A4 - katowice - kraków

Data: 2009-12-20 02:06:03
Autor: Michał
A4 - katowice - kraków
Jeździcie tą autostradą i płacicie, czy raczej staracie się omijąć?
Jak tam w ogóle wygląda droga przez Olkusz?

Pozdrawiam - Darek.

Do katowic bym jechał bardziej A4, do częstochowy już przez olkusz,
do łodzi przez olkusz z krakowa daje się dojechać 2:25 ;) (w dzień).

ekonomia.. hmm 80km, jadąc przepisowo to mi spali z 13lpg/100 =
czyli koło 20zł, opłaty +2*6.5, no z 60% więcej :)

nic tylko zrzucić się i zorbić "spółke polskie autostrady złodzjstwo #2",
mogę dać prezesa ;) bo wiem że i tak ludzię bedą po tym jeździć :)))

pozddrawiam.

Data: 2009-12-20 10:30:03
Autor: bartekkr
A4 - katowice - kraków
Użytkownik " Michał" <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hgk0qb$npe$1inews.gazeta.pl...
ekonomia.. hmm 80km, jadąc przepisowo to mi spali z 13lpg/100 =
czyli koło 20zł, opłaty +2*6.5, no z 60% więcej :)

Przespales cos. Przejazd A4 w jedna strone kosztuje 2x8zł.

A4 - katowice - kraków