ABECADŁA, AMTENY I INKSE KATOLE...!!!

Data: 2011-10-20 09:34:23
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁA, AMTENY I INKSE KATOLE...!!!

- takjak niedowno beblołem, KOńCY SIEM POMALUśKU BABCISRANIE...!!!

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10498438.html

Ciesy mieto straśnie, bojus wniedługim casie WYPASIONE FRATRY WATYKOńCKIE
zmusone bedom zwenżać swoje sukienki...

Tak CINKO bedzie...

Data: 2011-10-20 10:24:25
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):

[...]

=========

KUMIE !!!   Zapytonie mom !!!  Cy z zakomnicom to bemdzie gzech , cy
łodpuscenie wselakich gzechów ???  A gzesyć uwielbiom....

MH

Data: 2011-10-20 22:03:58
Autor: Polok_Prawdziwy
 MH wrote:

[...]

Myślem, zeto WIELGIEŁOCYSCENIE jezd...

Jak kiedysik nas wioskowy probosc zdwiema PIMGWINAMI nadegustacjem świeżowydestylowanej WODYśWINCONEJ domie do pensjunatu psysedł, tom jednom, poporu głemsych, chachmencić ponconł...

Kumie...!

- godomci, jakjom łodzadku wychendożyłem, tom myśloł, ze PSENOJśWINTSE WNIEBOWSTOMPIENIE mom...!

Gałami mitak kreńcić pocenło, a łapy rozkracać, zebymsiem łomało ztej jekstazy niezesroł...!

Cytonie ŁODPUSCENIE PSENOJśWINTSE było...!?

Data: 2011-10-20 20:23:03
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Gałami mitak kreńcić pocenło, a łapy rozkracać, zebymsiem łomało ztej jekstazy niezesroł...!

Cytonie ŁODPUSCENIE PSENOJśWINTSE było...!?

================

Hahh !!! A teroski cosik Ci kcem pedzieć...  Belimy s Womdusiem i nasym
wioskowym fratrem naweselu..  Frater wioskowy normalnym jez !!  Łokrutnie
gzesy , kiej i my gzesymy... Łostatnio psypemdził kunom siostrem Honoratem...
MatkoBoskoJedyna , cóz ta Honorata wycyniała.....  Łukrajnki mogom siem
łodniej ucyć !!!

MH

Data: 2011-10-20 13:49:26
Autor: Grzegorz Z.
Polok_Prawdziwy napisał:

[...]

No właśnie. Dajcie sobie to do ulubionych, ci co chadzają na pasku pedofili
w sutannach.

Macie tam "wyliczenia" jakich się domagaliście.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

ABECADŁA, AMTENY I INKSE KATOLE...!!!