A7V-ML

Data: 2009-05-18 20:27:00
Autor: Feromon
A7V-ML
Witam!
Zakupiłem płytę A7V-ML.
Asus nie ma takiej, google jakoś milczą.
Wie ktoś, gdzie stery do tego leżą?

Pozdrawiam
Feromon

Data: 2009-05-18 21:41:56
Autor: MarcinCz
A7V-ML
Dnia Mon, 18 May 2009 20:27:00 +0200, Feromon napisał(a):

Asus nie ma takiej, google jakoś milczą.
Zmień google. Moje coś tam powiedziały... :
http://www.motherboards.org/forums/viewtopic.php?t=36960&view=previous&sid=9281166d5c42c5b0c00b1c226e80d1ca
;)

--
Marcin

Data: 2009-05-18 23:21:09
Autor: Feromon
A7V-ML

Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości news:hku12l8w2a45$.nq6d527874lc.dlg40tude.net...
[...]

Mam chyba trudny dzień, bo nic z tego nie zrozumiałem - oprócz tego, że to płyta na zamówienie HP...

Feromon

PS. Nie chodziło o zrozumienie języka angielskiego...

Data: 2009-05-19 00:17:16
Autor: JoteR
A7V-ML
"Feromon" napisał:

Mam chyba trudny dzień,

Zdecydowanie, skoro pytasz o "stery" na *tej* grupie, i to bez podania pod jaki system operacyjny...
Ech, drzewiej to już by był FUT na pl.rec.zeglarstwo, tam coś więcej powinni wiedzieć o "sterach" ;-)
Ale że z wiekiem człowiek łagodnieje, to tylko zaznaczę, iż prawdopodobnie potrzebujesz sterowników do HP Pavilion xt926 (lub pokrewnego), albo tak jak ktoś tu już napisał - Everestem drania i poszukać sterowników u producenta chipsetu.

JoteR

Data: 2009-05-19 01:32:40
Autor: Feromon
A7V-ML

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gusmph$11s$1inews.gazeta.pl...
"Feromon" napisał:

[...]

Prawda... z wiekiem zadaje się pytania  nie wymagające odpowiedzi....
"Ster prawo na burt" jasne by było o co chodzi...
Mi chodziło plusminus o to, co za chińczyk wyprodukował tego
"prawie" ASUSa. Jutro od 10 rano zaatakuję sprzedawcę - ale żal mi było czasu...

Przepraszam
Feromon

Data: 2009-05-19 02:21:26
Autor: JoteR
A7V-ML
"Feromon" napisał:

Mi chodziło plusminus o to, co za chińczyk wyprodukował tego
"prawie" ASUSa.

Raczej dla kogo - tak jak pisałem, stawiam na HP. A że to dość wiekowy produkt, więc 2000/XP i wyższe dadzą radę, natomiast pod małe windy tradycyjnie Via4in + ComboAudio_A1u350b.zip żeby brzęczał. O Linuchach przez grzeczność nie wspomnę.

JoteR

Data: 2009-05-19 12:24:28
Autor: Feromon
A7V-ML

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:gusu2a$nfe$1inews.gazeta.pl...
"Feromon" napisał:

[...]

Rzeczywiście, zgłasza się jako HP Invent. Czyżby Asus dla  HP zrobił?
Jednak nie działa z Athlonem 2400, którego zaplanowałam,
a jedynie z Duronem 1000. A nie mogę wyguglać jaki BIOS
mam mu wgrać. Sprzedajca twierdzi że to dla Mediona było robione,
ale tam też tej płyty nie ma.
Chyba posadzę windę na duronie i odpalę jakiś Everest...

Feromon

Data: 2009-05-18 23:15:14
Autor: tg
A7V-ML