ABC

Data: 2010-06-01 12:03:13
Autor: tomq100
ABC
Dnia 2010-05-31 19:23, Użytkownik buka napisał:
Witam,

moje pytanie pewnie wielu z Was wyda sie banalne, ale dla mnie jest to
czarna magia :)

Kompletuje abc na kurs nurkowania, mam zamiar kupic pletwy Mares'a Volo
Race.

Moze mi ktos powiedziec czy to dobry wybor ?

Pozdrawiam
buka
Nie przejmuj się mniej lub bardziej słusznymi wywodami na temat tego co możesz kupić mniej lub bardziej świadomie. Za chwile możemy dyskutować ile trzeba pływać na pożyczonych żeby świadomie wybrać.
Ale za to zawsze można się zareklamować co kto daje w ramach kursu bez dopłaty.
Płetwy to ważny element ale na szczęście nie najdroższy - płetwy to nie samochód :-). Jak nie te to inne. Jak sam widzisz nie ma jednoznacznej odpowiedzi które wybrać bo na pewno nie ma jednej pary do wszystkiego.
Spytaj się kto tu używa i ma na swoim wyposażeniu jedną parę płetw :-)
Widziałem kilka razy Maresy o których piszesz pęknięte ale może sam chcesz się o tym przekonać lub zaprzeczyć :-) Miłego testowania.

Data: 2010-06-01 10:59:36
Autor: jacekplacek
ABC
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisa³(a):
> [...]
Płetwy to ważny element ale na szczęście nie najdroższy - płetwy to

P³etwy kosztuj± od ok. 70z³ w supermarkecie do ok. 2000z³ za wêglówki do free.

--

ABC