A380 na EPWA

Data: 2011-03-17 18:29:38
Autor: Kilo-Sera
A380 na EPWA
Data: 2011-03-18 03:32:05
Autor: MI$EK
A380 na EPWA
On 17 Mar, 18:29, "Kilo-Sera" <KiloSera_SP55...@wp.pl> wrote:
http://www.lotnisko-chopina.pl/pl/lotnisko/informacje-ogolne/a380-na-...

Fajna sprawa, jak dla mnie, to warto pojechać i zobaczyć.
Ale mam pytanie. Od której strony będzie lądował na tej "drodze
startowej nr 3"?
Od al. Krakowskiej? I w którą stronę będzie startował?

Bo nie mam pojęcia czy fakt, że leci z Frankfurtu do Istanbułu (z
zachodu na wschód)
ma jakiś wpływ na to z której strony będzie podchodził do lądowania i
startu.
Niby to oczywiste ale jestem lajkonik i wolę się dopytać :)

Pozdrawiam
Michał

Data: 2011-03-18 12:21:46
Autor: Michal Jankowski
A380 na EPWA
"MI$EK" <michal.piechowski@gmail.com> writes:

Fajna sprawa, jak dla mnie, to warto pojechać i zobaczyć.
Ale mam pytanie. Od której strony będzie lądował na tej "drodze
startowej nr 3"?

Zależy od wiatru.

I w którą stronę będzie startował?

Zależy od wiatru, ale najprawdopodobniej wystartuje w tym samym
kierunku, w którym lądował ("do przodu", a nie, jakby się mogło
laikowi wydawać, "do tyłu"). Jeśli wyląduje znad al. Krakowskiej, to
wystartuje w stronę Piaseczna. Chyba że się wiatr zmieni...

Bo nie mam pojęcia czy fakt, że leci z Frankfurtu do Istanbułu (z
zachodu na wschód) ma jakiś wpływ na to z której strony będzie
podchodził do lądowania i startu.

W zasadzie nie.

  MJ

Data: 2011-03-18 06:29:37
Autor: MI$EK
A380 na EPWA
> Ale mam pytanie. Od kt rej strony b dzie l dowa
> na tej "drodze startowej nr 3"?
> I w kt r stron b dzie startowa ?

Zale y od wiatru, ale najprawdopodobniej wystartuje w tym samym

Hmm... Czyli w sumie nie wiadomo gdzie się z aparatem ustawić :/
To chyba zaryzykuję al. Krakowską :)
Dzięki za informację.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2011-03-18 13:33:05
Autor: Krzysztof Chajęcki
A380 na EPWA
Dnia Fri, 18 Mar 2011 06:29:37 -0700, MI$EK napisał(a):

Zale y od wiatru, ale najprawdopodobniej wystartuje w tym samym

Hmm... Czyli w sumie nie wiadomo gdzie się z aparatem ustawić :/ To
chyba zaryzykuję al. Krakowską :) Dzięki za informację.

wąchasz wiatr i na tej podstawie stwierdzasz od której strony będzie bardziej "pod wiatr" :-)

--
pzdr
meping

Data: 2011-03-18 21:28:38
Autor: Dariusz K. Ładziak
A380 na EPWA
Użytkownik MI$EK napisał:
[...]

Popatrzeć jak wiatr wieje albo posłuchać na częstotliwości wieży jak danego dnia lądują. Zwykle na 33 albo na 15 - 11 i 29 są mało używane, jeszcze tydzień temu chyba jakieś koparki kręciły się w okolicach progu 29. Jeśli będą lądowali na 15 to dobrą miejscówką jest komis samochodowy, jak na 11 (nie sądzę) to brama pożarowa za OBI, próg 29 to na wiadukcie Poleczki - Wirażowa i w okolicach, do progu 33 chyba nadal trzeba na piechotę przez plac budowy.

--
Darek

A380 na EPWA