Data: 2011-05-19 12:56:31 | |
Autor: Pete | |
A4 1.8T turbo lag | |
On 5/19/2011 8:56 AM, kamil wrote:
Turbo lag daje si臋 we znaki praktycznie ca艂y czas, nie wa偶ne czy depn臋 Wedlug mnie to objawy zdecydowanie normalne. Ten typ tak ma, przynajmniej takie byly moje doswiadczenia z moim A4 1.8TQ ktore mialo 170km fabrycznie i okolo 200 po zmianie chip'a. Znajomych A-czworki zachowywaly sie identycznie. W serii jest to troche mniej zauwazalne co prawda. A czym bardziej agresywny program, tym bardziej turbo lag bedzie odczuwalny. Pozdr. Pete |
|
Data: 2011-05-20 09:24:30 | |
Autor: kamil | |
A4 1.8T turbo lag | |
On 19/05/2011 18:56, Pete wrote:
On 5/19/2011 8:56 AM, kamil wrote: Podpi膮艂em go do VAGCOMa, 偶adnych b艂臋d贸w nie ma. Je艣li normalne to trzeba b臋dzie z tym 偶y膰, czyli dupa z zabawy w operowanie gazem w zakr臋tach na mokrym, no ale mia艂 by膰 dupow贸z. :/ -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-05-20 12:15:25 | |
Autor: kamil | |
A4 1.8T turbo lag | |
On 19/05/2011 18:56, Pete wrote:
On 5/19/2011 8:56 AM, kamil wrote: Jeszcze z ciekawo艣ci, jakie mia艂e艣 spalanie? Avant ci臋偶szy od sedana i quattro swoje robi, ale 9-9.5l przy autostradowych 120km/h wydaje mi si臋 nieco za du偶o.. -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-05-20 08:21:52 | |
Autor: Pete | |
A4 1.8T turbo lag | |
On 5/20/2011 6:15 AM, kamil wrote:
> Jeszcze z ciekawo艣ci, jakie mia艂e艣 spalanie? Avant ci臋偶szy od sedana i > quattro swoje robi, ale 9-9.5l przy autostradowych 120km/h wydaje mi si臋 > nieco za du偶o.. Najni偶sze jakie kiedykolwiek udalo mi sie osiagnac to 7.7l, ale to byla ultra-kapelusznicza jazda z tempomatem zapietym gdzies w okolicach 115 km/h, bez pasazerow, pusty bagaznik, no i pewnie z wiatrem bylo, bo juz nigdy wiecej tak malo mi nie spali艂. :) Normalnie w trasie spalal jakies 9-9.5 a w miescie do 12. Pozdr. Pete |
|
Data: 2011-05-20 18:24:20 | |
Autor: z | |
A4 1.8T turbo lag | |
Pete pisze:
Wedlug mnie to objawy zdecydowanie normalne. Ten typ tak ma, przynajmniej takie byly moje doswiadczenia z moim A4 1.8TQ ktore mialo 170km fabrycznie i okolo 200 po zmianie chip'a. Znajomych A-czworki zachowywaly sie identycznie. Czy Golfy, A3, Leony z 1.8T 150KM na pok艂adzie te偶 tak maj膮? Nie cierpi臋 turbo dziur oraz japo艅skich 16-zaworowych benzyniak贸w. Co mi pozosta艂o? :-( z |
|
Data: 2011-05-20 13:18:53 | |
Autor: Pete | |
A4 1.8T turbo lag | |
On 5/20/2011 11:24 AM, z wrote:
Pete pisze: Golf, A3, Leon s膮 stosunkowo l偶ejsze od A4 quattro, wiec z tym samym silnikiem b臋d膮 偶wawsze a turbo-dziura powinna byc nieco mniej zauwa偶alna, ale moze si臋 myl臋. Tak czy inaczej, nawet w A4Q nie jest to jakas znowu tragedia... ot po prostu uroki silnika turbo, juz nie najnowszej generacji. Jesli turbo nie pasuje, to moze np. BMW 330i? Pozdr. Pete |
|
Data: 2011-05-20 18:46:17 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
A4 1.8T turbo lag | |
W dniu 2011-05-20 18:24, z pisze:
Pete pisze: Jaki艣 sensowny diesel. Skoro gustujesz w kompaktach, to nasuwa mi si臋 jeden: 123d. :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro艣nie popyt na 艣wi臋ty spok贸j." |
|
Data: 2011-05-20 19:21:53 | |
Autor: z | |
A4 1.8T turbo lag | |
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Jaki艣 sensowny diesel. Skoro gustujesz w kompaktach, to nasuwa mi si臋 jeden: 123d. :)A mo偶e Sandero 1.6 :-) W mie艣cie trzeba by膰 zwinnym do 70km/h a poza miastem i tak nie ma gdzie wyprzedza膰 dzi臋ki nowym wspania艂ym bezkolizyjnym jezdniom jednopasmowym ;-) z PS. Jeszcze jaki艣 dure艅 wymy艣li艂 plastikowe s艂upki na ci膮g艂ych liniach. Szczyt debilizmu. |
|