A1 A2 i obwodnica Żyradowa

Data: 2012-06-15 11:16:30
Autor: BAREK
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dzień Dobry,

Jako, że logistycznie mają la mnie ogromne znaczenie te odcinki nowych tras; mieszkam niedaleko od Mszczonowa i Grójca. Mam kilka pytań;

Otwarto na siłę A2 - czy po Euro mozna się spodziewać jakiegoś zamknięcia jej kawałka, albo dużych utrudnień w ruchu na niej, żeby cośtam dokończyć?

Czy w najbliĹĽszym czasie jest moĹĽliwe otwarcie odcinka A1 StrykĂłw-Kowal?

Co z obwodnicą Żyrardowa? Czy jest jakiś realny horyzont czasowy jej otwarcia?

Data: 2012-06-15 11:20:02
Autor: Grejon
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 2012-06-15 11:16, BAREK pisze:
Dzień Dobry,

Jako, że logistycznie maj± la mnie ogromne znaczenie te odcinki nowych
tras; mieszkam niedaleko od Mszczonowa i Grójca. Mam kilka pytań;

Otwarto na siłę A2 - czy po Euro mozna się spodziewać jakiego¶
zamknięcia jej kawałka, albo dużych utrudnień w ruchu na niej, żeby
co¶tam dokończyć?

Na odcinku A (tym najbliżej Łodzi) nie ma jeszcze całej warstwy ¶cieralnej. Prawdopodobnie ruch zostanie przerzucony na drug± nitkę. No i będ± jeszcze stawiać bramki viatollowe.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-06-15 02:41:34
Autor: Adam Klobukowski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
On Friday, 15 June 2012 11:20:02 UTC+2, Grejon  wrote:
W dniu 2012-06-15 11:16, BAREK pisze:
> Dzieďż˝ Dobry,
>
> Jako, �e logistycznie maj� la mnie ogromne znaczenie te odcinki nowych
> tras; mieszkam niedaleko od Mszczonowa i Gr�jca. Mam kilka pyta�;
>
> Otwarto na si�� A2 - czy po Euro mozna si� spodziewa� jakiego�
> zamkni�cia jej kawa�ka, albo du�ych utrudnie� w ruchu na niej, �eby
> co�tam doko�czy�?

Na odcinku A (tym najbli�ej �odzi) nie ma jeszcze ca�ej warstwy �cieralnej. Prawdopodobnie ruch zostanie przerzucony na drug� nitk�. No i b�d� jeszcze stawia� bramki viatollowe.

GDDKiA twierdzi że A2 nie będzie zamykana po Euro: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/11028/A2-nie-bedzie-zamknieta-po-Euro

AdamK

Data: 2012-06-15 11:51:55
Autor: Grejon
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 2012-06-15 11:41, Adam Klobukowski pisze:

GDDKiA twierdzi że A2 nie będzie zamykana po Euro: http://www.gddkia.gov.pl/pl/a/11028/A2-nie-bedzie-zamknieta-po-Euro

AdamK

Nie pisałem, że będzie zamknięta, tylko że ruch zostanie przerzucony na drug± nitkę żeby na pierwszej położyć "dywanik".

Data: 2012-06-15 03:01:43
Autor: grzech
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
A czy ta nowa A2 ł±czy się z A1 w Strykowie co by sobie na północ
pojechać?

___
grzech
626

Data: 2012-06-15 12:05:06
Autor: T.
A1 A2 i obwodnica Żyradowa

Użytkownik "grzech" <zulusik25@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:46efd887-97c5-4eae-aa3b-cfb0e42c7bc4m10g2000vbn.googlegroups.com...
A czy ta nowa A2 ł±czy się z A1 w Strykowie co by sobie na północ
pojechać?

W przyszło¶ci tak, jak A1 doci±gn± do Strykowa.
T.

Data: 2012-06-15 12:10:35
Autor: Krzysiek Kielczewski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia 15.06.2012 grzech <zulusik25@gmail.com> napisał/a:
A czy ta nowa A2 ł±czy się z A1 w Strykowie co by sobie na północ
pojechać?

A masz w Strykowie A1 w stronę Trójmiasta?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-15 04:08:02
Autor: grzech
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
A masz w Strykowie A1 w stronę Trójmiasta?

no tu jest:)
http://www.gddkia.gov.pl/pl/926/autostrady
Jaki¶ odcinek - chyba go Grudzi±dza od północy jest, czy do Torunia?

___
grzech
626

Data: 2012-06-15 13:30:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia 15.06.2012 grzech <zulusik25@gmail.com> napisał/a:
A masz w Strykowie A1 w stronę Trójmiasta?
         ^^^^^^^^^^^^^

no tu jest:)
http://www.gddkia.gov.pl/pl/926/autostrady
Jaki¶ odcinek - chyba go Grudzi±dza od północy jest, czy do Torunia?

Podkre¶liłem.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-15 12:33:36
Autor: Albercik
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 15.06.2012 12:10, Krzysiek Kielczewski pisze:
[...]

A wła¶nie, jak to wygl±da z A1 na północ?
jad±c od południa(Katowic) nad morze to ile i odk±d ta autostrada jest przejezdna?
i ile(za jakie odcinki) trzeba haraczu zapłacić?
(termin wyjazdu mam na koniec lipca)

Data: 2012-06-15 13:20:44
Autor: Franc
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia Fri, 15 Jun 2012 12:33:36 +0200, Albercik napisał(a):

A wła¶nie, jak to wygl±da z A1 na północ?
jad±c od południa(Katowic) nad morze to ile i odk±d ta autostrada jest przejezdna?
i ile(za jakie odcinki) trzeba haraczu zapłacić?
(termin wyjazdu mam na koniec lipca)

http://www.autostradaa1.pl/index.php?lang=pl

Wg mapki poci±gnieli nowy odcinek przed Toruniem, ale nie jechałem tam, to
nie wiem. Standardowo to jest wjazd pod Toruniem (węzeł Lubicz) i gnasz do bramek na
obwodnicy. koszt to cirka 30,00 zł (dokładnie to chyba 29 - nieważne
gorsze).

--
Franc

Data: 2012-06-15 13:30:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia 15.06.2012 Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Google dzisiaj padło, czy co?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-15 13:47:43
Autor: Albercik
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 15.06.2012 13:30, Krzysiek Kielczewski pisze:

Google dzisiaj padło, czy co?

A bo ja wiem na ile to na google jest aktualne...
Sytuacja w PL jest dynamiczna i rozwojowa jeżeli idzie o otwieranie nowych odcinków autostrad. A za cholerę nie idzie znaleĽć jakiej¶ rzetelnej informacji sk±d dok±d jest przejezdne, podzielone to na jakie¶ odcinki o kodowych(dla nietubylca) nazwach i pieron wie czy jak jest jaki¶ odcinek gotowy, to za 2km się wjeżdża w pole, bo kto inny autostradę buduje i na innej stronie trzeba sprawdzać czy już zrobione...

Data: 2012-06-15 15:35:40
Autor: T.
A1 A2 i obwodnica Żyradowa

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrf7d0$rdl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Próbuj na Targeo i wł±cz traffic - jak jest ruch, znaczy się przejezdna :-)
T.

Data: 2012-06-15 18:51:29
Autor: Cezary Daniluk
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 2012-06-15 15:35, T. pisze:

[...]

Nie wierzyłbym Targeo tak do końca.
Jechałem dzisiaj 8k± z Białegostoku i jedzie się normalnie przez Zambrów, natomiast Targeo pokazuje obwodnicę na niebiesko, co prawda przerywan± ale na niebiesko ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-06-15 19:20:22
Autor: masti
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia pięknego Fri, 15 Jun 2012 18:51:29 +0200 osobnik zwany Cezary Daniluk
wystukał:

i jedzie siÄ™ normalnie przez ZambrĂłw, natomiast Targeo pokazuje
obwodnicÄ™ na niebiesko, co prawda przerywanÄ… ale na niebiesko ;)

skoro przerywanÄ… to prognoza czyli nie majÄ… danych

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-16 08:42:58
Autor: Cezary Daniluk
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 2012-06-15 21:20, masti pisze:
[...]

Ale drogÄ™ otworzyli skoro prognozujÄ… :P

Pozdrawiam !

Data: 2012-06-16 08:23:20
Autor: Michal Jankowski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Albercik <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> writes:

Sytuacja w PL jest dynamiczna i rozwojowa jeżeli idzie o otwieranie
nowych odcinków autostrad. A za cholerę nie idzie znaleĽć jakiej¶
rzetelnej informacji sk±d dok±d jest przejezdne, podzielone to na

Tu:
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=51.90095&lon=19.63585&layers=B00000FTF
masz aktualn± mapę.

  MJ

Data: 2012-06-16 12:59:41
Autor: BAREK
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Albercik<nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl>  writes:

Sytuacja w PL jest dynamiczna i rozwojowa jeĹĽeli idzie o otwieranie
nowych odcinków autostrad. A za cholerę nie idzie znaleźć jakiejś
rzetelnej informacji skÄ…d dokÄ…d jest przejezdne, podzielone to na

Tu:
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=51.90095&lon=19.63585&layers=B00000FTF
masz aktualnÄ… mapÄ™.

   MJ
Fajna mapka!

Data: 2012-06-16 23:20:54
Autor: komar
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
W dniu 2012-06-15 13:47, Albercik pisze:
W dniu 15.06.2012 13:30, Krzysiek Kielczewski pisze:

Google dzisiaj padło, czy co?

A bo ja wiem na ile to na google jest aktualne...
Sytuacja w PL jest dynamiczna i rozwojowa jeĹĽeli idzie o otwieranie nowych odcinkĂłw
autostrad. A za cholerę nie idzie znaleźć jakiejś rzetelnej informacji skąd dokąd jest
przejezdne, podzielone to na jakieĹ› odcinki o kodowych(dla nietubylca) nazwach i pieron
wie czy jak jest jakiĹ› odcinek gotowy, to za 2km siÄ™ wjeĹĽdĹĽa w pole, bo kto inny
autostradę buduje i na innej stronie trzeba sprawdzać czy już zrobione...

To powinno odpowiedzieć na Twoje pytania: https://dl.dropbox.com/u/81380146/mapka-igorsel.png

Mapka na bieĹĽÄ…co aktualizowana.

Data: 2012-06-16 12:55:03
Autor: BAREK
A1 A2 i obwodnica Żyradowa

Google dzisiaj padło, czy co?

Krzysiek Kiełczewski
Google, TomTom, a nawet Targeo nie do końca sobie radzą z sytuacją na polskich drogach;
-TomTom/swoją drogą świetna nawigacja/ już od przełomu roku twierdzi, że obwodnica Żyradowa już jest przejezdna na ten przykład.

Data: 2012-06-16 17:10:18
Autor: Krzysiek Kielczewski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia 16.06.2012 BAREK <barek@plusnet.pl> napisał/a:

Google dzisiaj padło, czy co?

Krzysiek Kiełczewski
Google, TomTom, a nawet Targeo nie do końca sobie radz± z sytuacj± na polskich drogach;
-TomTom/swoj± drog± ¶wietna nawigacja/ już od przełomu roku twierdzi, że obwodnica Żyradowa już jest przejezdna na ten przykład.

Dlatego nie odsyłałem do nawigacji tylko do Googla. Google Maps to inny
serwis.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-15 11:48:43
Autor: Krzysiek Kielczewski
A1 A2 i obwodnica Żyradowa
Dnia 15.06.2012 BAREK <barek@plusnet.pl> napisał/a:

Jako, że logistycznie maj± la mnie ogromne znaczenie te odcinki nowych tras; mieszkam niedaleko od Mszczonowa i Grójca. Mam kilka pytań;

Otwarto na siłę A2 - czy po Euro mozna się spodziewać jakiego¶ zamknięcia jej kawałka, albo dużych utrudnień w ruchu na niej, żeby co¶tam dokończyć?

IMO będ± puszczać jedn± nitk± ruch w obie strony.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-06-15 14:18:05
Autor: Cavallino
A1 A2 i obwodnica Żyradowa

[...]