A4 - katowice - kraków

Data: 2009-12-20 12:08:19
Autor: megrims
A4 - katowice - kraków
news-gazeta pisze:
Jeździcie tą autostradą i płacicie, czy raczej staracie się omijać?
Jak tam w ogóle wygląda droga przez Olkusz?

Pozdrawiam - Darek.

W ostatni wtorek jadąc do Krakowa pojechałem A4 - nie wiedziałem,
że jest taka zwyżka. Wracając pojechałem przez Olkusz. Nie
śpieszyłem się. Gdzieś po drodze chłopaki roili zdjęcia z wakacji
i tym razem nie dostane. Różnica w cenie? A4 jadąc dość "aktywnie"
mam spalanie 22 l/100km do tego 16 PLN za A4. Wracając miałem 11.5
l/100km. Jakieś 65 PLN do przodu.

I powiem szczerze, że od teraz to już tak będę jeździł: pomalutku
przez Olkusz.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 16kkm GDA****
oklejone 535d 2007 45kkm PO*****

Data: 2009-12-20 14:37:52
Autor: btn
[ot] Re: A4 - katowice - kraków
W dniu 2009-12-20 12:08, megrims pisze:
  A4 jadąc dość "aktywnie"
mam spalanie 22 l/100km

Wow... Co to za bolid?

Data: 2009-12-20 14:33:18
Autor: Michał
[ot] Re: A4 - katowice - kraków
W dniu 2009-12-20 12:08, megrims pisze:
  A4 jadąc dość "aktywnie"
> mam spalanie 22 l/100km

Wow... Co to za bolid?

pewnie każdy szerszy od A6 przy 180..210km/h ;)

Data: 2009-12-20 15:37:59
Autor: megrims
[ot] Re: A4 - katowice - kraków
btn pisze:
W dniu 2009-12-20 12:08, megrims pisze:

Wow... Co to za bolid?

C63

Przy baaardzo aktywnej jeździe weźmie 35 l/100 :D

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 16kkm GDA****
oklejone 535d 2007 45kkm PO*****

Data: 2009-12-20 21:35:58
Autor: Przemek V
[ot] Re: A4 - katowice - kraków

Użytkownik "megrims" <megrims-NOSPAM@NOSPAM.interia.pl> napisał w wiadomości news:hglbbu$dde$1news.interia.pl...

Wow... Co to za bolid?

C63

Jeżdżąc C63 unikasz atrakcji jaką jest jedna z niewielu autostrad w tym kraju? Do tego na odcinku Kraków - Katowice kręta w taki sposób, że powyżej 200 robi się naprawdę bardzo fajna. To jest wybitnie trasa stworzona pod takie auto jak C63. Właśnie nie M3 tylko C63 ;)

Data: 2009-12-21 01:05:14
Autor: Staszek Sosenko
[ot] Re: A4 - katowice - kraków
megrims wrote:
btn pisze:
W dniu 2009-12-20 12:08, megrims pisze:

Wow... Co to za bolid?

C63

Ja wiem, że to grupa o samochodach i poniekąd każdy jest tutaj mniej lub bardziej obeznany w temacie, ale jednak zamiast powyższego szyfru mógłbyś napisać, że chodzi o Mercedesa C63 AMG ;) Swoją drogą jedno z moich aut marzeń, gratuluję :) I ten dźwięk...

Pozdrawiam,
Staszek
Nissan 100NX 2.0 GTi

Data: 2009-12-21 23:16:13
Autor: megrims
[ot] Re: A4 - katowice - kraków
Staszek Sosenko pisze:
megrims wrote:
btn pisze:
[...]

Jeśli coś więcej o C63AMG to będę czepialski i napisze tak:

wady (no trochę ironiczne to):
- brak możliwości zamówienia auta z domykaniem drzwi i bagażnika ;)
- brak możliwości zamówienia auta z wentylacją i masażem siedzeń ;)
- brak możliwości zamówienia auta z zawieszeniem ABC (jak w CL500) ;)
- funkcja telefonu nie zaciąga książki telefonicznej z komórki
   po Bluetooth (tak jak w BMW i radiu Professional) - poważna wada.
   Przesłanie kontaktów po bluetooth powoduje, ze kontakty zostają
   w książce na stałe (nawet jak przełączę auto na inną komórkę).
- auto ma keyless go i po zapaleniu i opuszczeniu auta nie można
   go zamknąć z pilota (fajne przy ogrzewaniu auta na postoju);
   w 535d (tym co mam) da się - pilot normalnie działa.
- szybko zużywają się opony na tylnej osi - po 5000 km wyłażą druty :D
- czasem mnie ktoś goni i kręci filmy komórką, co widać w
   lusterku :| . Jest to dość irytujące;
- napęd tylko na tył. Na śliskiej nawierzchni S4, EvoX mnie objedzie :D
- można zatrzasnąć kluczyki w bagażniku. W BMW E60 z funkcją dostępu
   komfortowego (takie Keyless go tylko w BMW) auto natychmiast "drze
   ryja" a potem samo otwiera bagażnik;
- moja żona i najstarszy syn mają prawo jazdy :D ;
- silnik bierze olej w ilości 1l na 4000 km. Dla mnie to nowość.
   Wcześniejsze moje pojazdy właściwie nie brały (no.. E90 320d
   litr na 30kkm);

zalety:
- szpera - jak jest taka pogoda jak teraz, to zaczynam dzień od
   wyłączenia ESP, skrzynia na (M) i łopaty :D (tylko ten olej
   musi się rozgrzać do 80 st. C);
- dźwięk - wyraźnie poprawił się po przejechaniu pierwszych 4000 km.
   Na parkingu podziemnym - robi taki łomot, ze ludzie czasem kucają
   z przerażenia :D ;
- to, że jedynka i dwójka jest szybka - wiadomo. Trójka jest również
   mocna i to na prawdę duża radość;
- szybka skrzynia biegów, a od ponad 10 lat jeżdżę tylko "automatami";
- podczas zwalniania auto samo robi przegazówki (jak w M5 lub
   Evo X ze skrzynią DC-SST) :D ;
- mimo, że auto na prawdę jest szybkie, da się nim podróżować po kraju
   nawet w 4 osoby. Pięć osób - no to może przesada. Ale bagażnik na
   zakupy jest;
- da się tym autem jechać "oszczędnie" ostatnio trasa 1100 km z Austrii
   do Poznania 14.2 l/100 km a Wrocław - Poznań 11.2 l/100km. Warunek?
   Jazda zgodnie z przepisami;
- napęd tylko na tył (to również zaleta). Do tego szpera i auto fajnie
   lata bokiem.

jak sobie coś przypomnę, to dołożę jeszcze.

pozdrawiam

oklejone C63  2009 16kkm GDA****
oklejone 535d 2007 45kkm PO*****

A4 - katowice - kraków