ABECADŁA, AMTENY I INKSE KATOLE...!!!

Data: 2011-03-29 08:55:30
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁA, AMTENY I INKSE KATOLE...!!!
- cheba łokrutny problem mieć bedziecie...!!!

Was BUG, znacysiem NOJWINKSY I NOJMONDZEJSY POLOK-PAPIOż JPII niewystarcajonco
czcony bedzie...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zadziwiajaca-tendencja-przed-beatyfikacja,1,4224961,wiadomosc.html

Modziki wos itego wasego boga WDUPIE MAJOM, a MOHEROM dutkuw zabrakło...!!!

Ciesy mieto straśnie...!

Data: 2011-03-29 08:57:53
Autor: Grzegorz Z.
Polok_Prawdziwy napisał:

[...]

hehehe łapankę będą musieli robić.

Data: 2011-03-29 10:18:57
Autor: TUsk-154

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:7j4kekjhqish$.124vnkxdz3z75.dlg40tude.net...
Polok_Prawdziwy napisał:

[...]

Z Kosciolem i Bogiem jeszcze nikt nie wygral. Wiemy, ze wam czerwone lazy nie w smak, ze wasz ustrój zostal pognebiony przez tego wybitnego Polaka. To samo bedzie z kazdym, ktory podnosi reke na narod polski, to kwestia czasu jak widac z histtorii. Spokojnie wiec z ta radoscia, komuchy...

Data: 2011-03-29 10:24:31
Autor: zażółcony
Użytkownik "TUsk-154" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ims4li$qja$1inews.gazeta.pl...

[...]

Z Dziadkiem Mrozem jeszcze nikt nie wygrał. Wiem, że niejednemu nie wsmak,
że został pognębiony przez tego Starucha. Ale każden, co podniesie rynce
na naród rosyjski, to mu je Dziadek Mróz obgryzie - to kwestia czasu,
jak widać z historii.

Data: 2011-03-29 11:09:09
Autor: TUsk-154

"zażółcony" <red@xop.pl> wrote in message news:ims500$lth$1news.onet.pl...
[...]

Ty czerwony smieciu...

Data: 2011-03-29 11:14:39
Autor: Grzegorz Z.
Tusk-154 napisał:

[...]

Wiem! Dadzą na ten dzień przepustki wszystkim księżom pedofilom których on
krył. I ich tam w ten dzień spędzą, niech ich odbyty też mają dzień wolny.

Data: 2011-03-29 11:20:50
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> że został pognębiony przez tego Starucha. Ale każden, co podniesie rynce

> na naród rosyjski, to mu je Dziadek Mróz obgryzie - to kwestia czasu,

Ty czerwony smieciu...

Ale TOPROWDA ty śMIERDZONCY FRATRAŁODBYCIE...!!!

Data: 2011-03-29 11:09:32
Autor: Grzegorz Z.

Polok_Prawdziwy napisał:

[...]

GW prawda. Wystarczy tama, duży Fiat i dwóch kierowców.

ABECADŁA, AMTENY I INKSE KATOLE...!!!