ABC Jarosława Kaczyńskego

Data: 2013-05-24 20:13:11
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
Od samego początku, zdecydowana większość gazet, czasopism, telewizji,
dużych portali informacyjnych, celebrytów i aktorów celebrytów, oraz tak
zwanych autorytetów i mediów zagranicznych wspierała rząd Donalda Tuska
przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu.

Ciekaw kto ich przekupil. A media zagraniczne nie sa tanie ...

Data: 2013-05-24 21:40:45
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-24 20:13, pluton_ pisze:
[...]

dobrze napisales, merdia zwykle sa zagraniczne, na uslugach wrazej agentury...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-25 07:52:00
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
> [...]
>
> Ciekaw kto ich przekupil. A media zagraniczne nie sa tanie ...

dobrze napisales, merdia zwykle sa zagraniczne, na uslugach wrazej

A kto przekupil aktorow i celebrytow ?

Nullification

Data: 2013-05-25 09:07:07
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-25 07:52, pluton_ pisze:
dobrze napisales, merdia zwykle sa zagraniczne, na uslugach wrazej
agentury...-;)
A kto przekupil aktorow i celebrytow ?

no przeciez piszesz, ze zagraniczne merdia, ktore sa opanowane przez wraza ubecka agenture.

Data: 2013-05-25 19:16:14
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
> A kto przekupil aktorow i celebrytow ?

no przeciez piszesz, ze zagraniczne merdia, ktore sa opanowane przez
wraza ubecka agenture.

A kto przekupil wraza ubecka agenture ?

Nullification

Data: 2013-05-25 19:30:49
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-25 19:16, pluton_ pisze:
A kto przekupil wraza ubecka agenture ?

nikt, wy ubeckie plutki to starannie wyselekcjonowani sadysci i opoznione w rozwoju lelaki.

Data: 2013-05-25 22:01:54
Autor: pluton_
ABC Jarosława Kaczyńskego
> A kto przekupil wraza ubecka agenture ?

nikt, wy ubeckie plutki to starannie wyselekcjonowani sadysci i
opoznione w rozwoju lelaki.

Jezeli nikt nikogo nie przekupil, a wszyscy maja w dupie
kaczjarka, to znaczy, ze maja go w dupie ze szczerego serca.

Nullification

Data: 2013-05-25 22:03:32
Autor: u2
ABC Jarosława Kaczyńskego
W dniu 2013-05-25 22:01, pluton_ pisze:
[...]

ale ty nie masz dupy, zlali ci ja dokumentnie twoi kompani pedaly