A?? zazdro??Ä?

Data: 2011-02-14 12:31:23
Autor: jadrys
A?? zazdro??Ä?

bierze.. Dlaczego my Polacy nie możemy mieć takiego premiera?

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Premier-sie-zdenerwowal-ceny-benzyny-w-dol-o-10-proc,wid,13128934,wiadomosc.html

Od tych naszych kolejnych sprzedawczykĂłw to nawet Berlusconi wydaje się być lepszym.. Dlaczego ci wybrani przez nas gnoje tak gnębią i pozwalają gnębić  NarĂłd Polski?

Data: 2011-02-14 03:48:07
Autor: DJ MC Donald Musk
A? zazdro??
On 14 Lut, 12:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
bierze.. Dlaczego my Polacy nie możemy mieć takiego premiera?

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Premier-sie-zdenerwowal-ceny-be...

Od tych naszych kolejnych sprzedawczyków to nawet Berlusconi wydaje się
być lepszym.. Dlaczego ci wybrani przez nas gnoje tak gnębią i pozwalają
gnębić  Naród Polski?

O swoje narody dbaja, nic sie nie boj...

Data: 2011-02-14 11:50:29
Autor: obserwator
A? zazdro??
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> napisał(a):
O swoje narody dbaja, nic sie nie boj...

 a jaki jest narod tego jadrysia? Jak myslisz?

Data: 2011-02-14 04:39:45
Autor: DJ MC Donald Musk
A? zazdro??
On 14 Lut, 12:50, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> napisał(a):

> O swoje narody dbaja, nic sie nie boj...

 a jaki jest narod tego jadrysia? Jak myslisz?

Nie wiem czy on wie ale jesli chodzi o wnukow wehrmachtowca i ostapa
to chyba jest jasne...

Data: 2011-02-14 13:03:32
Autor: obserwator
A? zazdro??
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> napisał(a):
Nie wiem czy on wie ale jesli chodzi o wnukow wehrmachtowca i ostapa
to chyba jest jasne...

ale deklaruje ze jest ideowym komunistom. A komunisci wlezli do Polski skad?
Kto nam zainplantowal komunizm? Kto wymordowal elite Polakow po wojnie?

Kto wymordowal elite Polakow w Katyniu? Czy ktos kto jest Polakiem bedzie
twierdzil publicznie, ze zamordowanie elity polskiej w Katyniu przez sowietow,
bylo sprawiedliwe?

Czy ktos kto jest Polakiem i wie jak komunisci wynaradawiali i mordowali
polska elite,bedzie popieral nadal komunizm oficjalnie?

Komunizm jest beznarodowy.

Data: 2011-02-14 05:39:46
Autor: D.J.MC Donald Musk
A? zazdro??
On 14 Lut, 14:03, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

Czy ktos kto jest Polakiem i wie jak komunisci wynaradawiali i mordowali
polska elite,bedzie popieral nadal komunizm oficjalnie?

wiec by wynikalo, ze potomkowie tych co mordowali Polakow w IIWS robia
to nadal...

Data: 2011-02-14 14:37:24
Autor: obserwator
A? zazdro??
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):

wiec by wynikalo, ze potomkowie tych co mordowali Polakow w IIWS robia
to nadal...

to jest potomek tych ktorzy uwazaja iz mord w Katyniu byl *sprawiedliwoscia*
ktora pozwolila zniszczy tych, ktorzy walczyli o Polske suwerenna.

Ten typek, jadrys pochwala to:

http://tomisthecat.files.wordpress.com/2010/04/masacrul-din-padurea-katyn.jpg

Data: 2011-02-14 13:03:49
Autor: jadrys
A? zazdro??
W dniu 2011-02-14 12:48, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

No tak, jeżeli o to chodzi, i jest to prawdą, to odpowieć jest prosta i oczywista..

Data: 2011-02-14 08:15:15
Autor: Antenka
A? zazdro??
On 14 Lut, 12:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
bierze.. Dlaczego my Polacy nie możemy mieć takiego premiera?

http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Premier-sie-zdenerwowal-ceny-be...

Od tych naszych kolejnych sprzedawczyków to nawet Berlusconi wydaje się być lepszym.. Dlaczego ci wybrani przez nas gnoje tak gnębią i pozwalają gnębić  Naród Polski?<

Jadrysiu, bo nie są Polakami ;-((

Antenka

Data: 2011-02-14 19:42:17
Autor: jadrys
A? zazdro??
W dniu 2011-02-14 17:15, Antenka pisze:
[...]

To jest jakieś ich usprawiedliwienie.., Bo jakby to robili Polacy to zasługują od razu na oskarżenie o zdradę,.

Data: 2011-02-14 15:08:27
Autor: Grzegorz Z.
A?? zazdro??Ä?
jadrys napisał:

[...]

A już myślałem że to Berlusconi się zdenerwował po wczorajszych la Popolo
Viola i we Włoszech ceny benzyny spadły.

Data: 2011-02-14 19:42:25
Autor: jadrys
A? zazdro??
W dniu 2011-02-14 15:08, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

[...]

Pewnie się zdenerwował, ale jak śmieszne są zarzuty ulicy wobec niego. A u nas kolejni premierzy wpędzili nas w niewolę i sprzedali kraj a nikt nawet o tym głośność nie mówi..

Data: 2011-03-16 12:36:09
Autor: Panslavista
A? zazdro??
"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ijb3qc$1vi$1news.onet.pl...

[...]