A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a pote m żyli długo i szczęśliwie KONIE C

Data: 2010-05-11 11:25:39
Autor: Tomy M.
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a pote m żyli długo i szczęśliwie KONIE C
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm i przesiano przez sita!!!
http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article604058/To_znalezisko_rozwikla_zagadke_katastrofy.html

Ruscy robią nas w chuja jak małe dzieci ... no sabaki, który jeszcze
twierdzi że KGB prowadzi uczciwe i rzetelne śledztwo?
Każdy kto teraz twierdzi że "WSZYSTKO JEST PO KONTORLĄ" , "NIE RÓBMY
AFERY", "NIE DAJMY SIĘ PROWOKOWAĆ"

KAMOROWSKI i TUSKU ... ROSJA PLUJE NAM W MORDĘ w wy mówicie
że deszcz pada!!!!!!

Tomy M.

Data: 2010-05-11 02:29:46
Autor: Leszczur
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC
On 11 Maj, 11:25, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm i przesiano przez
sita!!!http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article604058/To_znalezisk...

Ruscy robi± nas w chuja jak ma³e dzieci ... no sabaki, który jeszcze
twierdzi ¿e KGB prowadzi uczciwe i rzetelne ¶ledztwo?
Ka¿dy kto teraz twierdzi ¿e "WSZYSTKO JEST PO KONTORL¡" , "NIE RÓBMY
AFERY", "NIE DAJMY SIÊ PROWOKOWAÆ"

KAMOROWSKI i TUSKU ... ROSJA PLUJE NAM W MORDÊ w wy mówicie
¿e deszcz pada!!!!!!

A to ciekawe, ze ludzie, ktorzy zarzucaj± innym i¿ ca³y ich
¶wiatopogl±d jest kreowany przez Wyborcz± - sami swój ¶wiatopogl±d
buduj± na Dzienniku.
Jak to by³o? Przygania³ kocio³ garnkowi...?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 11:41:20
Autor: Tomy M.
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC
U¿ytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:b10bdbe7-b847-407b-98a3-eb2d73038ee6q32g2000yqb.googlegroups.com...

A to ciekawe, ze ludzie, ktorzy zarzucaj± innym i¿ ca³y ich
¶wiatopogl±d jest kreowany przez Wyborcz± - sami swój ¶wiatopogl±d
buduj± na Dzienniku.
Jak to by³o? Przygania³ kocio³ garnkowi...?

Sensacyjne odkrycie reporterów "Faktu"
I wiesz co?

  FAKT to jedyna gazeta która ma w dupie politykê
nie kreuje jej tylko na niej robi kasê.
Nic nie musz± wymy¶laæ, bo rzeczywisto¶æ sama dba
o "skandal na codzieñ".
  W 100% wierzê w t± informacjê bo jest wiarygodna
i pasuje do innych informacji np. z forum Smoleñska.
Tam na ten temat wypowiadaj± sie zwyczajni Rosjanie
któzy ³a¿± tam i zbieraj± ró¿ne czê¶ci.

 Teraz wieczorami z³odziejaszki jakie¶ podbieraj± tam czê¶ci
zebrane przy hangarze. Samolot jest sk³adany w hangarze ale
czê¶ci jego le¿± przed hangarem.

 Te ¶ledztwo to farsa ... ROSJA JE OLA£A lub nim MANIPULUJE
ale Polskim politykom od prawa do lewa brakuje jaj aby
to powiedzieæ ludziom wporst.

 Gdy jutro Ruscy wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ... i bêd±
tak gadaæ nawet jeszcze wtedy gdy czo³gi bêd± gruzowaæ
warszawsk± Pragê.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 02:55:31
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 11:41, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U¿ytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:b10bdbe7-b847-407b-98a3-eb2d73038ee6q32g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
> buduj± na Dzienniku.
> Jak to by³o? Przygania³ kocio³ garnkowi...?

Wiem. Mimo, ze to odkrycie Faktu - ty czytasz o nim w Dzienniku.

  FAKT to jedyna gazeta która ma w dupie politykê
nie kreuje jej tylko na niej robi kasê.

Spoko. Nie mam nic przeciwko mediom robi±cym kasê. Ale powiedzmy, ze
Fakt nie jest firm± przesadnie cenion± za rzetelno¶æ przekazywanych
informacji.

Nic nie musz± wymy¶laæ, bo rzeczywisto¶æ sama dba
o "skandal na codzieñ".

A jak nie ma prawdziwego skandalu to jaki¶ siê wymy¶la. Spoko - takich
brukowców sa na ¶wiecie setki.

  W 100% wierzê w t± informacjê bo jest wiarygodna

Czy naprawdê dobre k³asmstwo nie wygl±da jak prawda i jest
wiarygodne?
Nie twierdzê, ¿e doniesienia Faktu to bujda - raczej pow±tpiewam w
skutecznosc twojego sposobu oceny informacji.

i pasuje do innych informacji np. z forum Smoleñska.

OMG - to tak jakby ktos wyrabial sobie opinie cytujac psp.

Tam na ten temat wypowiadaj± sie zwyczajni Rosjanie
któzy ³a¿± tam i zbieraj± ró¿ne czê¶ci.

Podobno teren jes/ma byc ogrodzony, pilnowany itd.

 Teraz wieczorami z³odziejaszki jakie¶ podbieraj± tam czê¶ci
zebrane przy hangarze. Samolot jest sk³adany w hangarze ale
czê¶ci jego le¿± przed hangarem.

Mozliwe - wszak to Rosja. Ale mozliwe, ze niektorzy szukaja taniej
sensacji wiedzac, ze zawsze znajdzie sie ktos latwowierny, gotowy
kupic "kolumne Zygmunta".

 Te ¶ledztwo to farsa ... ROSJA JE OLA£A lub nim MANIPULUJE
ale Polskim politykom od prawa do lewa brakuje jaj aby
to powiedzieæ ludziom wporst.

A moze polscy politycy nie maja wystarczajacej pewnosci zeby rzucac
tak powazne oskarzenia?

 Gdy jutro Ruscy wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ... i bêd±
tak gadaæ nawet jeszcze wtedy gdy czo³gi bêd± gruzowaæ
warszawsk± Pragê.

Przestañ dramatyzowaæ. Zaraz zaczniesz rysowac obraz pijanego ruskiego
¿o³daka rozje¿d¿aj±cego wózki dzieciêce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 12:43:45
Autor: Tomy M.
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC
U¿ytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:b201a369-a04b-4633-9e16-9173836a0e26q32g2000yqb.googlegroups.com...

Wiem. Mimo, ze to odkrycie Faktu - ty czytasz o nim w Dzienniku.

Dziennika nie traktujê jak obiektywnego medium. Sam spójrz:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fb498a8b0cc52033

A jak nie ma prawdziwego skandalu to jaki¶ siê wymy¶la. Spoko - takich
brukowców sa na ¶wiecie setki.

Czytam i onet, ogladam WSI24 ... wnioski wyci±gam
samodzielnie.

[...]

Jest skuteczny, trudno mnie wymanewrowaæ.

OMG - to tak jakby ktos wyrabial sobie opinie cytujac psp.

 PSP jest cennym ¼ród³em informacji. To szum z któego
mo¿na wylowiæ nastroje.
Kilka MEMÓW które tutaj pu¶ci³em s³ysza³em w g³ownych
wydaniach wiadomo¶ci telewizyjnych :-)
 Kilka dni temu pu¶ci³em kolejnego MEMA, obserwuje
jego rozwój.

Podobno teren jes/ma byc ogrodzony, pilnowany itd.

O poczatku tak nam wmawiaj± ... nie jest chyba nie bêdzie.
Nikt tam nic nie przesiewa³, zrobiono por¿adek ze ¶mieciami
po upadku samolotu i to wszystko.

A moze polscy politycy nie maja wystarczajacej pewnosci zeby rzucac
tak powazne oskarzenia?

Nie chodzi o rzucanie oskar¿eñ o zamach, oni nie maj±
odwagi powiedzieæ w³adzom Rosji: ¬LE PROWADZICIE ¦LEDZTWO!

[...]

Czytasz ale nie rozumiesz. Jeste¶ typowym obrazem "wykszta³ciucha"
Znasz litery, sk³adasz wyrazy ale nie rozumiesz tre¶ci.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisa³em. JA NIE STRASZÊ ROSJANAMI!
Straszê POLITYKAMI IDIOTAMI i TCHÓRZAMI.

Zobacz mo¿e to tak:

Gdy jutro Amerykañcy wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Szwedzi wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Chiñczyki wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Bia³orusini wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Gaboñczycy wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Czesi wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Niemcy wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Marsjanie wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Gdy jutro Obcy z kosmosu wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

TERAZ ROZUMIESZ?  Czy nadal masz problem?

Tomy M.

Data: 2010-05-11 03:53:55
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 12:43, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Dziennika nie traktujê jak obiektywnego medium. Sam spójrz:http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fb...

W takim razie wybacz - zle cie oceni³em.

>A jak nie ma prawdziwego skandalu to jaki¶ siê wymy¶la. Spoko - takich
>brukowców sa na ¶wiecie setki.

Czytam i onet, ogladam WSI24 ... wnioski wyci±gam
samodzielnie.

OK - wyci±gna³em zatem niew³a¶ciwy wniosek dysponuj±c szcz±tkowymi
informacjami. Mój b³±d.

> [...]
>skutecznosc twojego sposobu oceny informacji.

Jest skuteczny, trudno mnie wymanewrowaæ.

Jesli korzystasz z wielu zrodel - na pewno trudniej ni¿ tych ktorzy
czytuja tylko GW, czy tylko Dziennik.

> OMG - to tak jakby ktos wyrabial sobie opinie cytujac psp.

 PSP jest cennym ¼ród³em informacji. To szum z któego
mo¿na wylowiæ nastroje.

PSP jest kot³em do którego sfrustrowani ludzie wlewaj± swoje
frustracje.

> Podobno teren jes/ma byc ogrodzony, pilnowany itd.

O poczatku tak nam wmawiaj± ... nie jest chyba nie bêdzie.
Nikt tam nic nie przesiewa³, zrobiono por¿adek ze ¶mieciami
po upadku samolotu i to wszystko.

Mo¿liwe. To¿ pamiêtajmy, ¿e mówimy o Rosji.

> A moze polscy politycy nie maja wystarczajacej pewnosci zeby rzucac
> tak powazne oskarzenia?

Nie chodzi o rzucanie oskar¿eñ o zamach, oni nie maj±
odwagi powiedzieæ w³adzom Rosji: ¬LE PROWADZICIE ¦LEDZTWO!

Ale jak ma byæ prowadzone - zeby siê podoba³ opinii spo³ecznej?
Skutecznie, czy ³adnie od strony medialnej? Bo ja na razie nie mam
danych na temat tego pierwszego, a drugie ma³o mnie obchodzi.

Czytasz ale nie rozumiesz. Jeste¶ typowym obrazem "wykszta³ciucha"

Przestañ znowu dramatyzowaæ. I tak przy okazji - wyci±gasz pochopne
wnioski.

Znasz litery, sk³adasz wyrazy ale nie rozumiesz tre¶ci.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisa³em. JA NIE STRASZÊ ROSJANAMI!
Straszê POLITYKAMI IDIOTAMI i TCHÓRZAMI.

No w³a¶nie - roztaczaj±c obraz "z³ego Ruskiego" akceptowanego przez
polityków.
Ty tez czytaj ze zrozumieniem.

Gdy jutro Czesi wjad± czo³gami do Polski i bêd± burzyæ domy
to Polscy politycy powiedz± ¿e to æwiczenia ...

Nie - wtedy powiedz±, ¿e to rewan¿.

[...]

A dlaczego nic nie piszesz o Brimañczykach? A Aborygeni? Naaah.
Straszysz ludzi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 12:55:10
Autor: Piotr
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC
Dnia Tue, 11 May 2010 11:41:20 +0200, Tomy M. napisa³(a):

 FAKT to jedyna gazeta która ma w dupie politykê
nie kreuje jej tylko na niej robi kasê.

To niestety nie jest prawd±. Fakt "kreuje politykê" i robi to nawet lepiej
od innego gwna.
Piotr
--
Czego to wa³kuñstwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-11 14:39:50
Autor: cirrus
[...]

Rosja pluje wam w mordê, a Jaru¶ ka¿e wam Rosjan kochaæ.

--
stevep

Data: 2010-05-11 11:35:15
Autor: azot
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be92293$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm i przesiano przez sita!!!
[...]

Wynik ¶ledztwa jest znany. Z góry za³o¿ono wine pilotów i nic innego z tego ¶ledztwa nie wyniknie. Istotne sa tylko dowody, które mog³yby to potwierdziæ. A gdyby jeszcze uda³o sie tam wcisn±æ Lecha z gro¼bami, to juz by³oby "cycu¶".
Nie oczekuj innego rezultatu ¶ledztwa jak  taki ,  ¿e winny pilot.

azot

Data: 2010-05-11 02:56:48
Autor: Leszczur
[...]

Ale przeciez wielu tutaj zak³ada dok³adnie tak samo tylko scenariusz
odwrotny - mniejsza o sledztwo - winni s± "ruscy i tuscy".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 12:01:54
Autor: azot
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC

U¿ytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:7eaae232-2aee-4d18-8fb4-89ab5c71059dt17g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Za sposób w jaki prowadzone jest ¶ledztwo winni s± "ruscy i tuscy".A kto niby mia³by ponosiæ za to winê.  No powiedz. KTO?
Jarek?

azot

Data: 2010-05-11 03:04:58
Autor: Leszczur
A ziemiê w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem ¿yli d³ugo i szczê¶liwie KONIEC
On 11 Maj, 12:01, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -­-- -- -- -- -- -- -- -- -
Za sposób w jaki prowadzone jest ¶ledztwo winni s± "ruscy i tuscy".

Nie. Za ¶ledztwo odpowiedzialni s± ¶ledczy oraz prokuratorzy. Ruscy i
tuscy mog± ich co najwy¿ej rozliczaæ z dzia³añ, ale to dopiero po
zakoñczeniu czynno¶ci. Nie s±dzisz?

A kto niby mia³by ponosiæ za to winê.  No powiedz. KTO?
Jarek?

Nie - kot Jarka. I jego kochanek. Tego kota oczywi¶cie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 03:32:22
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 12:13, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Nie - kot Jarka. I jego kochanek. Tego kota oczywi¶cie :-)

Le¿ szczur i kwêkaj, bo ci pierwsza dama ze¿re ser w klatce

Precz mi z oczu popaprañcu.

Data: 2010-05-11 03:59:11
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 12:37, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Precz mi z oczu popaprañcu.

Le¿ szczurze i nie piskaj

Tylko na tyle cie staæ pó³g³ówku?

Data: 2010-05-11 04:31:26
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 13:04, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Tylko na tyle cie staæ pó³g³ówku?

Co ci siê nie podoba debilu ?
Za ma³o napisa³em o twoim ch³opcu ?

Na razie pisales o swoich traumatycznych doswiadczeniach z dziecinsta
- dama, ser, klatka...
Wspolczuje. Oczywiscie na tyle na ile cz³owiek moze wspo³czuc os³u.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 04:42:03
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 13:37, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Na razie pisales o swoich traumatycznych doswiadczeniach z dziecinsta
> - dama, ser, klatka...
> Wspolczuje. Oczywiscie na tyle na ile cz³owiek moze wspo³czuc os³u.

Pisa³em o twoich do¶wiadczeniach z dzieciñstwa twoim kochanku i kocie.

Nie tylko dewiant, ale jeszcze podgl±dacz. Strach takiego jak ty do
ludzi puscic. Wracaj do puszczy straszyc jelenie.

Le¿ szczur i pilnuj ¿eby ci pierwsza dama nie ze¿ar³a sera z klatki, ty t³umoku

O znowu wspomnienia! Id¼ pogadaj o tym z jakims farmaceuta - moze cos
na to maj±.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 04:59:31
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 13:46, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
> Nie tylko dewiant, ale jeszcze podgl±dacz. Strach takiego jak ty do
> ludzi puscic. Wracaj do puszczy straszyc jelenie.

Facet ciê rzuci³ i poczu³e¶ siê ura¿ony ?

Mniejsza o mnie. Grunt, ze ty nigdy sie nie czujesz urazony gdy cie
rzuca facet.

Bardzo wra¿liwe te homosie z pe³o.

Ty juz to wiesz najlepiej. Wspó³czujê w dwójnasób.

> O znowu wspomnienia! Id¼ pogadaj o tym z jakims farmaceuta - moze cos
> na to maj±.

Martw siê o siebie t³umoku, bo ci ta pe³owska inteligencja nosem
wy³azi przy ka¿dej okazji.

Korzystaj na tyle na ile ci te niewyobrazalnie skromne mozliwosci
pozwalaja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 05:13:38
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 14:04, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
> Ty juz to wiesz najlepiej. Wspó³czujê w dwójnasób.

Kot te¿ ciê rzuci³ ? Mam ci wspó³czuæ z tego powodu?

Jezeli juz to kociak. Oszczedzaj swoje wspolczucie i nie szarzuj z
wysilaniem inteligencji - jednego i drugiego masz bardzo malo i nie
stac cie na rozrzutnosc.

> Korzystaj na tyle na ile ci te niewyobrazalnie skromne mozliwosci
> pozwalaja.

Le¿ szczur i nie kwêkaj, to wychodzi ci chyba najlepiej.

Alez ty masz marzenia. Idx pogadaj o tym z jarkiem. On cie zrozumie.

Pozdr

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 05:42:29
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 14:19, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
 >Oszczedzaj swoje wspolczucie i nie szarzuj z

> wysilaniem inteligencji - jednego i drugiego masz bardzo malo i nie
> stac cie na rozrzutnosc.

Jak mówi³ Adam S³odowy, zrób to sam,

To twoje motto od kiedy zosta³e¶ sam. Pogratulowaæ otwarto¶ci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 11:40:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

juz
by³oby "cycu¶".
Nie oczekuj innego rezultatu ¶ledztwa jak  taki ,  ¿e winny pilot.

   Dokladnie tak jest, a reszta to gra na zwloke.

   AR

Data: 2010-05-11 11:36:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Rosjanie postepuja w takich rzetelnie tylko gdy chodzi o ich
   wlasny interes.  W tym przypadku dzialaliby najprawdopodobniej
   wbrew wlasnym interesom, a z Polakami i ich zdaniem nie musza sie
   przeciez wobec tak przyjaznych rzadow w Warszawie zupelnie
   liczyc.

   Krotko:  Tusk jest wspolnikiem Putina w matactwie smolenskim.

   AR

Data: 2010-05-11 11:46:41
Autor: Bombelek
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d2b67$4be92518$54702a04$5283news.chello.at...

[...]

Tusk? Jeste¶ pewny? Czy to Tusk nakaza³ nam kochaæ naszych przyjació³ Rosjan?

Data: 2010-05-11 14:37:57
Autor: cirrus
[...]

To tylko w matactwie, a ju¿ nie w zbrodni?

--
stevep

Data: 2010-05-11 11:37:32
Autor: Bombelek
[...]

Skoro Rosja pluje nam w mordê dlaczego Jaros³aw Kaczyñski 9 maja kaza³ kochaæ Rosjan?

Data: 2010-05-11 11:41:37
Autor: azot
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szczÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be92554$0$19176

Skoro Rosja pluje nam w mordê dlaczego Jaros³aw Kaczyñski 9 maja kaza³ kochaæ Rosjan?

Bez  "kurwów bandytów i z³odziei".
To tez mia³ ci powiedzieæ, sam nie kumasz?

azot

Data: 2010-05-11 11:45:24
Autor: Bombelek
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hsb8ok$tjs$1news.task.gda.pl...

[...]

Mog³by¶ u¿yæ jakiego¶ argumentu oprócz rynsztykowego s³ownictwa nie na temat? Pytanie proste wiêc odpowied¼ powinna byæ równie prosta ;-).
Zapytam wiêc jeszcze raz: skoro Rosja pluje nam w mordê dlaczego Jaros³aw Kaczyñski 9 maja br kaza³ kochaæ Rosjan?

Data: 2010-05-11 12:03:36
Autor: Tomy M.
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC
U¿ytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be92554$0$19176$65785112news.neostrada.pl...

Skoro Rosja pluje nam w mordê dlaczego Jaros³aw Kaczyñski 9 maja kaza³ kochaæ Rosjan?

 Nieuku, mówi±c Rosja olewa ¶ledztwo mam na my¶li
KGB/FSB/GRU i resztê tych parchów.
 Obywatele rosyjscy to zniewolony naród z wypranymi
propagandów mózgami, podobnie jak tutaj fani "Szkla kontaktowego"
"Ojca Rydzyka" i innych podobnych pralni mózgu.

Kaczyñski powie co my¶li o w³adzach Rosji ... ale powie
to po wyborach i dobrze zrobi, to po prostu "racja stanu".

Tomy M.

Data: 2010-05-11 12:08:13
Autor: Bombelek
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be92b78$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nieuku? Nie  ¿yczê sobie tego typu zachowañ. Kim ty jeste¶? Nie masz argumentów wiêc zaczynasz ad personam?  Czy chcesz powiedzieæ, ¿e to wyst±pienie Jaros³awa Kaczyñskiego to wielkie k³amstwo? Je¿eli tak, to Jaros³aw Kaczyñski jest pod³ym draniem.

Data: 2010-05-11 12:17:56
Autor: azot
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szczÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be92c85$0$19165
[...]

S³uchaj NIEUKU pospolity. Czy ty w ogóle oglada³es to przes³anie?

 http://www.youtube.com/watch?v=rjfUm6mbBv4

Czy po prostu GWno kszta³tuje twoj± "¶wiadomo¶æ".?

azot

Data: 2010-05-11 12:32:46
Autor: Bombelek
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hsbasl$58r$1news.task.gda.pl...

[...]

Nie bêdê zni¿aæ siê do twego poziomu, poziomu rynsztoka. Potwierdza siê, ¿e zwolennicy PiS na tym formu to psychopaci.

Data: 2010-05-11 12:50:31
Autor: Tomy M.
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC
U¿ytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be92c85$0$19165$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Po pierwsze: racja stanu

Po drugie Kaczy¶ki mówi³ wyra¼nie do kogo kieruje te
s³owa ... i jak to sobie ogl±dniesz, to ³atwo
zauwa¿ysz ¿e nie by³o tam nic o kochaniu Putina
i reszty oficerów z Akwarium.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 12:53:09
Autor: Bombelek
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be93677$0$19180$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po pierwsze powiniene¶ przeprosiæ za swoje zachowanie.

Data: 2010-05-11 13:03:46
Autor: azot
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szczÄ?Å?liwie KONIEC

U¿ytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be9370e$0$17106.

Po pierwsze powiniene¶ przeprosiæ za swoje zachowanie.

On cie nie ma za co przepraszaæ.
Obra¿ony wielce, bo mu ch³op prawde powiedzia³.

azot

Data: 2010-05-12 02:02:21
Autor: Tomy M.
A ziemiÄ? w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli dÅ?ugo i szc zÄ?Å?liwie KONIEC
U¿ytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be9370e$0$17106$65785112news.neostrada.pl...

Po pierwsze powiniene¶ przeprosiæ za swoje zachowanie.

Przyzwyczajaj siê ... PSP to nie przedszkole, jak
Ciê który¶ z prawdziwych oszo³omów PSP we¼mie pod
lupê to siê nabawisz stresów.
Wyluzuj, PSP jest po to aby siê odstresowaæ, a nie stresowaæ ;-)

Pu¶æ mi wi±zankê bluzgów i bêdziemy kwita :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-11 13:45:36
Autor: cyc
[...]

Nie wiem czy jest podlym draniem ale to , ze jest klamca to niezaprzeczalny fakt .
Z tego faktu i z jego ostatniego " oredzia " w imieniu Polski ( na jakiej zasadzie  uzurpowal sobie prawo do tego aby wypowiadac sie  w imieniu Polski ? ) do "przyjaciol Rosjan " mozna wyciagnac wnioski , ktore sa " oczywista oczywistoscia " a mianowicie takie ,  ze klamie , ze jest koniunkturalista i obludnikiem . To nie jest zadno odkrycie , taki jest , byl i  zawsze taki juz bedzie . Jego postawa spolegliwego i rzeczowego polityka , ktory szanuje przeciwnikow i dla ktorego dobrosasiedzkie stosunki sa liczaca sie wartoscia , to maska lisa , klamcy i koninkturalisty . Ten czlowiek ma juz 61 lat i ugruntowany czasem , tudziez  zyciowymi doswiadczeniami  charakter i tylko duren moze sadzic , ze jeden dzien moze go diametralnie odmienic . Nie , to jest niemozliwe . Kaczynski pozostanie takim jakim byl dotad do konca zycia a byl zlosliwy ,  destrukcyjny w dzialaniu  , obludny , koninkturalny i msciwy . Oczywiscie to nie sa wszystkie jego "zalety" ale i te wystarcza aby wykluczyc go z grona pretendentow do prezydentury .Niestety spora czesc spoelczenstwa , wywodzaca sie ze specyficznego bo tego najubozszego intelektualnie elektoratu daje sie naierac na jego socjalne hasla , ktore nigdy nie bedzie w stanie zrealizowac . Te bowiem nie sa funkcja checi , tylko mozliwosci gospodarczych kraju a te jakie sa , kazdy widzi a to , ze nie sa najlepsze , powiem nawet zle , to w duzej czesci jest  rowniez zasluga Kaczynskiego . Od 20 lat kreci sie wokol , tuz przy wladzy a czesto sam byl najwyzsza wladza i to co jest a jest zle , smialo mozna jemu przypisac . To , ze pomalu stajemy na nogi , to nie dzieki niemu , tylko wbrew niemu !

cyc

Data: 2010-05-11 12:26:47
Autor: Yanek
[...]

Rosja pluje
kochaæ Rosjan
nie widzisz ró¿nicy pomiêdzy Rosj± i Rosjanami?

Yanek

A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a pote m żyli długo i szczęśliwie KONIE C