpie...la? Fakt powinna interweniować, wszak to gatunek gdzie indziej na Świecie niespotykany. Białowieski endemit.

BTW ale zdajesz sobie Filipku sprawę, że obszar Natura2000 i rezerwat to nie to samo?

--
Bruno

Data: 2019-03-22 20:36:46
Autor: u2
W dniu 22.03.2019 o 19:44, Br Br pisze:
[...]

ty kupa masz wybiórczą pamięć, wcześniej pełomafia robiła donosy, za rządów Peace, na inwestycje w obszarze Natura 2000 w Augustowie, teraz donieśliście do KE na ratowanie Puszczy Białowieskiej, są niepokojące sygnały, że Puszcza wymiera dzięki waszemu donosowi, o to wam niemieckim cieciom chodzi, aby nic w Bolanda się nie opłacało, zwłaszcza na ścianie wschodniej, którą już dawno oddaliście kacapom, vide pakt Ribbentrop - Mołotow:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 13:01:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 20:36:49 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ty kupa masz wybiórczą pamięć, wcześniej pełomafia robiła donosy, za rządów Peace, na inwestycje w obszarze Natura 2000 w Augustowie, teraz donieśliście do KE na ratowanie Puszczy Białowieskiej, są niepokojące sygnały, że Puszcza wymiera dzięki waszemu donosowi, o to wam niemieckim cieciom chodzi, aby nic w Bolanda się nie opłacało, zwłaszcza na ścianie wschodniej, którą już dawno oddaliście kacapom, vide pakt Ribbentrop - Mołotow:)

Drogę przez Rospudę Szyszko chciał puścić przez środek planowanego rezerwatu. Dodatkowo wybrana metoda budowy wymagała wjazdu w torfowisko ciężkiego sprzętu. Obstawiam, że gdyby wymyślono jakiś most wiszący z pylonami poza doliną nie byłoby problemu. Zresztą co ja ci tłumaczę, jako Niestrudzony Kanapowy Obrońca Kawałka Niechronionego Lasu Gdzieś Tam W Niemczech z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę z takich niuansów..

--
Bruno

Data: 2019-03-22 21:20:40
Autor: u2
W dniu 22.03.2019 o 21:01, Br Br pisze:
[...]

bzdura, to żaden rezerwat a obszar Natura 2000, na całe dziesięciolecia zahamowaliście rozwój Augustowa, dzięki swojemu donosicielstwu:)

Zresztą co ja ci tłumaczę, jako Niestrudzony Kanapowy Obrońca Kawałka Niechronionego Lasu Gdzieś Tam W Niemczech z pewnością doskonale zdajesz sobie sprawę z takich niuansów.

a Puszcza Białowieszczańska rzeczywiście obumiera dzięki wam niemieckim szpiclom w Bolanda:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 13:36:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 21:20:42 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

bzdura, to żaden rezerwat a obszar Natura 2000, na całe dziesięciolecia zahamowaliście rozwój Augustowa, dzięki swojemu donosicielstwu:)

Nie pierdziel. Dość szybko udało się wybudować drogę omijającą Rospudę i Augustów.

a Puszcza Białowieszczańska rzeczywiście obumiera dzięki wam niemieckim szpiclom w Bolanda:)

Już odrasta. I to lepiej na obszarach niewyciętych do gołej ziemi.

--
Bruno

Data: 2019-03-22 21:49:33
Autor: u2
[...]

ano, dzięki temu trasa nadal idzie przez Dolinę Rospudy, sprawdź kupa, no i omija Augustów, co zahamowało rozwój tego królewskiego miasta na dziesięciolecia:)

[...]

bzdura, pisałem na psp o zabitym żubrze przez martwe drzewo, miliony drzew obumarły, kolejne nadal obumierają, ty kupa niemiecki szpicel więc masz to w dupie:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-22 15:23:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 21:49:35 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ano, dzięki temu trasa nadal idzie przez Dolinę Rospudy, sprawdź kupa, no i omija Augustów, co zahamowało rozwój tego królewskiego miasta na dziesięciolecia:)

Przecież o to Augustowowi chodziło. Mieli dość tirów w centrum miasta. Priorytetem miała być turystyka i ładne widoczki.

> Już odrasta. I to lepiej na obszarach niewyciętych do gołej ziemi.

bzdura, pisałem na psp o zabitym żubrze przez martwe drzewo,
Fakt, to prawdziwa tragedia. Tyle kilo dewizowej dziczyzny się zmarnowało...

--
Bruno

Data: 2019-03-22 23:30:28
Autor: u2

[...]

no i dopiąłeś swego capitano Schettino, Costa Concordia znowu wylądowała na mieliźnie:)

[...]

ano, niemiecki szpicel nie przejmuje się losem jakiegoś łosia, pardon żubra:)

btw majestatyczny łoś to niewdzięczne zwierzę, zabiło moją znajomą Irenę, ale niemieckiego szpicla tym bardziej to nie interesuje:)

--
George Orwell :

Data: 2019-03-23 01:13:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 23:30:30 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Przecież o to Augustowowi chodziło. Mieli dość tirów w centrum miasta. Priorytetem miała być turystyka i ładne widoczki.
no i dopiąłeś swego capitano Schettino, Costa Concordia znowu wylądowała na mieliźnie:)

Ale w czym problem? Obwodnica jest? Jest.
Ładne widoczki są? Są. Mieszkańcy Augustowa zadowoleni? Zadowoleni?
To o co walczysz? Pisiorska propaganda do reszty mózg ci wyżarła?

Łosie Szyszko też chciał wystrzelać. --
Bruno

Data: 2019-03-22 21:53:53
Autor: A. Filip
> [...]

Już odrasta. I to lepiej na obszarach niewyciętych do gołej ziemi.

A co drewna z drzew sto lat temu _posadzonych_ poszło w pizdu to koszt
członkostwa w Najświetniejszej Unii Idiotów Europejskich.
Ale to nie ich, wiec nie tych *synów ich strata.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-03-23 08:29:12
Autor: Pajdak
KUPA  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

bzdura, to żaden rezerwat a obszar Natura 2000,

Jak tem ceny działek w okolicy? PiS-owcy wykupili i co?
Pokrzywy rosną! Jak to w rezerwacie naturalnym! ;-)))

na całe dziesięciolecia zahamowaliście rozwój Augustowa,

Tiry wciąż jeżdżą przez Augustowo? ;-)

I Suwałk!

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/jaroslaw-zielinski-znalazl-pod-domem-odcieta-glowe-zwloki-wskazal-myszolow-aa-QWRw-pe97-TWGp.html

'Rzekomy bunt zielonych był ewidentnie inspirowany politycznie - mówi w rozmowie z ,,Codzienną" Jarosław Zieliński, poseł z Podlasia, wiceszef MSWiA."

dzięki swojemu donosicielstwu:)

Kapowanie KUPA wyssałeś z mlekiem listonosza ;-)))

Kto rządził w latach 2005-2007? ;-)))

"Ale dla kierowców samochodów osobowych droga przez Raczki nie jest atrakcyjna -mówi Zieliński. "

No paczcie! Atrakcyjne to jest zrzucanie konfetti z helikoptera! ;-)))

Jacyś nieudolni rządzili do 2007! ;-)))

"Pięć miesięcy później koalicja PO-PSL zmieniła przebieg dróg ekspresowych i autostrad, w tym Via Baltica, której częścią stała się obwodnica Augustowa, tak aby omijały one obszary cenne przyrodniczo w województwie podlaskim."

Można KUPA? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-23 09:09:00
Autor: bytomir.torpeksowy
A zamek jak się budował, tak się buduje [a Komisja Europejska NIC! ;-) ]
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Drogę przez Rospudę Szyszko chciał puścić przez środek planowanego rezerwatu.

W sytuacji kiedy teren RP w 40% to lasy, lud raczej opowie się po stronie
pisiorstwa. Po prostu nie ma co przeginać z tymi zwierzątkami, one mają
prawie tyle terenu co ludkowie.

Data: 2019-03-25 01:54:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 23 marca 2019 17:09:02 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Drogę przez Rospudę Szyszko chciał puścić przez środek planowanego rezerwatu. W sytuacji kiedy teren RP w 40% to lasy, lud raczej opowie się po stronie
pisiorstwa. Po prostu nie ma co przeginać z tymi zwierzątkami, one mają
prawie tyle terenu co ludkowie.

30% Nocniczku. A z tych 30% prawie 1/5 to lasy prywatne. Na ścianie wschodniej i Podkarpaciu udział lasów prywatnych sięga miejscami 70%, a to matecznik pisiorków.

--
Bruno

Data: 2019-03-23 08:18:34
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+60ydb8fxvf-j3m5@wp.eu...

No i nie będzie że miękkie fujary z PiS nic nie mogły

Za ciency są ;-)

>ale Komisja Europejska to od razu state w obronie nie tylko kornika drukarza? ;-)

Kornik zniknął wraz dymisja Jasia Szyszko, specjalisty od strzelania do bażantów w klatkach. Przypadek? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-23 03:01:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 22 marca 2019 18:42:09 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> Zaraz, zaraz, to pisiory się odgrażały że "zablokujom, zburzom i naślom wszystkie literki". I co? Jakoś efektów nie widać.

Przepraszam, jednak jest efekt: Jest jednak kontrola, która się zakończyła i to postanowieniem. Wody Polskie uznały między innymi, że inwestor - usypując pod plac budowy wyspę - bezprawnie zasypał Kanał Kończak, który znajduje się na działce Skarbu Państwa. Pod koniec lutego nakazano usunąć 170-metrowe tak zwane zasypanie. Spółka DJT ma na to czas do końca... grudnia 2020 roku. --
Bruno

Data: 2019-03-23 09:01:05
Autor: bytomir.torpeksowy
[...]

Sięgając do praźródeł konfliktu to Donki zwiększyły powierzchnię chronioną
puszczy Białowieskiej.

Data: 2019-03-25 01:55:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 23 marca 2019 17:01:07 UTC+1 użytkownik bytomir.t...@gmail.com napisał:
> [...]
> Sięgając do praźródeł konfliktu to Donki zwiększyły powierzchnię chronioną

I prawidłowo.

--
Bruno

Data: 2019-03-23 08:16:43
Autor: Pajdak
pajac<bytomir.torpeksowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:b53540de-8601-45ed-9fad-0c706bd5b065googlegroups.com...

ak zaczęli, niech już skończą. W sumie z tą przyrodą najgłośniej drą się
pełowcy&GWno%niusłiki&grinpisy (grinpisy tylko wybiórczo).

Buuhahhhahhahahha. Dlatego zamek na wodzie pokazuja na okrągło w TVPiS.

Najgłośniej to darł się lo(r)dzik. Nawet Kulczyka z grobu wywołał! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-24 00:34:44
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.gov> napisał(-a):

Najgłośniej to darł się lo(r)dzik. Nawet Kulczyka z grobu wywołał! ;-)))

a właśnie co z tym głupim przydupasem ?
słyszałem że ma wywozić gówna z tego zamku

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-03-24 14:40:35
Autor: Pajdak
A zamek jak się budował, tak się buduje. Lo(r)dzik! Co jest?!!
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:vjgd9e547663vta4i3lo8fnq9qtt4bkhqd4ax.com...

Nie wiem czy godny?! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-03-23 08:14:57
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:c38d8943-2a07-4343-809f-bcacd138e6f6googlegroups.com...
https://www.zwiadowcahistorii.pl/zamek-w-stobnicy-ma-sie-dobrze-jest-prawie-na-ukonczeniu/-

A srebrne wieże nie! ;-)))

--
Pajdak

A zamek jak się budował, tak się buduje.