ABECADŁA, PEDAFILE, PEDORASTY, ZBOCEńCE, I INKSE FRATRY...!!!

Data: 2010-03-12 22:48:15
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁA, PEDAFILE, PEDORASTY, ZBOCEńCE, I INKSE FRATRY...!!!
- skońcyło siem babci sranie...!!!

- wpadłyście jus prawie w syćkich "katulickich" krojach - niebedziecie jus
wincyj chobcykuw-mimistrantuw i dziewcynek molestować....!

TO JUS WAS KONIEC...!!!

I nieksyc mi ABECADŁO, zeto "zamach na wartości katulickie", bo śMIERDZIS
CYGAńSTWEM NAKILOMETR...!!!

Data: 2010-03-12 22:54:56
Autor: Grzegorz Z.
ABECADŁA, PEDAFILE, PEDORASTY, ZBOCEńCE, I INKSE FRATRY...!!!
I nieksyc mi ABECADŁO, zeto "zamach na wartości katulickie", bo śMIERDZIS
CYGAńSTWEM NAKILOMETR...!!!

:)))))

"Wężykiem Jasiu, wężykiem!"

ABECADŁA, PEDAFILE, PEDORASTY, ZBOCEńCE, I INKSE FRATRY...!!!