ABC Jarosława Kaczyńskego

Data: 2013-05-23 22:29:53
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego

grzechg, 23 maj, 2013 - 22:01 Jarosław Kaczyński Kraj PO  ABC Jarosława Kaczyńskiego, wypracowane przez długie lata jego obecności w polityce wreszcie sprawdza się. Dołująca Platforma to nie jest bynajmniej efekt gorszej kondycji gospodarki, zmęczenia premiera. Tak chcą to teraz tłumaczyć rządowe media, byle tylko nie przyznać, że polityka PiS-u przynosi efekty. Żeby zrozumieć, co naprawdę się dzieje w Polsce, trzeba nabrać trochę dystansu do naszej rzeczywistości politycznej. Strategia Prezesa PiS, wzorowana na standardach amerykańskich musiała przynieść sukces w sondażach, ponieważ rozmowy z wyborcami to podstawa podstaw w uprawianiu polityki. Nabzdyczeni najczęściej posłowie PO już dawno uznali, że ich wyborcy to ciemna masa, która zawsze pójdzie do urn i zagłosuje na Tuska, byle tylko Kaczor nie doszedł do władzy.

 Z dystansu, lepiej widać obraz polskiej sceny politycznej i otocznie w jakim funkcjonuje Prawo i Sprawiedliwość. Od samego początku, zdecydowana większość gazet, czasopism, telewizji, dużych portali informacyjnych, celebrytów i aktorów celebrytów, oraz tak zwanych autorytetów i mediów zagranicznych wspierała rząd Donalda Tuska przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu. To nie było wsparcie na zasadzie, popieramy Was, bo jesteście świetni, tylko popieramy Was, bo nienawidzimy Kaczorów. Tak to było pomyślane, taka była to "piękna idea", bo Tusk to Europa (cokolwiek by to znaczyło) a Kaczyński to Polska. A Polska nie jest ważna, ważna jest Europa, Polska może być fajna jak będzie taka jak Europa. Nikt nie podał definicji tej Europy, ale po co? Po co definicja, skoro definiują ją na co dzień Czerska, TVN i Paradowska z Kuczyńskim? Wszyscy przeciwko PiS, tak było od początku. Ci wszyscy, to co prawda w większości bufoni, ale ta wielka akcja już trwała w 2005 roku. Naiwni dali się nabrać, ze chodziło tu o jakąś politykę i programy.. O nic takiego nie chodziło, nigdy. Program PO, jedyny i prawdziwy to była kasa. Chodziło tylko o skok na kasę, jak największą, dla wybranych ludzi, dla swojej rodziny. Tu nie chodzi o stołki burmistrzów, bo to drobnica. Chodzi o duże interesy, mega łapówki, których nigdy nie wykryje CBA, chodzi o sześć lat dojenia państwa. To się znakomicie ekipie Tuska udało. Nie wszyscy są jednak zadowoleni, nie wszyscy dostali papu. A papu w III RP to podstawa. Patologiczne układy są wszędzie - od rządu po media, a dalej po samorządy. Teraz wyłażą różne kwiatki, podkopują się nawzajem ludzie władzy, ale już można, proszę bardzo! Kasa została podzielona. Tusk stał się wydmuszką po tym podziale. Nikomu nie jest potrzebny, poza jego wiernymi żołnierzami. To wszystko działo się przy takim parasolu ochronnym, o jakim można sobie gdzie indziej tylko pomarzyć. A jednak coś pęka. PiS wychodzi na prowadzenie, ludzie widzą mega oszustwo rządów PO. Pomimo tej nieustającej kampanii nienawiści wobec Jarosława Kaczyńskiego, obrzydzania Go na wszelkie możliwe sposoby, wydaje się być dziś jedynym profesjonalnym politykiem w Polsce. Czy Tusk wytrzymałby taki opór, taką nienawiść mediów i celebrytów do niego? Sondaże ujawniają coś jeszcze. Co najmniej jedna trzecia Polaków chce Polski. Chce tradycji, Kościoła, naszego własnego życia, polskiego, a nie tak zwanego europejskiego. Francuzi są bardzo francuscy, a przecież są europejscy. Czerska i inni chcieli nam udowodnić, że bycie Polakiem, życiu po polsku, nie jest europejskie. To jest wielkie kłamstwo minionego dwudziestolecia. Interesujące jest to, że do pokonania tek wielkiej machiny kantów finansowych, obłudy, pozerstwa i nihilizmu wystarczyło ABC Jarosława Kaczyńskiego. To polityczne ABC ma jedno kluczowe słowo: konsekwencja. Jeśli oszukani (ale naprawdę oszukani) wyborcy PO zmądrzeją teraz, zobaczą, że tu tylko chodziło o kasę, kasę i jeszcze raz o kasę, zobaczą w końcu, że Kaczyński jest nowoczesnym politykiem, polskim i europejskim (bo jest), to wtedy rozpad PO będzie szybszy od bolidów Formuły I.

Data: 2013-05-24 20:13:11
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
[...]

Ciekaw kto ich przekupil. A media zagraniczne nie sa tanie ...

Data: 2013-05-24 21:40:45
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-24 20:13, pluton_ pisze:
[...]

dobrze napisales, merdia zwykle sa zagraniczne, na uslugach wrazej agentury...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 07:52:00
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
> [...]
>
> Ciekaw kto ich przekupil. A media zagraniczne nie sa tanie ...

dobrze napisales, merdia zwykle sa zagraniczne, na uslugach wrazej

A kto przekupil aktorow i celebrytow ?

Nullification

Data: 2013-05-25 09:07:07
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-25 07:52, pluton_ pisze:
dobrze napisales, merdia zwykle sa zagraniczne, na uslugach wrazej
agentury...-;)
A kto przekupil aktorow i celebrytow ?

no przeciez piszesz, ze zagraniczne merdia, ktore sa opanowane przez wraza ubecka agenture.

Data: 2013-05-25 19:16:14
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
> A kto przekupil aktorow i celebrytow ?

no przeciez piszesz, ze zagraniczne merdia, ktore sa opanowane przez
wraza ubecka agenture.

A kto przekupil wraza ubecka agenture ?

Nullification

Data: 2013-05-25 19:30:49
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-25 19:16, pluton_ pisze:
A kto przekupil wraza ubecka agenture ?

nikt, wy ubeckie plutki to starannie wyselekcjonowani sadysci i opoznione w rozwoju lelaki.

Data: 2013-05-25 22:01:54
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
> A kto przekupil wraza ubecka agenture ?

nikt, wy ubeckie plutki to starannie wyselekcjonowani sadysci i
opoznione w rozwoju lelaki.

Jezeli nikt nikogo nie przekupil, a wszyscy maja w dupie
kaczjarka, to znaczy, ze maja go w dupie ze szczerego serca.

Nullification

Data: 2013-05-25 22:03:32
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-25 22:01, pluton_ pisze:
[...]

ale ty nie masz dupy, zlali ci ja dokumentnie twoi kompani pedaly