A4

Data: 2012-11-29 15:54:40
Autor: Pablo
A4
Jak to mówią na śląsku .. Byłech pierwszy :)
Chyba....
Zaraz po 13tej na węźle w Brzesku zdjęli wszystkie ograniczenia i zakazy... to sobie wjechałem na Tarnowa.
Za mną pojechał jeszcze jeden samochód, ale gość chyba wymiękł bo zjechał w Wierzchosławiach.
Drogówka na końcu autostrady w Tarnowie pilnująca wjazdu w stronę Krakowa bardzo mnie zmierzyła... :)
Ciekaw jestem swoją drogą czy mieli by za co mnie pociągnąć

Data: 2012-11-29 17:05:37
Autor: SW3
A4
Dnia 29-11-2012 o 15:54:40 Pablo <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisa³(a):

By³ech pierwszy :)

A¿ dziwne, ¿e przez tyle czasu taka cisza. A autostrada otwarta ju¿ przed  15.
http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/AWRA-92FE48

--
SW3
-- --

Data: 2012-11-29 17:41:21
Autor: neoniusz
A4
On 29.11.2012 17:05, SW3 wrote:
By³ech pierwszy :)

A¿ dziwne, ¿e przez tyle czasu taka cisza. A autostrada otwarta ju¿
przed 15.
http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/AWRA-92FE48

Poki co to jest wyrob autostradopodobny.

Data: 2012-11-29 17:48:49
Autor: Pablo
A4
W dniu 2012-11-29 17:41, neoniusz pisze:
On 29.11.2012 17:05, SW3 wrote:
[...]

Malkontent.
Tylko i a¿ w ¶rodkowym odcinku.

Data: 2012-11-29 18:39:39
Autor: neoniusz
A4
On 29.11.2012 17:48, Pablo wrote:
[...]

Trudno sie cieszyc z czegos co od wielu wielu lat jest standardem na calym swiecie. Cale 57 kilometrow, niesamowite. I to po polrocznym opoznieniu a i tak wiekszosc drogi nadal jedna jezdnia. Cudownie!

Data: 2012-11-29 17:50:58
Autor: Uncle Pete
A4
Poki co to jest wyrob autostradopodobny.

¯e nie pobieraj± op³at? ;)

Data: 2012-11-29 20:07:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
A4
W dniu 2012-11-29 15:54, Pablo pisze:
Jak to mówią na śląsku .. Byłech pierwszy :)
Chyba....

Chyba nie ;), też tam leciołżech w tym momyncie :)

Ciekaw jestem swoją drogą czy mieli by za co mnie pociągnąć

To zależy co masz w spodniach.
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2012-11-30 20:34:03
Autor: neoniusz
A4
On 29.11.2012 15:54, Pablo wrote:
[...]

Odwoluje swoje zle slowa na temat tej autostrady. Przejechalem wlasnie z Krakowa do Tarnowa i poczulem sie jak nie w Polsce ;) Jakosc zycia poprawia sie kilka razy!

A4