A2 Warsawa łódź czy przejezdna?

Data: 2012-07-09 22:07:48
Autor: Arbiter
A2 Warsawa łódź czy przejezdna?
Czy autostrada z DC do Łodzi jest przejezdna? Mieli zamykać po Euro ale brak informacji
http://www.a2strykow-konotopa.pl/aktualnosci

Data: 2012-07-09 22:13:35
Autor: Grejon

http://gddkia.gov.pl/pl/a/11180/A2-nadal-bedzie-przejezdna-Prace-wykonczeniowe-nie-utrudnia-ruchu

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-07-09 22:35:11
Autor: Arbiter

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtfe0s$am0

http://gddkia.gov.pl/pl/a/11180/A2-nadal-bedzie-przejezdna-Prace-wykonczeniowe-nie-utrudnia-ruchu

dziękuję:))

Data: 2012-07-10 08:55:12
Autor: komar
[...]

nie mieli zamykać po Euro

Data: 2012-07-10 19:37:10
Autor: jerzu
A2 Warsawa łódĽ czy przejezdna?
On Mon, 9 Jul 2012 22:07:48 +0200, "Arbiter" <_@_.pl> wrote:

Mieli zamykać po Euro

Ciekaw jestem skąd się taka plota wzięła.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-10 20:17:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
A2 Warsawa łódĽ czy przejezdna?
Hello jerzu,

Tuesday, July 10, 2012, 7:37:10 PM, you wrote:

Mieli zamykać po Euro
Ciekaw jestem skąd się taka plota wzięła.

PiSuary cały czas nadawały, że nawet jak otworzą na Euro, to zaraz po
Euro trzeba będzie zamykać i remontować.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-10 20:31:36
Autor: Rafał Grzelak
RoMan Mandziejewicz wrote:

> Ciekaw jestem skąd się taka plota wzięła.

PiSuary cały czas nadawały, że nawet jak otworzą na Euro, to zaraz po
Euro trzeba będzie zamykać i remontować.

Nad A2 pastwil sie m.in. 'specjalista' A. Furgalski. Z wyksztalcenia
politolog, ale o budowie drog zdaje sie wiedziec wszystko.

Ostatnio wrozyl, ze za zadne skarby nie dadza rady otworzyc A2, nawet z
sama podbudowa. Coz.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-16 19:45:46
Autor: Krzysiek Kielczewski
Dnia 10.07.2012 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał/a:
[...]

A2 to trzeba najpierw skończyć.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-07-10 23:49:46
Autor: Axel

"Arbiter" <_@_.pl> wrote in message news:jtfdmp$lmg$1inews.gazeta.pl...
Czy autostrada z DC do Łodzi jest przejezdna? Mieli zamykać po Euro ale brak informacji
http://www.a2strykow-konotopa.pl/aktualnosci

Teorie juz wiesz, dorzuce praktyke: wczoraj byla przejezdna :-)

--
Axel

Data: 2012-07-11 07:21:21
Autor: megrims
W dniu 2012-07-10 23:49, Axel pisze:

[...]

A ja zobaczę, czy jutro będzie przejezdna.

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

A2 Warsawa łódź czy przejezdna?