A2 Września-Poznań.

Data: 2014-06-19 09:29:28
Autor: Trybun
A2 Września-Poznań.
W dniu 2014-06-18 21:08, megrimsES pisze:
Wiem co jest gorsze od wyprzedzających się TIRów na autostradzie.

Gorsze jest, jak prawym pasem jedzie radiowóz oznakowany drogówki
z prędkością licznikową 145 km/h, a lewym pasem równolegle jedzie
jakieś gówno i boi się przycisnąć, aby go wyprzedzić. Dzisiaj przez
30km tak debil jechał. Jak w końcu zjeb wyprzedził tych niebieskich
to pierdolnąłem w gaz i wyprzedziłem ich w parę sekund. Wskazówka
doszła chwilowo do 180, a potem zjechałem do 160 i tempomat.
I nikt się za mną nie rzucił w pogoń.

Skąd się biorą tacy łosie, co będą jechać przez 30 km równo
z radiowozem?

Pewnie łosiom nie uśmiecha się płacenie mandatów za przekroczenie prędkości, w wypadku niektórych istnieje jeszcze widmo pożegnania się z prawkiem, bo limit punktowy na wyczerpaniu.. A tak w ogóle to idzie jakoś odróżnić zwykły radiowóz policyjny od radiowozu "drogówki"?

Data: 2014-06-19 09:32:40
Autor: anacron
A2 Września-Poznań.
W dniu 19.06.2014 09:29, Trybun pisze:
A tak w ogóle to idzie jakoś odróżnić zwykły radiowóz policyjny od radiowozu "drogówki"?

Drogówka ma takie R na boku, ale to może być mylne, bo czasami jeżdżą
zwykłymi.

--
anacron

Data: 2014-06-19 09:38:50
Autor: Trybun
A2 Września-Poznań.
W dniu 2014-06-19 09:32, anacron pisze:
[...]

Ale ogólnie mają..? Jeżdżę już od dość dawna po polskich drogach, ale o tym nie wiedziałem.

Data: 2014-06-19 11:21:46
Autor: masti
A2 Wrze¶nia-Poznañ.

już dawno nie ma