A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC

Data: 2010-05-11 02:29:46
Autor: Leszczur
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC
On 11 Maj, 11:25, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm i przesiano przez
sita!!!http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article604058/To_znalezisk...

Ruscy robią nas w chuja jak małe dzieci ... no sabaki, który jeszcze
twierdzi że KGB prowadzi uczciwe i rzetelne śledztwo?
Każdy kto teraz twierdzi że "WSZYSTKO JEST PO KONTORLĄ" , "NIE RÓBMY
AFERY", "NIE DAJMY SIĘ PROWOKOWAĆ"

KAMOROWSKI i TUSKU ... ROSJA PLUJE NAM W MORDĘ w wy mówicie
że deszcz pada!!!!!!

A to ciekawe, ze ludzie, ktorzy zarzucają innym iż cały ich
światopogląd jest kreowany przez Wyborczą - sami swój światopogląd
budują na Dzienniku.
Jak to było? Przyganiał kocioł garnkowi...?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 11:41:20
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:b10bdbe7-b847-407b-98a3-eb2d73038ee6q32g2000yqb.googlegroups.com...

A to ciekawe, ze ludzie, ktorzy zarzucają innym iż cały ich
światopogląd jest kreowany przez Wyborczą - sami swój światopogląd
budują na Dzienniku.
Jak to było? Przyganiał kocioł garnkowi...?

Sensacyjne odkrycie reporterów "Faktu"
I wiesz co?

  FAKT to jedyna gazeta która ma w dupie politykę
nie kreuje jej tylko na niej robi kasę.
Nic nie muszą wymyślać, bo rzeczywistość sama dba
o "skandal na codzień".
  W 100% wierzę w tą informację bo jest wiarygodna
i pasuje do innych informacji np. z forum Smoleńska.
Tam na ten temat wypowiadają sie zwyczajni Rosjanie
któzy łażą tam i zbierają różne części.

 Teraz wieczorami złodziejaszki jakieś podbierają tam części
zebrane przy hangarze. Samolot jest składany w hangarze ale
części jego leżą przed hangarem.

 Te śledztwo to farsa ... ROSJA JE OLAŁA lub nim MANIPULUJE
ale Polskim politykom od prawa do lewa brakuje jaj aby
to powiedzieć ludziom wporst.

 Gdy jutro Ruscy wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ... i będą
tak gadać nawet jeszcze wtedy gdy czołgi będą gruzować
warszawską Pragę.

Tomy M.

Data: 2010-05-11 02:55:31
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 11:41, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:b10bdbe7-b847-407b-98a3-eb2d73038ee6q32g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]
> budują na Dzienniku.
> Jak to było? Przyganiał kocioł garnkowi...?

Wiem. Mimo, ze to odkrycie Faktu - ty czytasz o nim w Dzienniku.

  FAKT to jedyna gazeta która ma w dupie politykę
nie kreuje jej tylko na niej robi kasę.

Spoko. Nie mam nic przeciwko mediom robiącym kasę. Ale powiedzmy, ze
Fakt nie jest firmą przesadnie cenioną za rzetelność przekazywanych
informacji.

Nic nie muszą wymyślać, bo rzeczywistość sama dba
o "skandal na codzień".

A jak nie ma prawdziwego skandalu to jakiś się wymyśla. Spoko - takich
brukowców sa na świecie setki.

  W 100% wierzę w tą informację bo jest wiarygodna

Czy naprawdę dobre kłasmstwo nie wygląda jak prawda i jest
wiarygodne?
Nie twierdzę, że doniesienia Faktu to bujda - raczej powątpiewam w
skutecznosc twojego sposobu oceny informacji.

i pasuje do innych informacji np. z forum Smoleńska.

OMG - to tak jakby ktos wyrabial sobie opinie cytujac psp.

Tam na ten temat wypowiadają sie zwyczajni Rosjanie
któzy łażą tam i zbierają różne części.

Podobno teren jes/ma byc ogrodzony, pilnowany itd.

 Teraz wieczorami złodziejaszki jakieś podbierają tam części
zebrane przy hangarze. Samolot jest składany w hangarze ale
części jego leżą przed hangarem.

Mozliwe - wszak to Rosja. Ale mozliwe, ze niektorzy szukaja taniej
sensacji wiedzac, ze zawsze znajdzie sie ktos latwowierny, gotowy
kupic "kolumne Zygmunta".

 Te śledztwo to farsa ... ROSJA JE OLAŁA lub nim MANIPULUJE
ale Polskim politykom od prawa do lewa brakuje jaj aby
to powiedzieć ludziom wporst.

A moze polscy politycy nie maja wystarczajacej pewnosci zeby rzucac
tak powazne oskarzenia?

 Gdy jutro Ruscy wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ... i będą
tak gadać nawet jeszcze wtedy gdy czołgi będą gruzować
warszawską Pragę.

Przestań dramatyzować. Zaraz zaczniesz rysowac obraz pijanego ruskiego
żołdaka rozjeżdżającego wózki dziecięce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 12:43:45
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:b201a369-a04b-4633-9e16-9173836a0e26q32g2000yqb.googlegroups.com...

Wiem. Mimo, ze to odkrycie Faktu - ty czytasz o nim w Dzienniku.

Dziennika nie traktuję jak obiektywnego medium. Sam spójrz:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fb498a8b0cc52033

A jak nie ma prawdziwego skandalu to jakiś się wymyśla. Spoko - takich
brukowców sa na świecie setki.

Czytam i onet, ogladam WSI24 ... wnioski wyciągam
samodzielnie.

[...]

Jest skuteczny, trudno mnie wymanewrować.

OMG - to tak jakby ktos wyrabial sobie opinie cytujac psp.

 PSP jest cennym źródłem informacji. To szum z któego
można wylowić nastroje.
Kilka MEMÓW które tutaj puściłem słyszałem w głownych
wydaniach wiadomości telewizyjnych :-)
 Kilka dni temu puściłem kolejnego MEMA, obserwuje
jego rozwój.

Podobno teren jes/ma byc ogrodzony, pilnowany itd.

O poczatku tak nam wmawiają ... nie jest chyba nie będzie.
Nikt tam nic nie przesiewał, zrobiono porżadek ze śmieciami
po upadku samolotu i to wszystko.

A moze polscy politycy nie maja wystarczajacej pewnosci zeby rzucac
tak powazne oskarzenia?

Nie chodzi o rzucanie oskarżeń o zamach, oni nie mają
odwagi powiedzieć władzom Rosji: ŹLE PROWADZICIE ŚLEDZTWO!

[...]

Czytasz ale nie rozumiesz. Jesteś typowym obrazem "wykształciucha"
Znasz litery, składasz wyrazy ale nie rozumiesz treści.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. JA NIE STRASZĘ ROSJANAMI!
Straszę POLITYKAMI IDIOTAMI i TCHÓRZAMI.

Zobacz może to tak:

Gdy jutro Amerykańcy wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Szwedzi wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Chińczyki wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Białorusini wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Gabończycy wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Czesi wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Niemcy wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Marsjanie wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Gdy jutro Obcy z kosmosu wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

TERAZ ROZUMIESZ?  Czy nadal masz problem?

Tomy M.

Data: 2010-05-11 03:53:55
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 12:43, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Dziennika nie traktuję jak obiektywnego medium. Sam spójrz:http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fb...

W takim razie wybacz - zle cie oceniłem.

>A jak nie ma prawdziwego skandalu to jakiś się wymyśla. Spoko - takich
>brukowców sa na świecie setki.

Czytam i onet, ogladam WSI24 ... wnioski wyciągam
samodzielnie.

OK - wyciągnałem zatem niewłaściwy wniosek dysponując szczątkowymi
informacjami. Mój błąd.

> [...]
>skutecznosc twojego sposobu oceny informacji.

Jest skuteczny, trudno mnie wymanewrować.

Jesli korzystasz z wielu zrodel - na pewno trudniej niż tych ktorzy
czytuja tylko GW, czy tylko Dziennik.

> OMG - to tak jakby ktos wyrabial sobie opinie cytujac psp.

 PSP jest cennym źródłem informacji. To szum z któego
można wylowić nastroje.

PSP jest kotłem do którego sfrustrowani ludzie wlewają swoje
frustracje.

> Podobno teren jes/ma byc ogrodzony, pilnowany itd.

O poczatku tak nam wmawiają ... nie jest chyba nie będzie.
Nikt tam nic nie przesiewał, zrobiono porżadek ze śmieciami
po upadku samolotu i to wszystko.

Możliwe. Toż pamiętajmy, że mówimy o Rosji.

> A moze polscy politycy nie maja wystarczajacej pewnosci zeby rzucac
> tak powazne oskarzenia?

Nie chodzi o rzucanie oskarżeń o zamach, oni nie mają
odwagi powiedzieć władzom Rosji: ŹLE PROWADZICIE ŚLEDZTWO!

Ale jak ma być prowadzone - zeby się podobał opinii społecznej?
Skutecznie, czy ładnie od strony medialnej? Bo ja na razie nie mam
danych na temat tego pierwszego, a drugie mało mnie obchodzi.

Czytasz ale nie rozumiesz. Jesteś typowym obrazem "wykształciucha"

Przestań znowu dramatyzować. I tak przy okazji - wyciągasz pochopne
wnioski.

Znasz litery, składasz wyrazy ale nie rozumiesz treści.
Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. JA NIE STRASZĘ ROSJANAMI!
Straszę POLITYKAMI IDIOTAMI i TCHÓRZAMI.

No właśnie - roztaczając obraz "złego Ruskiego" akceptowanego przez
polityków.
Ty tez czytaj ze zrozumieniem.

Gdy jutro Czesi wjadą czołgami do Polski i będą burzyć domy
to Polscy politycy powiedzą że to ćwiczenia ...

Nie - wtedy powiedzą, że to rewanż.

[...]

A dlaczego nic nie piszesz o Brimańczykach? A Aborygeni? Naaah.
Straszysz ludzi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 12:55:10
Autor: Piotr
Dnia Tue, 11 May 2010 11:41:20 +0200, Tomy M. napisał(a):

 FAKT to jedyna gazeta która ma w dupie politykę
nie kreuje jej tylko na niej robi kasę.

To niestety nie jest prawdą. Fakt "kreuje politykę" i robi to nawet lepiej
od innego gwna.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-11 14:39:50
Autor: cirrus
[...]

Rosja pluje wam w mordę, a Jaruś każe wam Rosjan kochać.

--
stevep

A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC