A2 bramki

Data: 2011-05-06 00:38:25
Autor: Bydlę
A2 bramki
On 2011-05-03 16:12:16 +0200, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

Bo ja tego bałaganu nie ogarniam. Trochę googlowałem, ale nic
konkretnego nie znalazłem

Bo to jeszcze nie działa, więc nic dziwnego, że nie ma w sieci tabeli opłat.
Na Węgrzech w zeszłym wieku pod Pestem było tak, że zabłądziłem  i wjechałem konwojem na płatną autostradę.
Ponieważ zmierzałem nad Balaton, by obejrzeć Księżyc zasłaniający Słońce, a nie pusty Hungaroring - postanowiłem zawrócić czem prędzej.
Okazało się, że by móc zjechać, trzeba zapłacić PzO (panienka z okienka).
Zapłaciliśmy i ślimakiem ślicznie przedostaliśmy się na drugą stronę autostrady by na południe ruszyć.
I tu okazało się, jak to tam było proste: ślimak wprowadził nas na autostradę tuż za bramkami - zapłaciliśmy na następnym zjeździe...

--
Bydlę

A2 bramki