ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!

Data: 2009-05-08 23:14:51
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!

- a gruchem stsepnołeś sem jus dzisioj...?

Radzem cito ze scerego serca - i nadwerenzone nerwy sem poprawis i cosik
psyjemnego mieć bedzies...

Wim, ze chopcykuw wolis, tom ci cosik fajnego wysukoł...

http://www.tube8.com/gay/cumdumpbreeding/134287/

Ino nie zajedź siem naśmierć tym tsepaniem, bo jutro tes twojich
ymtelygentnych godek posuchać chcem...

Data: 2009-05-08 15:41:02
Autor: mwisniewski2008
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
On 8 Maj, 23:14, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
[...]

Wreszcie trafil swoj na swojego...

Data: 2009-05-10 00:29:37
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
mwisniewski2008@googlemail.com wrote:

[...]

Wim pseca, ze ABECADŁO chopcykuw woli...

- dlotego mu tych inksych podesłołem...

Data: 2009-05-09 15:45:33
Autor: mrdevilyn
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
On 10 Maj, 00:29, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Wim pseca, ze ABECADŁO chopcykuw woli...

- dlotego mu tych inksych podesłołem...

Ze grzebiesz  brudnym paluchem we własnej dupie to twoja sprawa. Ze
ten paluch później oblizujesz- widocznie lubisz. Ale w jakim celu,
pokurwiony śmieciu, wysrywasz się notorycznie na publicznie dostępnej
grupie dyskusyjnej? WYPIERDALAJ stąd cepeliowska gnido razem ze swoimi
rzygowinami

Data: 2009-05-10 23:01:31
Autor: Piotr
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
Dnia Sat, 9 May 2009 15:45:33 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com napisał(a):

[...]

Taa, "łocioprane w guwnie rence", Buroka_niemożliwego precz od psp!
Niech je trzyma w gaciach, najlepiej wałkunowych.
Piotr

Data: 2009-05-08 23:25:35
Autor: Piotr
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
Dnia Fri, 08 May 2009 23:14:51 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

http://www.tube8.com/gay/cumdumpbreeding/134287/

Ty i kupa musicie ostro przy tych porniolach jechać... Bracia Onaniści, he,
he.
Ale takie adresiki to dawaj wałkunowi na priv.
Piotr

Data: 2009-05-08 23:36:19
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
Piotr wrote:

[...]

A co, łosalołeś na widok tego...?

- łod downa psypuscołem, ześ PEDORASTA...

Zrestom...,
- cheba sem psypominos wela razy ciem psed AIDASEM łoscegołem...

Ciongle ci tłumacyłem, ze pedorasty, asfaldy i inkse zboceńce AIDAS mieć
mogom...!!!

Data: 2009-05-08 23:42:58
Autor: Piotr
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
Dnia Fri, 08 May 2009 23:36:19 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

Ciongle ci tłumacyłem, ze pedorasty, asfaldy i inkse zboceńce AIDAS mieć
mogom...!!!

Spoko, od walenia konia adidasa nie złapiesz.
Pod warunkiem, że sobie będziesz trzepał.
Piotr

Data: 2009-05-08 23:52:09
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!
Piotr wrote:

[...]

Ato ino sem konia tłuces...?

- to fakt, łobowiać siem niemusis...

Ale Pietrosku, atak jakowyś Maryny niechciołbyś poprubować...?

Jak jus tak tsepanie lubis, to psynojmnij niech łona ci zwali - łokrutno to
psyjemność jest...!

Niekiedy tes dowom sem wytarmosić...

Scegulnie, jak wielgachne cycory mo - stojem sem, a Maryna naklenckach
mojego kukaracem pomindzy cycorami mientoli...

ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!