A3 2003r 1.6 gaśnie

Data: 2013-03-20 08:12:17
Autor: Mateusz Bogusz
A3 2003r 1.6 gaśnie
Witam,

Samochodzik Audi A3 1.6 benzyna 2003r. w przeciągu ostatnich dwóch tygodni, dwukrotnie zgasł po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu. Dwa lata temu miał remont silnika z powodu uszczelki pod głowicą. Są wam znane jakieś typowe usterki tego motoru?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2013-03-20 02:09:39
Autor: LukaSi
A3 2003r 1.6 ga¶nie
W dniu ¶roda, 20 marca 2013 08:12:17 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
Witam,

Samochodzik Audi A3 1.6 benzyna 2003r. w przeci±gu ostatnich dwóch tygodni, dwukrotnie zgasł po zatrzymaniu się na skrzyżowaniu. Dwa lata temu miał remont silnika z powodu uszczelki pod głowic±. S± wam znane jakie¶ typowe usterki tego motoru?

-- Pozdrawiam,

Mateusz Bogusz
Ten silnik ma dwie wady które mog± odpowiadać za ga¶nięcie lub pracę na biegu jałowym: pękaj±cy kolektor dolotowy i zacinanie się elektronicznej przepustnicy powietrza, nie ma tam silniczka krokowego.

Data: 2013-03-23 17:31:39
Autor: Mateusz Bogusz
A3 2003r 1.6 gaśnie
Ten silnik ma dwie wady które mogą odpowiadać za gaśnięcie lub pracę na biegu jałowym: pękający kolektor dolotowy i zacinanie się elektronicznej przepustnicy powietrza, nie ma tam silniczka krokowego.

Dzięki.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2013-03-20 08:13:40
Autor: Mateusz Bogusz
A3 2003r 1.6 gaśnie
Dodam tylko, że na zimnym odpala szybko i ładnie chodzi. Stąd trudno mi na pierwszy rzut oka coś wymyślić, szczególnie że nie mnie zgasł.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

A3 2003r 1.6 gaśnie