A320 - dlaczego kapitan nie mógł wejśc do kabiny...

Data: 2015-03-26 13:09:12
Autor: dante
A320 - dlaczego kapitan nie mógł wejśc do kabiny...
"Po wpisaniu kodu odblokowujacego drzwi musiał grzecznie czekać 30 sekund,
następnie ma 5 sekund na otwarcie drzwi. Sęk w tym że wystarczy że pilot w
kabinie ciągle naciska guziczek na pulpicie który blokuje te drzwi, wtedy
drugi pilot za drzwiami nic nie może zrobić. Reasumując skoro drugiemu
pilotowi nie udało sie dostac do środka to znaczy że pierwszy cały czas był
w pełni świadomy aż do samej chwili katastrofy."

I tyle w temacie... .

Data: 2015-03-26 05:19:21
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:09:15 UTC+1 użytkownik dante napisał:
[...]

Nie chcą podać nazwiska ani etnicznego pochodzenia pilota który rozbił samolot. Na imię miał Andreas i miał 28 lat. Jakiś ważny Francuz w tv twierdzi że pilot który rozbił samolot zrobił to najprawdopodobniej celowo i był przytomny i sprawny fizycznie do samego końca.

Data: 2015-03-26 06:17:34
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:19:22 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Nie chcą podać nazwiska ani etnicznego pochodzenia pilota który rozbił samolot. Na imię miał Andreas i miał 28 lat. Jakiś ważny Francuz w tv twierdzi że pilot który rozbił samolot zrobił to najprawdopodobniej celowo i był przytomny i sprawny fizycznie do samego końca.

Andreas Lubitz, Niemiec.

Data: 2015-03-26 14:01:50
Autor: Marek
> [...]

Nie chcą podać nazwiska ani etnicznego pochodzenia pilota który rozbił samolot. Na imię miał Andreas i miał 28 lat. Jakiś ważny Francuz w tv twierdzi że pilot który rozbił samolot zrobił to najprawdopodobniej celowo i był przytomny i sprawny fizycznie do samego końca.

A po co ci, kurwa, pochodzenie etniczne ?
Debil jestes i tyle.

Data: 2015-03-26 14:04:55
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 26 marca 2015 22:01:50 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

A po co ci, kurwa, pochodzenie etniczne ?
Debil jestes i tyle.

Mnie pedale po nic. Dziennikarze o to jakiegoś ważnego gościa z Francji o to pytali.

Data: 2015-03-26 21:46:13
Autor: Ikselka
A320 - dlaczego kapitan nie mógł wejśc do kabiny...
Dnia Thu, 26 Mar 2015 05:19:21 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
napisał(a):

[...]

Taki sam posób na zamach, jak każdy inny. Pytanie - czy jest więcej takich
kamikadze wśród pilotów. Bo ani chybi tak.
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Data: 2015-03-26 06:19:38
Autor: Stachu Chebel
[...]

No i proszę bardzo, parę godzin minęło i już są konkretne informacje.
A w temacie zestrzelenia MH17 cicho szaaa... Ciekawe...

Data: 2015-03-26 06:33:38
Autor: szklanynocnik
użytkownik Stachu Chebel napisał:

No i proszę bardzo, parę godzin minęło i już są konkretne informacje.
A w temacie zestrzelenia MH17 cicho szaaa... Ciekawe...

Wiesz, to mogli zrobić sojusznicy usa, czyli ukraińcy.

Ten gość na pierwszym zdjęciu jest z ruskiej budy jakby co.
http://www.infowars.com/33-conspiracy-theories-that-turned-out-to-be-true-what-every-person-should-know/

Czyli te łobrońcy demos kratos juesej, tak do końca świente nie są:)

Takie same kurwy jak ruskie, tyle że juesej nasze sojuszniki, więc
 każdy polak mały powinien wiedzieć jak ma krakać.

Data: 2015-03-26 16:40:28
Autor: Budzik
A320 - dlaczego kapitan nie mógł wejśc do kabiny...
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

No i proszę bardzo, parę godzin minęło i już są konkretne informacje.
A w temacie zestrzelenia MH17 cicho szaaa... Ciekawe...

W jakim sensie cicho sza?
wiemy ze zestrzelony, wiemy czym - dyskusja odywa sie tylko na poziomie kto strzelał.
A nie widzisz różnicy w szukaniu dowodów na terenie Francji (nawet górach
) i na terenie Ukrainy w czasie toczącej sie w około wojny?

Data: 2015-03-26 21:44:50
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 26 Mar 2015 13:09:12 +0100, dante napisał(a):

[...]

A cóż nowego. W ten czy inny sposób zrobić zamach - żadna sprawa dla
terrorystów - tu i w Smoleńsku, tak samo w WTC itp.