AŻ SIĘ CZŁOWIEK GOTUJE ...

Data: 2009-12-18 00:33:36
Autor: Grabson
AŻ SIĘ CZŁOWIEK GOTUJE ...
.... czytając fachowe opinie Wasze :)

Witajcie,
Kiedyś najdzie mnie ochota i ja doradzę, tylko że nie będę brał z kosmosu informacji, aby dobrze doradzić (Wy doradzający chyba tak robicie). Chciałbym aby moje informacje okazały się przydatne. Jeśli macie jakieś pytanka, to śmiało do mnie piszcie, pomogę. Troszkę znam się na rzeczy z branży RTV/AGD.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-18 09:29:41
Autor: Gienek
AŻ SIĘ CZŁOWIEK GOTUJE ...
[...]

Kolejny troll? ;)

Doradzaj tam gdzie pytają a nie wpychasz się przed szereg

Data: 2009-12-19 20:48:06
Autor: jerzu
A SI CZOWIEK GOT UJE ...
On Fri, 18 Dec 2009 09:29:41 +0100, Gienek <gienek@simplusnet.pl>