Ała! To musiało zaboleć

Data: 2020-03-26 21:29:03
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
   -- - Ustawa dyscyplinuj±ca sędziów. TSUE wydał wyrok (...)

Z Niemiec wyszły wyraĽne dyrektywy, żeby na czas epidemii z Polsk± się nie szarpać.  Kasta ma teraz lekcję pokory,  a POpaprańcy?   Co ciekawe, jedni instrukcje odczytali i pyski potulili.  Inni dalej szarpi± się na smyczy jak w¶ciekłe psy.

JB

Data: 2020-03-26 22:05:58
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 1:29:05 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

A jak tam koledzy esbecy, do których latałe¶ kablować za komuny? S± tego samego zdania, co wy, tow. Jacek Biały?

Data: 2020-03-26 22:29:27
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

   -- - A jak tam koledzy esbecy, (...)

Musiałby¶ ich osobi¶cie poszukać i o mnie zapytać.

   -- - do których latałe¶ kablować za komuny? S± tego samego zdania, co wy, tow. Jacek Biały?

Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jako¶ przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

Jacek Biały

Data: 2020-03-26 22:43:04
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 2:29:28 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jako¶ przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

No chyba jeste¶, bo jeszcze parę dni temu pisałe¶ tutaj, że piłe¶ z nimi wódkę, a oni przymykali oko na twoje drobne wykroczenia. Z tym, że wtedy nazywałe¶ ich kolegami.

Data: 2020-03-26 23:24:22
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
> [...]

No chyba jeste¶, bo jeszcze parę dni temu pisałe¶ tutaj, że piłe¶ z nimi wódkę, a oni przymykali oko na twoje drobne wykroczenia. Z tym, że wtedy nazywałe¶ ich kolegami.
-- -- -- -- -- -- -- --

Gdybym miał kolegów w SB, to nieĽle bym się obławiał na tym Szaberplacu. Co jaki¶ czas robili tam kocioł - milicja otaczała plac, a potem kipisz przy bramie i kto chciał bronić stanu posiadania, tego zapraszali do suki. No więc na placu boju pozostawały płachty folii i papieru z wystawionym na sprzedaż asortymentem różno¶ci. Wystarczyło przyj¶ć we wła¶ciwym czasie i pozbierać parę bezpiecznych drobiazgów, albo ubrać na siebie co¶ ładnego, gdy kto¶ akurat przyszedł skromnie odziany...   Buuu ha-ha!
Ja niestety musiałem wędrować do suki, a potem bronić swojego towaru, a raczej go zachwalać, żeby panowie milicjaci też co¶ ode mnie kupili. W końcu tracili do mnie cierpliwo¶ć i wyrzucali z towarem na zbity pysk.

JB

Data: 2020-03-27 00:38:02
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 3:24:23 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Gdybym miał kolegów w SB, to nieĽle bym się obławiał na tym Szaberplacu.

Czyli jednak kablować latałe¶ na esbecję? Bo jeszcze niedawno przekonywałe¶, że pić latałe¶ na esbecję z kolegami.
A dzi¶ już nie koledzy. Czyli latałe¶ kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Data: 2020-03-27 00:57:03
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
   -- - A dzi¶ już nie koledzy. Czyli latałe¶ kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam, bo ja nie mam zwyczaju tłumaczyć się paranoikowi.

JB

Data: 2020-03-27 02:40:28
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
  -- - A dzi¶ już nie koledzy. Czyli latałe¶ kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam, bo ja nie mam zwyczaju tłumaczyć się paranoikowi.  Tylko uważaj, żeby cie znowu ze schodów nie ¶ciepli!

JB

Data: 2020-03-27 03:14:02
Autor: japanizer
Ała! To musiało zaboleć
On Friday, March 27, 2020 at 6:40:29 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
  -- - A dzi¶ już nie koledzy. Czyli latałe¶ kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam,

Toż się pytam, ale kręci, jak zwykle. Buahahahhaha!

Data: 2020-03-27 04:10:26
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
  -- - A dzi¶ już nie koledzy. Czyli latałe¶ kapować do komunistycznej bezpieki, Jacku Biały.

Musisz tych kurew zapytać się sam,

   -- - Toż się pytam, ale kręci, jak zwykle.

Bo to kręte schody baranie!   Mówiłem żeby¶ uważał!

JB

Data: 2020-03-27 08:59:25
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 08:38, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Tak miał i ma POdły charakter! ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 02:58:26
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

Pod czym podpisał się TW Runt. Oficer prowadz±cy poczęstuje sznapsem?  ;-)

JB

Data: 2020-03-27 17:58:42
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 10:58, Jacek Bialy pisze:
[...]

Z tego co pisz± na psp to ty jeste¶ nie TW ale rasowy UB-ek. ;-)

Oficer prowadz±cy poczęstuje sznapsem?  ;-)

I jak? Smakował sowiecki szampan? ;-)

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-28 05:01:17
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]

Zobacz, czy jutka nie ma w piaskownicy  :-DD

JB

Data: 2020-03-28 19:52:14
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-28 o 13:01, Jacek Bialy pisze:
[...]
Co to jest "jutka"?

--
Runt

All's well that ends well!

Data: 2020-03-28 18:55:39
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
[...]
   -- - Co to jest "jutka"?

To idĽ do dziadzi - ogl±da wła¶nie film o pawianach..    Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2020-03-29 07:29:45
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 03:55, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ten serial o tobie? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-29 03:25:28
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
Zobacz, czy jutka nie ma w piaskownicy  :-DD
    -- - Co to jest "jutka"?

To idĽ do dziadzi - ogl±da wła¶nie film o pawianach..    Buuuu ha-ha!

   -- - Ten serial o tobie? ;-)))

Jaki serial?  Twój dziadzia stłukł lusterko!

JB

Data: 2020-03-29 14:22:21
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-29 o 11:25, Jacek Bialy pisze:
To idĽ do dziadzi - ogl±da wła¶nie film o pawianach..    Buuuu ha-ha!
    -- - Ten serial o tobie? ;-)))
Jaki serial?
jacusia przygody w UB. ;-)))
Twój dziadzia stłukł lusterko!
jacusiu, to twoje lusterko ;-)))
ile ty masz lat nieboraku? ;-)))
--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 07:12:14
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 06:29, Jacek Bialy pisze:

Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jako¶ przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

Wystarczy, że popatrzysz w swoje lusterko i jednego z nich przypomnisz! Buuuhhahahhaaaaaaaa!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 23:37:02
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
Stary jestem, mam skleroze i żadnych chujów ze Służby Bezpieczeństwa jako¶ przypomnieć sobie nie mogę...      Buuuuu  ha-ha-ha!

   -- - Wystarczy, że popatrzysz w swoje lusterko i jednego z nich przypomnisz!

Przecież codziennie tam zagl±dam :-)

   -- - Buuuhhahahhaaaaaaaa!

Tobie też mogę przynie¶ć i pokazać pawianie.  Tylko żeby¶ znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD

JB

Data: 2020-03-27 07:40:27
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 07:37, palant Jacek Bialy pisze:
[...]

I co, nie poznajesz siebie? ;-))))

    -- - Buuuhhahahhaaaaaaaa!

Tobie też mogę przynie¶ć

Nie potrzebuje twego lustra ;-)))

i pokazać pawianie.

zrób sobie selfi z lustra i wrzuc nma wiocha.pl ;-)

Tylko żeby¶ znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD

chcesz banana? ;-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-26 23:49:13
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć

Tylko żeby¶ znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD

    -- - chcesz banana? ;-))))

Nie od pawiana.
JB

Data: 2020-03-27 07:53:57
Autor: Runt
Ała! To musiało zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 07:49, Jacek Bialy pisze:

Tylko żeby¶ znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD
     -- - chcesz banana? ;-))))
Nie od pawiana.
Od swego współlokatora nie chcesz? ;-)))
Zrobiłes juz selfie? ;-)))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 00:26:12
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało zaboleć
Tylko żeby¶ znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD
     -- - chcesz banana? ;-))))
Nie od pawiana.
Od swego współlokatora nie chcesz? ;-)))

Ja nie jestem twój dziadzia!  Twój dziadzia siedzi w klatce i ogl±da w lusterku film o pawianach - idĽ do niego i zrób mu psikusa! :-DDD

JB

Data: 2020-03-27 08:58:37
Autor: Runt
Ała! To musiało białego zaboleć
W dniu 2020-03-27 o 08:26, Jacek Bialy pisze:
Tylko żeby¶ znowu nie płakał,  że cie zaczepiam  :-DDD
      -- - chcesz banana? ;-))))
Nie od pawiana.
Od swego współlokatora nie chcesz? ;-)))
Ja nie jestem twój dziadzia!
Oczywi¶cie! Dziadzia to zdrobnienie od dziad!
Twój dziadzia siedzi w klatce i ogl±da w lusterku film o pawianach
W lusterku powiadasz? Wot technika! ;-)
- idĽ do niego i zrób mu psikusa! :-DDD
Chcesz banana? ;-)))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-03-27 02:34:51
Autor: Jacek Bialy
Ała! To musiało białego zaboleć
Twój dziadzia siedzi w klatce i ogl±da w lusterku film o pawianach
   -- - W lusterku powiadasz? Wot technika! ;-)

A wot radziecka!
PodejdĽ po cichu i przyłoż mu rogi...

JB

Data: 2020-03-27 17:57:01
Autor: Runt
W dniu 2020-03-27 o 10:34, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
Twój dziadzia siedzi w klatce i ogl±da w lusterku film o pawianach
    -- - W lusterku powiadasz? Wot technika! ;-)
A wot radziecka!
PodejdĽ po cichu i przyłoż mu rogi...
Dziadzia, ile ty masz lat? ;-)))
--