A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC

Data: 2010-05-11 11:35:15
Autor: azot
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4be92293$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm i przesiano przez sita!!!
http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article604058/To_znalezisko_rozwikla_zagadke_katastrofy.html

Ruscy robią nas w chuja jak małe dzieci ... no sabaki, który jeszcze
twierdzi że KGB prowadzi uczciwe i rzetelne śledztwo?
Każdy kto teraz twierdzi że "WSZYSTKO JEST PO KONTORLĄ" , "NIE RÓBMY
AFERY", "NIE DAJMY SIĘ PROWOKOWAĆ"

KAMOROWSKI i TUSKU ... ROSJA PLUJE NAM W MORDĘ w wy mówicie
że deszcz pada!!!!!!

Tomy M.

Wynik śledztwa jest znany. Z góry założono wine pilotów i nic innego z tego śledztwa nie wyniknie. Istotne sa tylko dowody, które mogłyby to potwierdzić. A gdyby jeszcze udało sie tam wcisnąć Lecha z groźbami, to juz byłoby "cycuś".
Nie oczekuj innego rezultatu śledztwa jak  taki ,  że winny pilot.

azot

Data: 2010-05-11 02:56:48
Autor: Leszczur
[...]

Ale przeciez wielu tutaj zakłada dokładnie tak samo tylko scenariusz
odwrotny - mniejsza o sledztwo - winni są "ruscy i tuscy".

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 12:01:54
Autor: azot

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:7eaae232-2aee-4d18-8fb4-89ab5c71059dt17g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Za sposób w jaki prowadzone jest śledztwo winni są "ruscy i tuscy".A kto niby miałby ponosić za to winę.  No powiedz. KTO?
Jarek?

azot

Data: 2010-05-11 03:04:58
Autor: Leszczur
A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC
On 11 Maj, 12:01, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -­-- -- -- -- -- -- -- -- -
Za sposób w jaki prowadzone jest śledztwo winni są "ruscy i tuscy".

Nie. Za śledztwo odpowiedzialni są śledczy oraz prokuratorzy. Ruscy i
tuscy mogą ich co najwyżej rozliczać z działań, ale to dopiero po
zakończeniu czynności. Nie sądzisz?

A kto niby miałby ponosić za to winę.  No powiedz. KTO?
Jarek?

Nie - kot Jarka. I jego kochanek. Tego kota oczywiście :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 03:32:22
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 12:13, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Nie - kot Jarka. I jego kochanek. Tego kota oczywiście :-)

Leż szczur i kwękaj, bo ci pierwsza dama zeżre ser w klatce

Precz mi z oczu popaprańcu.

Data: 2010-05-11 03:59:11
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 12:37, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Precz mi z oczu popaprańcu.

Leż szczurze i nie piskaj

Tylko na tyle cie stać półgłówku?

Data: 2010-05-11 04:31:26
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 13:04, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Tylko na tyle cie stać półgłówku?

Co ci się nie podoba debilu ?
Za mało napisałem o twoim chłopcu ?

Na razie pisales o swoich traumatycznych doswiadczeniach z dziecinsta
- dama, ser, klatka...
Wspolczuje. Oczywiscie na tyle na ile człowiek moze wspołczuc osłu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 04:42:03
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 13:37, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Na razie pisales o swoich traumatycznych doswiadczeniach z dziecinsta
> - dama, ser, klatka...
> Wspolczuje. Oczywiscie na tyle na ile człowiek moze wspołczuc osłu.

Pisałem o twoich doświadczeniach z dzieciństwa twoim kochanku i kocie.

Nie tylko dewiant, ale jeszcze podglądacz. Strach takiego jak ty do
ludzi puscic. Wracaj do puszczy straszyc jelenie.

Leż szczur i pilnuj żeby ci pierwsza dama nie zeżarła sera z klatki, ty tłumoku

O znowu wspomnienia! Idź pogadaj o tym z jakims farmaceuta - moze cos
na to mają.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 04:59:31
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 13:46, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
> Nie tylko dewiant, ale jeszcze podglądacz. Strach takiego jak ty do
> ludzi puscic. Wracaj do puszczy straszyc jelenie.

Facet cię rzucił i poczułeś się urażony ?

Mniejsza o mnie. Grunt, ze ty nigdy sie nie czujesz urazony gdy cie
rzuca facet.

Bardzo wrażliwe te homosie z peło.

Ty juz to wiesz najlepiej. Współczuję w dwójnasób.

> O znowu wspomnienia! Idź pogadaj o tym z jakims farmaceuta - moze cos
> na to mają.

Martw się o siebie tłumoku, bo ci ta pełowska inteligencja nosem
wyłazi przy każdej okazji.

Korzystaj na tyle na ile ci te niewyobrazalnie skromne mozliwosci
pozwalaja.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 05:13:38
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 14:04, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
> Ty juz to wiesz najlepiej. Współczuję w dwójnasób.

Kot też cię rzucił ? Mam ci współczuć z tego powodu?

Jezeli juz to kociak. Oszczedzaj swoje wspolczucie i nie szarzuj z
wysilaniem inteligencji - jednego i drugiego masz bardzo malo i nie
stac cie na rozrzutnosc.

> Korzystaj na tyle na ile ci te niewyobrazalnie skromne mozliwosci
> pozwalaja.

Leż szczur i nie kwękaj, to wychodzi ci chyba najlepiej.

Alez ty masz marzenia. Idx pogadaj o tym z jarkiem. On cie zrozumie.

Pozdr

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 05:42:29
Autor: Leszczur
On 11 Maj, 14:19, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
 >Oszczedzaj swoje wspolczucie i nie szarzuj z

> wysilaniem inteligencji - jednego i drugiego masz bardzo malo i nie
> stac cie na rozrzutnosc.

Jak mówił Adam Słodowy, zrób to sam,

To twoje motto od kiedy zostałeś sam. Pogratulować otwartości.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-11 11:40:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

juz
byłoby "cycuś".
Nie oczekuj innego rezultatu śledztwa jak  taki ,  że winny pilot.

   Dokladnie tak jest, a reszta to gra na zwloke.

   AR

A ziemię w promieniu 500 meterów przekopano na 70 cm ... a potem żyli długo i szczęśliwie KONIEC