A4 Kat - Krak, sobota - omijac?

Data: 2014-08-06 02:56:14
Autor: abn140
A4 Kat - Krak, sobota - omijac?
Prosba do uzywajacych czesciej...
czeka mnie wycieczka do Krakowa z Katowic w sobote w porze porannej 'tam', w porze - po 17tej - nazad - leciec A4 czy omijac?
Ile sie na bramach postoi?
thx

Data: 2014-08-06 04:48:17
Autor: Marcin Kiciński
A4 Kat - Krak, sobota - omijac?
W dniu środa, 6 sierpnia 2014 11:56:14 UTC+2 użytkownik abn...@googlemail.com napisał:

Ile sie na bramach postoi?

W zeszla sobote jechalem z Krakowa do Katowic, ok godz. 16-17 i nie stalem
wogole na bramkach ani w Balicach ani w Myslowicach, ruch na A4 tez byl niewielki.

Dzisiaj rano jechalem do Krakowa ok. 6:30 - A4 pusta, na bramkach zero
kolejek. Wracalem do Katowic ok. 10:30 i ja nie stalem, ale w strone
Krakowa byl juz calkiem spory korek na bramkach w Myslowicach.

Pozdrawiam
MK

A4 Kat - Krak, sobota - omijac?