A4 Brzęczkowice bramki w remoncie

Data: 2014-06-26 11:00:14
Autor: Grzegorz
A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
Witam,

To prawda, że na wakacje te remonty zaplanowali ???

Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni. Ciekawe, co by wtedy było.

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?3qm2wmAjMM

Data: 2014-06-26 12:38:44
Autor: Ergie
A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
Użytkownik "Grzegorz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:logog1$grf$3@mx1.internetia.pl...

Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.

Ale po co? Dlaczego mam jechać dłużej i więcej wydać na paliwo?

Ciekawe, co by wtedy było.

Jeżdżąc na około spalilibyśmy więcej paliwa i stracili więcej czasu.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-26 16:40:12
Autor: GrzeÅ›
A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
Hello Ergie !:

Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.

Ale po co? Dlaczego mam jechać dłużej i więcej wydać na paliwo?

Nie - krócej właśnie !!! Widać jeszcze nie stałeś 40 min na każdych bramkach ...

Ciekawe, co by wtedy było.

Jeżdżąc na około spalilibyśmy więcej paliwa i stracili więcej czasu.

Jak są korki po 30-40 minut, to spalisz mniej paliwa i stracisz mniej czasu. Poza tym to 18 zł za 52 km autostrady - chyba najdroższa w PL. Niewiele mniej, niż paliwo na ten odcinek !!!

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2014-06-26 16:49:44
Autor: Ergie
A4 Brzęczkowice bramki w remoncie

Ale po co? Dlaczego mam jechać dłużej i więcej wydać na paliwo?

Nie - krócej właśnie !!! Widać jeszcze nie stałeś 40 min na każdych bramkach ...

Jeżdżę tamtędy regularnie i owszem spotykam korki dwa razy w tygodniu. W piątek po pracy na trasie Katowice-Kraków i w niedzielę w odwrotnym kierunku. Dlatego w te godziny (i tylko w te) unikam tej autostrady. Nie wiedze powodu by jej unikać przez kilka dni.

A poza tym gdy "wszyscy" będą bojkotować to nie będzie korków :-)

Ciekawe, co by wtedy było.
Jeżdżąc na około spalilibyśmy więcej paliwa i stracili więcej czasu.

Jak sÄ… korki po 30-40 minut, to spalisz mniej paliwa i stracisz mniej czasu.

Takie korki są tam przez 1-2% czasu więc takie uogólnienie jest niemiarodajne. Zwykle przez _większość_ czasu jazda autostradą wychodzi taniej i szybciej.

Poza tym to 18 zł za 52 km autostrady - chyba najdroższa w PL.

Zgadza się, ale co to zmienia. Ja nie podchodzę do tego emocjonalnie: najdroższa to na złość nie będę korzystał. Podchodzę racjonalnie jeśli dla mnie jest to i tak tańsza opcja niż jazda naokoło to wybieram autostradę.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-06-26 14:06:11
Autor: mz
[...]

-- -- - Ale co, że remont ?? To przejazdu nie będzie ? Czy może zrobią dwie bramki otwarte i jedziemy za darmo ?

Data: 2014-06-26 21:17:51
Autor: mlodz
A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:00:14 +0200, Grzegorz napisa³(a):

Marzy mi siê taki globalny "strajk" - nie je¼dzimy A4 np. przez 2-3 dni. Ciekawe, co by wtedy by³o.

Ca³y pms? Chyba by zbankrutowali.

Data: 2014-06-26 21:28:30
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-06-26 11:00, Grzegorz pisze:

Marzy mi się taki globalny "strajk" - nie jeździmy A4 np. przez 2-3 dni.
Ciekawe, co by wtedy było.

Znając życie, pewnie jakieś zakontraktowane odszkodowanie od skarbu państwa za to że ruch płatny pojechał drogą alternatywną ;-)

Data: 2014-06-27 06:31:07
Autor: huri_khan
A4 Brzęczkowice bramki w remoncie
Dnia Thu, 26 Jun 2014 11:00:14 +0200, Grzegorz napisa³(a):

Witam,

To prawda, ¿e na wakacje te remonty zaplanowali ???

Marzy mi siê taki globalny "strajk" - nie je¼dzimy A4 np. przez 2-3 dni. Ciekawe, co by wtedy by³o.

Mam jechaæ do Krakowa DK94 przez remontowany odcinek w D±browie Górniczej i
wioski za Olkuszem ? Chyba ¿artujesz.

Zaproponuj inny sensowy objazd. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]