ABC

Data: 2010-08-23 21:01:38
Autor: rAzor
ABC
Pomódl się za mnie, skoro już tu jesteś i koniecznie potrzebujesz chrzcić i nawracać politykę.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-23 21:09:17
Autor: abc
ABC
Pomódl się za mnie, skoro już tu jesteś i koniecznie potrzebujesz chrzcić
i nawracać politykę.

Dobrze. Pomodlę się za Ciebie.   Polityka musi sobie uprzytomnić, że gdy Bóg
jest na pierwszym miejscu, to wszystko inne jest na właściwym miejscu -
wojsko w koszarach, policja na ulicach, a komuniści w więzieniach.  Bez Boga
nie da się zaprowadzić porządku społecznego.

Data: 2010-08-23 19:34:19
Autor: Eulalia Browarek
ABC

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c72c763$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A pobite przez rodziców dzieci w szpitalach.

Zennon

Data: 2010-08-23 21:37:03
Autor: u2
ABC
W dniu 2010-08-23 21:34, Eulalia Browarek pisze:
A pobite przez rodziców dzieci w szpitalach.

PO-bite.

Data: 2010-08-23 21:15:20
Autor: rAzor
ABC
Darz bór! Użytkownik... he he - abc raczył napisać:

Dzięki.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-23 22:32:55
Autor: Polok_prawdziwy
ABC
rAzor wrote:

Pomódl się za mnie, skoro już tu jesteś i koniecznie potrzebujesz
chrzcić i nawracać politykę.

Nas wioskowy znahor i carownik, niejako Ginia Hachulsko zno lepse i silniejse zaklińcia...

Po starej znajomości mogem jom poprosić, coby siem zaciebie pomodliła...

Data: 2010-08-23 23:04:26
Autor: rAzor
ABC
Darz bór! Użytkownik... he he - Polok_prawdziwy raczył napisać:

Wykurwiaj śmieciu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-23 21:08:00
Autor: Eulalia Browarek
ABC

Po starej znajomości mogem jom poprosić, coby siem zaciebie pomodliła...

Wykurwiaj śmieciu.

Abc kurwa, modli się kurwa, za Ciebie kurwa !!!  ;)))))))))

Zennon

Data: 2010-08-23 23:33:32
Autor: rAzor
ABC
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Po starej znajomości mogem jom poprosić, coby siem zaciebie pomodliła...

Wykurwiaj śmieciu.

Abc kurwa,........

Czy mógłbyś mnie wsadzić do swojego KF-a, ciotko? Bardzo proszę.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-23 21:38:04
Autor: Eulalia Browarek
ABC

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i4upfa$nbo$2news.onet.pl...
[...]

A w życiu !!! Skąd bym wiedział, co myśli polskie lewactwo ;))) No i czekam kiedy się w końcu pierdykniesz we własny łeb komuchu, tak jak obiecywałeś w sygnaturce przez tyle lat ;))))

Zennon

Data: 2010-08-24 00:00:09
Autor: rAzor
ABC
[...]

A w życiu !!! .........

Raczej w rzyci, zwyrodnialcu.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-23 22:07:50
Autor: Eulalia Browarek
ABC

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i4ur17$qh6$2news.onet.pl...
[...]

Idz już spać dziecko drogie ;) Tylko rączki na kołdrze!!!

Zennon

Data: 2010-08-23 23:12:08
Autor: Polok_prawdziwy
ABC

rAzor wrote:

[...]

Aco, śMIERDZIS DZISIOJ ŁOKRUTNIEJ...?

Data: 2010-08-24 10:20:24
Autor: Zahir
ABC

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i4ugig$t9l$1news.onet.pl...
Pomódl się za mnie, skoro już tu jesteś i koniecznie potrzebujesz chrzcić i nawracać politykę.
-- "..because *this time* is all you have..."

Gdybym nie był ateistą pomodliłbym się za ciebie ponieważ czas wypisywania bzdur na psp to jedyne co masz!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 19:45:54
Autor: ~heÂŽsk~
ABC
On Tue, 24 Aug 2010 10:20:24 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Gdybym nie był ateistą pomodliłbym się za ciebie ponieważ czas wypisywania bzdur na psp to jedyne co masz!

Nie wdawaj sie w dyskysje z tym typem. To kanalia!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

ABC