A320 - gen. Czempi艅ski - Jestem zaskoczony, 偶e Amerykanie wykluczyli zamach.

Data: 2015-03-25 10:41:25
Autor: dante
A320 - gen. Czempi艅ski - Jestem zaskoczony, 偶e Amerykanie wykluczyli zamach.

Wtorkow膮 katastrof膮 samolotu airbus 320 偶yje ca艂a Europa. Pojawiaj膮 si臋
spekulacje, czy lot, kt贸ry sko艅czy艂 si臋 艣mierci膮 144 os贸b, by艂 zamachem?
Cz臋艣膰 specjalist贸w wyklucza tak膮 opcj臋, jednak nie wszysycy. Gen. Gromos艂aw
Czempi艅ski w rozmowie w Kropce nad i powiedzia艂, 偶e jest bardzo zaskoczony
tym, 偶e Amerykanie od razu wykluczyli zamach jako przyczyn臋 katastrofy: -
Jestem zaskoczony, 偶e Amerykanie od razu wykluczyli zamach. Mamy za ma艂o
jakichkolwiek danych - m贸wi艂 Czempi艅ski.

Airbus A320, lec膮cy z Barcelony do Duesseldorfu, roztrzaska艂 si臋 o zbocze
g贸ry. Zgin臋艂o 144 pasa偶er贸w oraz sze艣ciu cz艂onk贸w za艂ogi. Szcz膮tki airbusa
zlokalizowano w rejonie Barcelonette, na wysoko艣ci 2-3 tys. m n.p.m.
Samolot rozbi艂 si臋 o o艣nie偶one zbocze g贸ry Estrop w masywie Trzech
Biskup贸w, w miejscu bardzo trudno dost臋pnym. Akcj臋 ratunkow膮 przeprowadzaj膮
tylko 艣mig艂owce. W艣r贸d pasa偶er贸w Airbusa byli g艂贸wnie: obywatele Niemiec,
co najmniej 67 os贸b, mi臋dzy innymi 20 uczni贸w, kt贸rzy wracali z wymiany w
Hiszpanii, a poza tym Hiszpanie i Turcy. Nie ma informacji o Polakach na
pok艂adzie maszyny. Teraz najbardziej zastanawia wszystkich przyczyna
katastrofy lotniczej. Pojawi艂a si臋 m.in. teoria, kt贸ra m贸wi o zamachu,
jednak niewielu specjalist贸w podziela t臋 wersj臋. Bia艂y Dom od razu odrzuci艂
te spekulacje. Zdziwiony tak膮 reakcj膮 Bia艂ego Domu jest genera艂 Gromos艂aw
Czempi艅ski, kt贸ry na antenie Tvn24 powiedzia艂 - W moim odczuciu to za
daleko id膮ca spekulacja (...) Jestem zaskoczony, 偶e Amerykanie od razu
wykluczyli zamach. Mamy za ma艂o jakichkolwiek danych - m贸wi艂 Czempi艅ski.

Data: 2015-03-25 11:00:55
Autor: A. Filip
dante <dante@gmail.com> pisze:
[...]

Zamach im _w tym momencie_ nie pasuje lub ju偶 wiedz膮 wi臋cej ni偶 publicznie m贸wi膮.

Samoloty liniowe spada艂y, spadaj膮 i b臋d膮 spada膰 (tak偶e) bez zamach贸w.  M贸wienie
o zamachu bez "艣rednio silnych" cho膰by poszlak nie przys艂u偶y si臋 bezpiecze艅stwu
lot贸w pasa偶erskich IMHO.  Za艣 je艣li mamy m贸wi膰 o zamachu to trzeba jawnie
podawa膰 lotnisko startowe jak wtedy najbardziej podejrzane o spierdolenie
kontroli bezpiecze艅stwa. --
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
鈥濸rosz臋鈥, 鈥瀙rzepraszam鈥, 鈥瀌zi臋kuj臋鈥 - pomaga, a nic nie kosztuje.
(Przys艂owie polskie)

Data: 2015-03-25 20:17:38
Autor: Ikselka
A320 - gen. Czempi艅ski - Jestem zaskoczony, 偶e Amerykanie wykluczyli zamach.
Dnia Wed, 25 Mar 2015 10:41:25 +0100, dante napisa(a):

Wtorkow katastrof samolotu airbus 320 縴je ca砤 Europa. Pojawiaj si
spekulacje, czy lot, kt髍y sko馽zy si 秏ierci 144 os骲, by zamachem?
Cz甓 specjalist體 wyklucza tak opcj,

I nie m體i, 縠 wina pilota???
:->
--
Ikselka
Lemingom m體i NIE!

Data: 2015-03-26 06:51:32
Autor: babel77
A320 - gen. Czempi駍ki - Jestem zaskoczony, 縠 Amerykanie wykluczyli zamach.
W dniu 2015-03-25 o 20:17, Ikselka pisze:
[...]

No nie m體ia, ale tam nie wydaje si wyrok體 przed zbadaniem sprawy.

Data: 2015-03-26 21:37:45
Autor: Ikselka
A320 - gen. Czempi駍ki - Jestem zaskoczony, 縠 Amerykanie wykluczyli zamach.
Dnia Thu, 26 Mar 2015 06:51:32 +0100, babel77 napisa(a):

Ano. Przed zbadaniem to tylko u nas :-/