A4/DK4 Wrocław - Jędrzychowice - jechałktoś ostatnio?

Data: 2009-03-02 10:52:24
Autor: Rafal
A4/DK4 Wrocław - Jędrzychowice - jechałktoś ostatnio?
Witam,
W najbliższy weekend będę jechał m.in tą trasą, mam więc pytanie o odcinek od zjazdu z A4 na DK4 w kierunku Jędzychowic - Jak obecnie się tam jedzie? Z tego co wiem - budują tam autostradę - czy droga bardzo rozkopana? Będę jechał z pt na sobotę ok 5-6 rano - jest sens o takiej porze jakoś kombinowac i omijać ten odcinek, czy grzać prosto wg drogowskazów?

Data: 2009-03-02 11:55:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Rafal" <rafal_1970WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:43b9.000000a2.49abac58newsgate.onet.pl...
W najbliższy weekend będę jechał m.in tą trasą, mam więc pytanie o odcinek od
zjazdu z A4 na DK4 w kierunku Jędzychowic - Jak obecnie się tam jedzie? Z tego
co wiem - budują tam autostradę - czy droga bardzo rozkopana?

Autostrade buduja obok, stara droga nieruszona.
Tylko pogoda moze byc przeszkoda.

Będę jechał z pt
na sobotę ok 5-6 rano - jest sens o takiej porze jakoś kombinowac i omijać ten
odcinek, czy grzać prosto wg drogowskazów?

Grzac prosto .. ale jakbys przegapil pierwszy zjazd z autostrady, to nie martw sie, nastepny kto wie czy nie lepszy.

J.

A4/DK4 Wrocław - Jędrzychowice - jechałktoś ostatnio?