A8 - Wrocław

Data: 2011-06-12 12:48:38
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Czy czynny odcinek A8 we Wrocławiu da się wykorzystać do skrótu z obwodnicy śródmiejskiej do A4?

Data: 2011-06-12 13:42:50
Autor: Papkin
A8 - Wrocław
Cavallino wrote:
Czy czynny odcinek A8 we Wrocławiu da się wykorzystać do skrótu z
obwodnicy śródmiejskiej do A4?

Da sie jadac Na ostatnim groszu -> na estakadzie w prawo w strzegomska (czyli z estakady zjazd w dol) -> rondo pileckiego (minska) -> graniczna -> A8. Czyli bez zadnych wiekszych kombinacji i cudowan.

Data: 2011-06-12 14:09:27
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4df4a646news.home.net.pl...
Cavallino wrote:
[...]

A zjazd z A8 na A4 jest przejezdny?
Bo coś czytałem kiedyś że ma nie być.

Czyli bez zadnych wiekszych kombinacji i cudowan.

Rozumiem że to lepsze rozwiązanie niż pchanie się dalej w Hallera i Powstańców do Bielan?

Data: 2011-06-12 14:38:04
Autor: cef
A8 - Wrocław
Cavallino wrote:

A zjazd z A8 na A4 jest przejezdny?
Bo coś czytałem kiedyś że ma nie być.

Jechałem  tak w ubiegłym tygodniu i jadąc tak jak Papkin opisał
są znaki z A8 tylko na prawoskręty (Kąty, Wałbrzych) nie pamiętam czy na A4 też.
Ale wczoraj chciałem sobie pojechać "autostradowo" z Bielan do domu
i z A4 nie ma możliwości wjazdu na A8. Musiałem zawracać.

Data: 2011-06-12 15:09:51
Autor: J.F.
A8 - Wrocław
Cavallino wrote:
[...]

Nie jechalem, ale z tego co slyszalem to wlasnie bezposrednie
zjazdy/wjazdy w A4 sa zablokowane. Trzeba pojechac pare km za
autostrade na poludnie, zawrocic i wtedy mozna wjechac.

Czyli bez zadnych wiekszych kombinacji i cudowan.
Rozumiem że to lepsze rozwiązanie niż pchanie się dalej w Hallera i Powstańców do Bielan?

W szczycie Strzegomska byla zablokowana kompletnie, od estakady az do
wspomnianego ronda. Nie wiem czy sie teraz cos zmienilo - watpie.
No ale w szczycie to Klecinska zaraz za estakada jest zablokowana.
Zapraszamy od sierpnia 2012 :-)

Zeby bylo smieszniej - jest gotowy most na obwodnicy wschodniej. Ale nie zaplanowali drog dojazdowych do niego :-)
Rzeklbym - caly Wroclaw, ale tym razem to inwestycja wojewodzka.

J.

Data: 2011-06-12 21:01:54
Autor: Tomasz Finke
A8 - Wrocław
W dniu 2011-06-12 15:09, J.F. pisze:

Zeby bylo smieszniej - jest gotowy most na obwodnicy wschodniej.
Ale nie zaplanowali drog dojazdowych do niego :-)

??? Nie tylko zaprojektowali, ale budowa estakad idzie pełną
parą:

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=524573&page=83

T.

Data: 2011-06-12 22:13:29
Autor: J.F.
A8 - Wrocław
On Sun, 12 Jun 2011 21:01:54 +0200,  Tomasz Finke wrote:
[...]

A dalej ? Bo cos ostatnio pisali ze dalej nie ma nic, a to chyba efekt
tej decyzji
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,4666408.html

Wioski niby sa, to jakies drogi tam prowadza i nawet pewnie dwa
traktory potrafia sie na nich wyminac :-)

J.

Data: 2011-06-12 22:42:28
Autor: Tomasz Finke
A8 - Wrocław
W dniu 2011-06-12 22:13, J.F. pisze:

A dalej ? Bo cos ostatnio pisali ze dalej nie ma nic, a to chyba efekt
tej decyzji

Obwodnica wschodnia jest wpisana do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego
województwa.  Całość ma być gotowa na początku 2013 roku:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,9110410,Podpisano_umowe_na_budowe_odcinka_Wschodniej_Obwodnicy.html

Skanska deklarowała, że swój odcinek Łany-Siechnice z mostem nad Odrą
zakończą jeszcze przed Euro.

T.

Data: 2011-06-12 23:38:51
Autor: Michal Jankowski
A8 - Wrocław
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

Zablokowane są wjazdy z A4 (ze wschodu i z zachodu) na A8 na północ.
Przeciwne relacje są czynne.
http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=51.04486&lon=16.935&layers=B00000FFF

  MJ

Data: 2011-06-12 23:48:14
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Czyli jadąc z Poznania w kierunku Gliwic mogę skorzystać z A8, w drugą stronę już gorzej.
A takie pytanie pomocnicze - znany jest już dokładny termin wprowadzenia opłat na A4?

Data: 2011-06-13 08:31:35
Autor: J.F.
A8 - Wrocław
On Sun, 12 Jun 2011 23:48:14 +0200,  Cavallino wrote:
A takie pytanie pomocnicze - znany jest już dokładny termin wprowadzenia opłat na A4?

Po ostatnich plotkach to nie wiem czy w ogole wprowadza.
To sie moze nie oplacac. Na pewno nie w tym roku - w tym roku sa wybory :-P

No i viatoll musi okrzepnac, bo spojrz - tam nie ma miejsca na kasy,
bedzie trzeba pobierac elektronicznie.

J.

Data: 2011-06-13 09:11:11
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kgbbv6hg0hvonkcem2hokqonf8njse84es4ax.com...
[...]

No to luzik, bo A2 mi odpadnie z kategorii dróg do jazdy już w lipcu z tego co straszą, więc dobrze że A4 jeszcze nie.

Data: 2011-06-13 12:28:16
Autor: J.F.
A8 - Wrocław
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w
[...]

A co ma byc na A2 ?

Bo tam reguly obowiazuja chyba te same - po wyborach :-)
A gdaka postavila na viatolla.

J.

Data: 2011-06-13 12:33:57
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
[...]

Płatny odcinek Konin-Stryków.

Data: 2011-06-15 20:40:09
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
[...]

Mylisz się.
Zostały jeszcze 2 tygodnie jazdy za friko.
http://www.gloswielkopolski.pl/stronaglowna/415759,autostrada-a2-konin-strykow-od-lipca-platna,id,t.html

"Jeszcze tylko przez 16 dni pojedziemy za darmo autostradą A2 z Konina do Strykowa. Od 1 lipca za podróż tym 100-kilometrowym odcinkiem zapłacimy wszyscy.
Wiadomość o opłatach na państwowym odcinku A2 zagłuszył szum, jaki powstał wokół zniesienia winiet i wprowadzenia elektronicznego poboru opłat dla ciężarówek. "

Data: 2011-06-17 16:17:18
Autor: J.F
A8 - Wrocław
Użytkownik "Cavallino"  napisał
[...]

Ciekawie tam pisza o A4 - platna od stycznia 2012, ale nie widzialem zeby bramki robili.
Fakt ze tam sporo przygotowane, sie w pare miesiecy wyrobia.

J.

Data: 2011-06-14 06:34:52
Autor: Lukasz
A8 - Wrocław
[...]

tylko po co w takim razie pełną parą idzie budowa bramek...

Lukasz

Data: 2011-06-13 15:01:31
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Sun, 12 Jun 2011 23:48:14 +0200, w
<4df5341c$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]
> http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=16&lat=51.04486&lon=16.935&layers=B00000FFF

Czyli jadąc z Poznania w kierunku Gliwic mogę skorzystać z A8,

Możesz.

w drugą stronę już gorzej.

Trochę, musisz pojechać na południe i zrobić nawrotkę na rondzie. Automapa
poprowadzi jak trzeba.

Data: 2011-06-13 16:09:00
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:

w drugą
stronę już gorzej.

Trochę, musisz pojechać na południe i zrobić nawrotkę na rondzie.

W sumie racja, daleko to nie jest.

Automapa
poprowadzi jak trzeba.

Nie używam od dawna, a w TA jeszcze nie mają tej drogi.
A przynajmniej nie mieli gdy wydawali moją mapę. ;-)

Data: 2011-06-13 18:30:55
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Mon, 13 Jun 2011 16:09:00 +0200, w
<4df619fb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Nie używam od dawna,

To widać, jakbyś miał to byś nie pytał.

a w TA jeszcze nie mają tej drogi.
A przynajmniej nie mieli gdy wydawali moją mapę. ;-)

I dłuuugo mieć nie będą. Ale cuda się zdarzają...

Data: 2011-06-13 18:43:29
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:roecv6he8drjtk4m5dq344c1l2oftdms6b4ax.com...
Mon, 13 Jun 2011 16:09:00 +0200, w
<4df619fb$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Nie używam od dawna,

To widać, jakbyś miał to byś nie pytał.

Niby dlaczego?
Uważasz, że bardziej wierzę nawigacji, niż ludziom który jeżdżą daną drogą?

Od czasu gdy AM na siłę chciała mnie przeciągnąć przez jednostkę wojskową/poligon we Włoszech, to jej szczególnie nie ufam, zwłaszcza że żołnierze na warcie mieli karabiny i inne zdanie niż AM na temat możliwości przejazdu.

a w TA jeszcze nie mają tej drogi.
A przynajmniej nie mieli gdy wydawali moją mapę. ;-)

I dłuuugo mieć nie będą.

Ile to jest długo?
Bo obstawiam że w następnym wydaniu (czyli 2011.Q1) już będzie.

Data: 2011-06-13 19:28:52
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Mon, 13 Jun 2011 18:43:29 +0200, w
<4df63e2f$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Niby dlaczego?
Uważasz, że bardziej wierzę nawigacji, niż ludziom który jeżdżą daną drogą?

Nie, po prostu miałbyś rozrysowaną drogę. Z +/- czasami.

[...]

Cóż, interesujący błąd :).

> [...]

>I dłuuugo mieć nie będą.

Ile to jest długo?
Bo obstawiam że w następnym wydaniu (czyli 2011.Q1) już będzie.

Wątpię, ale zobaczymy...

Data: 2011-06-13 20:13:36
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:l3icv6d0d80mctrqmvhkuqontpjfdo08ut4ax.com...
[...]

Nie miałbym, bo nie uruchamiałem jeszcze nawigacji w tym celu.
Nie używam na znanych mi trasach.

[...]

Prawda?
Na tej samej zasadzie możnaby zaznaczyć nieczynny wyjazd na A8 jako czynny.

> [...]

>I dłuuugo mieć nie będą.

Ile to jest długo?
Bo obstawiam że w następnym wydaniu (czyli 2011.Q1) już będzie.

3 miesięczne opóźnienie to nie jest coś co spędza mi sen z powiek.

Data: 2011-06-15 16:04:58
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Mon, 13 Jun 2011 20:13:36 +0200, w
<4df6534e$0$2442$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>Nie, po prostu miałbyś rozrysowaną drogę. Z +/- czasami.

Nie miałbym, bo nie uruchamiałem jeszcze nawigacji w tym celu.
Nie używam na znanych mi trasach.

Jak znana to po co się pytasz?
Aktualnie nawigacji używa się także do oszacowania czasu podróży (i nie, nie
mam na myśli akurat AM).

> [...]

Prawda?
Na tej samej zasadzie możnaby zaznaczyć nieczynny wyjazd na A8 jako czynny.

Krzywda by się nie stała, pojechałbyś drugim zjazdem i zostałbyś prawidłowo
wyprowadzony.

> Ile to jest długo?
> Bo obstawiam że w następnym wydaniu (czyli 2011.Q1) już będzie.

>Wątpię, ale zobaczymy...

3 miesięczne opóźnienie to nie jest coś co spędza mi sen z powiek.

3 miesięczne? Optymista. Ja już nawet nie pamiętam kiedy otwarto ostatni
fragment DK5 we Wrocławiu.

Zapewne przez 1 rok (wersja optymistyczna) mapy TA będą nieprzydatne dla
objeżdżających Wrocław.

Data: 2011-06-15 16:37:56
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:tmehv6l2a0tg7k2u30oquc0jeb3klo6k4c4ax.com...
> [...]

>Nie, po prostu miałbyś rozrysowaną drogę. Z +/- czasami.

Nie miałbym, bo nie uruchamiałem jeszcze nawigacji w tym celu.

Bo jej ułameczek jest nieznany.

Aktualnie nawigacji używa się także do oszacowania czasu podróży (i nie, nie
mam na myśli akurat AM).

Owszem, ale to robię sobie na google maps czy innym targeo.

Na tej samej zasadzie możnaby zaznaczyć nieczynny wyjazd na A8 jako czynny.

Krzywda by się nie stała, pojechałbyś drugim zjazdem i zostałbyś prawidłowo
wyprowadzony.

Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

3 miesięczne opóźnienie to nie jest coś co spędza mi sen z powiek.

3 miesięczne?

Tak.
Przecież chyba czasu potrzebnego na spiracenie map nie liczysz do czasu ich wydawania? ;-)

Data: 2011-06-15 16:57:06
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 16:37:56 +0200, w
<4df8c3c3$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>Krzywda by się nie stała, pojechałbyś drugim zjazdem i zostałbyś prawidłowo
>wyprowadzony.

Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

Nie jest, bo w remoncie.

> [...]

Tak.
Przecież chyba czasu potrzebnego na spiracenie map nie liczysz do czasu ich wydawania? ;-)

Czyli zmiany na E261 nanieśli już 10 lat temu, tylko piraci nie dali rady :>

Data: 2011-06-15 17:35:32
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:l0ihv6p4nds5u7k7edqg7770asp6u5f7dj4ax.com...
> [...]

>wyprowadzony.

Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

O widzisz, cenna uwaga.

> [...]

wydawania? ;-)

Czyli zmiany na E261 nanieśli już 10 lat temu

Co to jest E261?
Jakiś konserwant?
Czy starasz się utrudnić odbiór posługując się w każdym poście innymi terminami na określenie tego samego?

Data: 2011-06-15 17:41:58
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 17:35:32 +0200, w
<4df8d143$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> Ale mogłoby się okazać, że Czekoladowa jest lepszym wyjściem.

>Nie jest, bo w remoncie.

O widzisz, cenna uwaga.

Może. Jest poblokowana na miplo :>.

> [...]

Jakiś konserwant?
Czy starasz się utrudnić odbiór posługując się w każdym poście innymi terminami na określenie tego samego?

ROTFL. Pierwszy link w googlach.

Data: 2011-06-15 17:49:45
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
> [...]

Co to jest E261?
Jakiś konserwant?
Czy starasz się utrudnić odbiór posługując się w każdym poście innymi

Być może.
Ale trzeba do nich sięgnąć.
Gdybyś napisał po ludzku DK5, tak jak w poprzednim poście, nie byłoby takiej potrzeby.
Bo domyślam się że o to idzie.

Data: 2011-06-15 17:58:41
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 17:49:45 +0200, w
<4df8d497$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
[...]

Źle się domyślasz. Chodzi o E261.

DK5 to inna sprawa.

Data: 2011-06-15 18:02:24
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:4klhv6pvqmqopc6fbib0rt9or38jp8homq4ax.com...
[...]

A to one lecą po Wrocławiu inaczej?

Data: 2011-06-15 18:08:20
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 18:02:24 +0200, w
<4df8d78f$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>Źle się domyślasz. Chodzi o E261.

>DK5 to inna sprawa.

A to one lecą po Wrocławiu inaczej?

E261 inaczej (w TA dalej Gajowicką).
DK5 już kiedyś pisałem, w skrócie w TA nie ma ostatniego fragmentu, a przebieg
jest udziwniony.

Data: 2011-06-15 19:46:22
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:52mhv6t6o1ij550h56gtn44nopmkoajhqc4ax.com...
> [...]

E261 inaczej (w TA dalej Gajowicką).
DK5 już kiedyś pisałem, w skrócie w TA nie ma ostatniego fragmentu, a przebieg

A jak być powinno?
Bo co mapa to inna wersja, na google maps DK5 idzie i przez centrum i przez most Milenijny.

Data: 2011-06-15 19:52:58
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 19:46:22 +0200, w
<4df8efeb$0$2487$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

>E261 inaczej (w TA dalej Gajowicką).
>DK5 już kiedyś pisałem, w skrócie w TA nie ma ostatniego fragmentu, a >przebieg
>jest udziwniony.

A jak być powinno?

E261 jak DK5 w wersji przez centrum (Grabiszyńska->Hallera).

Bo co mapa to inna wersja, na google maps DK5 idzie i przez centrum i przez most Milenijny.

W zasadzie słusznie. Pod warunkiem, że nie kończy się za mostem tylko idzie do
Żmigrodzkiej/Sułowskiej.

Data: 2011-06-15 20:09:43
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
[...]

W Google Mps ona idzie ze Żmigrodzkiej przez Bałtycką, Osobowicką, Most Milenijny, Klecińską, Grabiszyńską, Podwale, Pomorską do Bałtyckiej.
Ale również przez Hallera i Powstańców Śląskich na południe.
Nie sądzę, że tak może być w rzeczywistości (oba przebiegi naraz).

Data: 2011-06-16 15:06:35
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 20:09:43 +0200, w
<4df8f564$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
> [...]

W Google Mps ona idzie ze Żmigrodzkiej przez Bałtycką, Osobowicką, Most Milenijny, Klecińską, Grabiszyńską, Podwale, Pomorską do Bałtyckiej.

DK5 nigdy nie przebiegała (i nigdy nie będzie) przez Osobowicką, to taki lewy
skrót do Milenijnego.

Ale również przez Hallera i Powstańców Śląskich na południe.

Tak biegnie "od zawsze".

Nie sądzę, że tak może być w rzeczywistości (oba przebiegi naraz).

A DK5 funkcjonuje w dwóch przebiegach, ponieważ zmianę można wprowadzić tylko
przez ustawę (więc jeszcze długo się poczeka). Więc masz faktyczny (targeo, AM)
i ustawowy (przez centrum).

Ten, który podałeś, to wymyślony przez Google, funkcjonował jako tranzyt przez
miasto dla pojazdów ponadtonażowych. Nieaktualny.

Data: 2011-06-16 14:47:08
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 19:52:58 +0200, w
<k9shv6ljt5t41uhbej1sgcp4nrcuivo6nq@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):
> A jak być powinno?

E261 jak DK5 w wersji przez centrum (Grabiszyńska->Hallera).

A po namyśle stwierdzam, że jednak E261 w zasadzie powinna iść tak jak nowa DK5
-- przez Milenijny i dalej nową obwodnicą.

Data: 2011-06-16 14:57:19
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

A po namyśle stwierdzam, że jednak E261 w zasadzie powinna iść tak jak nowa DK5
-- przez Milenijny i dalej nową obwodnicą.

Rozumiem że to ma być swoisty sposób odszczekania? ;-)
No to chwali się.

Data: 2011-06-16 16:39:02
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Thu, 16 Jun 2011 14:57:19 +0200, w
<4df9fdac$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
> [...]

>-- przez Milenijny i dalej nową obwodnicą.

Rozumiem że to ma być swoisty sposób odszczekania? ;-)

Nic się nie chwali, w mapach TA jest przebieg przez Gajowicką z poprzedniego
wieku.

Data: 2011-06-16 16:41:52
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:5b5kv61a7fanq54g6k510kudgsg8354gi94ax.com...
> [...]

No to chwali się.

Nic się nie chwali, w mapach TA jest przebieg przez Gajowicką z poprzedniego

A jaki to ma związek Twoim mętleniem o konserwantach?

Data: 2011-06-16 17:12:20
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Thu, 16 Jun 2011 16:41:52 +0200, w
<4dfa162d$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

> [...]

>wieku.

A jaki to ma związek Twoim mętleniem o konserwantach?

Nie dziwię się, że nic nie rozumiesz, jak E kojarzysz tylko z konserwantami.

Data: 2011-06-16 18:37:47
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:

A jaki to ma związek Twoim mętleniem o konserwantach?

Nie dziwię się, że nic nie rozumiesz, jak E kojarzysz tylko z konserwantami.

A czego nie rozumiem Twoim zdaniem?
Bo moim jedynie tego, po co nazywasz kilkoma terminami to samo.
To faktycznie jest dziwne i głupie.

Data: 2011-06-16 18:49:00
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Thu, 16 Jun 2011 18:37:47 +0200, w
<4dfa3157$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Bo moim jedynie tego, po co nazywasz kilkoma terminami to samo.
To faktycznie jest dziwne i głupie.

To dla ciebie E261 i DK5 to to samo? To niczemu się nie dziwię.

Data: 2011-06-16 18:57:29
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:mnckv6lo0ftl9aq8llqfe5nkp9e0d1vtib4ax.com...
[...]

W kontekście dyskusji o przebiegu we Wrocławiu - oczywiście tak.
Nie dalej jak kilka postów temu sam to potwierdziłeś, gdyby Twoja druga, kłótliwa osobowość tego nie pamiętała.

Data: 2011-06-16 19:18:55
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Thu, 16 Jun 2011 18:57:29 +0200, w
<4dfa35f6$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
> [...]

> To faktycznie jest dziwne i głupie.

>To dla ciebie E261 i DK5 to to samo?

W kontekście dyskusji o przebiegu we Wrocławiu - oczywiście tak.

Ech? To bardzo się cieszę, że potwierdzasz że TA ma przebieg z poprzedniego
wieku, niezgodny z jakimkolwiek aktualnym przebiegiem. EOT.

Data: 2011-06-16 21:40:22
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ikekv69g4h799oif33p0sbd302lnk534d74ax.com...
> [...]

W kontekście dyskusji o przebiegu we Wrocławiu - oczywiście tak.

Ech? To bardzo się cieszę, że potwierdzasz że TA ma przebieg

A gdzie tak zrobiłem?

Nawet nie wiem jaki ma przebieg TA przez Wrocław, z tej prostej przyczyny że tego nie sprawdzam.
A co za tym idzie, nie mogę tego ani potwierdzić, ani zaprzeczyć.

Jaranie się takim czy innym przebiegiem jakieś drogi przez miasto to czysta dziecinada, dla mnie liczy się tylko to, żeby sensownie trasę wyliczyło.
A to do przebiegu trasy ma się nijak, może poza trasą Łatwą, z której i tak nigdy nie korzystam.

Data: 2011-06-17 15:52:19
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Thu, 16 Jun 2011 21:40:22 +0200, w
<4dfa5c23$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Jaranie się takim czy innym przebiegiem jakieś drogi przez miasto to czysta dziecinada, dla mnie liczy się tylko to, żeby sensownie trasę wyliczyło.

To co się tak tym podniecasz, że koniecznie chcesz znać szczegóły?
Trasy ci dobrze nie wytyczy skoro nie zna aktualnych przebiegów dróg,
chyba że na zasadzie nieważne-jak-byle-by-przejechać.

Data: 2011-06-22 13:36:16
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:mtmmv65r5v49v19sc7790er9r4fmjbqveo4ax.com...
[...]

Znaczy numerków?
Numerkami się nie jeździ zazwyczaj.

chyba że na zasadzie nieważne-jak-byle-by-przejechać.

Najszybciej.

Data: 2011-06-22 13:56:14
Autor: J.F
A8 - Wrocław
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itskd8$u0u$1@news.onet.pl...
[...]

No, poza miastem to sie jak najbardziej numerkami jezdzi, bo w naszej polskiej rzeczywistosci to jest najpewniejsza metoda nawigacji ludzkiej.

A w miescie .. z jednej strony mozna zawierzyc wladzom ze droga krajowa poprowadzona jest mozliwie dobrymi ulicami, z drugiej - czasem priorytetem jest ochronic centrum przed tymi przeladowanymi tirami.
Tym niemniej wybor przez nawigacje drogi krajowej w miescie to nie jest takie glupie, bo inaczej potrzebna szczegolowa wiedza o przepustowosci, ustawieniu swiatel,  korkowaniu, remontach. A tu nawet nawigacja on-line nie zawsze pomoze - jak bedzie malo uzytkownikow to w sumie przyda sie tylko wiedziec ze krajowka zapchana i moze warto omijac.

J.

Data: 2011-06-15 20:14:53
Autor: RoMan Mandziejewicz
A8 - Wrocław
Hello Radekp,

[...]

Że niby co? Możesz trochę rozjaśnić?

--
Best regards,

Data: 2011-06-16 15:07:19
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Wed, 15 Jun 2011 20:14:53 +0200, w <1729916769.20110615201453@pik-net.pl>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a):

> Źle się domyślasz. Chodzi o E261.
> DK5 to inna sprawa.

Że niby co? Możesz trochę rozjaśnić?

Chodzi o DK5? Już odpisałem w poście obok.

Data: 2011-06-14 06:33:50
Autor: Lukasz
A8 - Wrocław
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4df63e2f$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości Od czasu gdy AM na siłę chciała mnie przeciągnąć przez jednostkę wojskową/poligon we Włoszech, to jej szczególnie nie ufam, zwłaszcza że żołnierze na warcie mieli karabiny i inne zdanie niż AM na temat możliwości przejazdu.

z nudów w korku pod Piotrkowem bodajże wcisnąłem przycisk "objazd 5km" w AM- patrzę wyznaczyłą drogę w lewo to jadę. przejechałem 2km ale miałem złe przeczucie- zerknąłem na mapę i faktycznie dobrze wyznaczyło trasę tylko ja źle zrozumiałem intencje programisty: objazd 5km nie oznacza że nie możesz przejechać wyznaczoną trasą na odcinku 5km i wyznaczy na tym odcinku trasę alternatywną, tylko że chcesz zrobić sobie objazd terenu dookoła i wrócić w to samo miejsce :)
AM uczy pokory :)

Lukasz

Data: 2011-06-14 09:09:17
Autor: Mirek Ptak
A8 - Wrocław
Dnia 2011-06-13 18:43,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Bo obstawiam że w następnym wydaniu (czyli 2011.Q1) już będzie.

Nie wiem jak z kompletnością (nie mam urządzenia przy sobie) ale na mapach 870 AOW A8 jest obecna.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-06-14 09:41:33
Autor: Cavallino
A8 - Wrocław
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:it71et$mpe$1news.onet.pl...
[...]

A co to za mapy?
Nie jestem wojskowym deszyfrantem, żeby coś taki kod rozkimić.

Data: 2011-06-14 13:11:25
Autor: Mirek Ptak
A8 - Wrocław
Dnia 2011-06-14 09:41,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

:) - przyznam, że parsknąłem, zarówno z powodu treści jak i z tego, że *Ty* nie wiesz o jakich *Ja* mapach mogę pisać :)
TomTom oczywiście, wersja 870 - niestety nie wiem na jakie wydanie map TA to się przekłada.

Data: 2011-06-14 23:27:08
Autor: Przemysław Czaja
A8 - Wrocław

Użytkownik "Mirek Ptak"

[...]

Co to jest TA?

Data: 2011-06-15 15:28:27
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
A8 - Wrocław

UĹźytkownik "Mirek Ptak"

[...]

TeleAtlas.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-12 23:41:18
Autor: Kartrait
A8 - Wrocław
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:23e9v65pkre0n0eun0qguaoj6u1vlbpse04ax.com...
Nie jechalem, ale z tego co slyszalem to wlasnie bezposrednie
zjazdy/wjazdy w A4 sa zablokowane. Trzeba pojechac pare km za
autostrade na poludnie, zawrocic i wtedy mozna wjechac.
Wjechać na A4 można z każdego kierunku, zablokowana jest tylko możliwość zjazdu z A4 na A8 w sronę lotniska, można to jednak w kilkma minut objechać skręcając na S8  na połódnie i robiąc nawrotkę na pierwszym zjeździe.

[...]
Już nie jest tak tragicznie, oddane 2 pasy w każdym kierunku, zatyka się tylko jak przejazd kolejowy zamkną...

Reasumując: jadąc od strony Poznania (5) robimy zjazd z estakady w stronę lotniska (Nowy Dwór) i trzymając kierunek na lotnisko łapiemy znaki kierujące na A8 -> A4 (Zgorzelec, Katowice)
nie da się zgubić... ;)

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait

Data: 2011-06-13 15:13:33
Autor: radekp@konto.pl
A8 - Wrocław
Sun, 12 Jun 2011 14:09:27 +0200, w
<4df4ac75$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Rozumiem że to lepsze rozwiązanie niż pchanie się dalej w Hallera i Powstańców do Bielan?

Zaoszczędzisz może z 15 minut, zależy do pory.

A8 - Wrocław