A1 otwarta od Częstochowy-Południe do Pyrzowic

Data: 2019-08-02 14:46:02
Autor: T.
A1 otwarta od Częstochowy-Południe do Pyrzowic
Na razie dla osobowych, żeby ciężarowe nie pchały się przez miasto (Częstochowę). Może obwodnica będzie gotowa do końca roku.

https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.1428785070753311/1741998982765250/?type=3&theater

Na Targeo już jest, na Google Maps - jeszcze nie.
https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.1428785070753311/1742004812764667/?type=3&theater

Zostanie zatem odcinek Tuszyn-Częstochowa.

T.

Data: 2019-08-02 06:45:02
Autor: sczygiel
W dniu piątek, 2 sierpnia 2019 07:46:06 UTC-5 użytkownik T. napisał:
[...]

Niezle. Choc mam wrazenie ze czas przejazdu sie strasznie mocno nie zmieni w godzinach wieczonych.
Jak tamtedy jezdzilem to po 18-tej korki byly tylko jak gdzies byly roboty drogowe.

Ale droga sie przyda miastu, tak jak w lodzi nagle miasto odetchnie.
Zostanie zatem odcinek Tuszyn-Częstochowa.

Ten odcinek to w sumie starczylo by wyasfaltowac i bylo by dobrze. No, jakby nieco podkopac i skrzyzowania zrobic bezkolizyjne to bylby wypas. Ale cos czuje ze rozgrzebia ten odcinek masakrycznie wiec przez najblizsze 2-3 lata zamiast szybciej podrozowac bedzie sie jezdzic wolniej przez notoryczne zwezki.

Wiem, marudze. Ale gierkowka na tym odcinku wiele sie od autostrady nie rozni. Wywalac kupe kasy i czasu tylko na to zeby nieco poprawic to co jest jest letko bez sensu wg mnie.

Data: 2019-08-02 20:14:47
Autor: T.
W dniu 2019-08-02 o 15:45, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Już jest rozkopane i dużo zwolnień.
Jak kogoś interesują detale - polecam https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1539297&highlight=autostrada&page=231

A tu otwarty właśnie odcinek:

https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1815132&page=249

T.

Ps. Na razie jest słabo, bo żeby dojechać do/z nowego odcinka trzeba się przez Częstochowę przekopać, a z drugiego końca - na S1 jest podobno ruch wahadłowy w okolicach Mierzęcic.

Data: 2019-08-02 20:40:27
Autor: kk

Na UMP jeszcze nie ma http://niusy.pl/@mapa.ump.waw.pl/a7o

Na OSM jest do przed Częstochową zamiast za http://niusy.pl/@openstreetmap.org/a7p

Data: 2019-08-03 00:01:29
Autor: radekp@konto.pl
A1 otwarta od Częstochowy-Południe do Pyrzowic
Fri, 2 Aug 2019 20:40:27 +0200, w <qi202u$nn4$1@news.icm.edu.pl>, kk

On 2019-08-02 14:46, T. wrote:
> Na razie dla osobowych, żeby ciężarowe nie pchały się przez miasto > (Częstochowę). Może obwodnica będzie gotowa do końca roku.

> [...]

A na http://traffic.naviexpert.pl ?
Pewnie jest.

Data: 2019-08-03 01:00:16
Autor: kk
On 2019-08-02 20:40, kk wrote:
On 2019-08-02 14:46, T. wrote:
[...]

Aaa, bo to faktycznie jest do południa Częstochowy :-)

Data: 2019-08-03 01:06:12
Autor: kk

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a7q

Data: 2019-08-06 04:51:02
Autor: gowit
A1 otwarta od Częstochowy-Południe do Pyrzowic
Czy ktoś już jechał drogą  908 (Gościnną) i skręcał na rondzie w łącznik z autostradą A1 . Czy wjazd jest przejezdny ?

Data: 2019-08-06 14:40:12
Autor: Michał Jankowski
W dniu 06.08.2019 o 13:51, gowit pisze:
Czy ktoś już jechał drogą  908 (Gościnną) i skręcał na rondzie w łącznik z autostradą A1 . Czy wjazd jest przejezdny ?

Wszystko jest przejezdne oprócz skrętu w Częstochowie z jedynki w Jagiellońską:
https://goo.gl/maps/5xaDj7o5MKLLofKk7

   MJ

A1 otwarta od Częstochowy-Południe do Pyrzowic