ABECADŁO...! ABECADŁO...!

Data: 2009-07-12 11:12:41
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...! ABECADŁO...!

Poco nom tukej te PIERDOŁY ło świntościach, kościołach, fratrach i inksych
PEDORASTACH i PEDAFILACH prawis...!?

Pseca to grupa politycno, znacysiem mondrych chopuwibab jest, anie
PAROFIAN...!!!

Idź sem na "religio-pesp" i tam pociskej te CIULSTWA - tam som takie, coto
na susem ło desc siem modlom, zamiast rury sem pozakłodać i swoje uprawy
polewać...

ZJEZDZOJ stond, bociem zaroski ciupaskom sieknem i śternoście dni niebedzies
wiedzieć wewturym kierunku sikać mos...!!!

Data: 2009-07-12 06:03:43
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Hej! Baco, ty heretyku! Zestaw "ABECADŁO" w świętym spokoju! Zanim
ciupagę na abc podniesiesz, możesz być rażony piorunem, których ci u
nas ostatnio dostatek, na polecenie Pana Buczka oczywiście. No!

Antenka

Data: 2009-07-12 07:51:19
Autor: Grzegorz Z.
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
On 12 Lip, 15:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Hej! Baco, ty heretyku! Zestaw "ABECADŁO" w świętym spokoju! Zanim
ciupagę na abc podniesiesz, możesz być rażony piorunem, których ci u
nas ostatnio dostatek, na polecenie Pana Buczka oczywiście. No!

http://fakty.interia.pl/religia/watykan/news/papiez-stawia-warunki-lefebrystom,1335762,5945

Papież też jest heretykiem?

Data: 2009-07-12 15:50:02
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka wrote:

Hej! Baco, ty heretyku! Zestaw "ABECADŁO" w świętym spokoju! Zanim
ciupagę na abc podniesiesz, możesz być rażony piorunem, których ci u
nas ostatnio dostatek, na polecenie Pana Buczka oczywiście. No!

Ty AMTENKO niebroń tego PEDAFILA, bo niewis wewturym momeńcie twoje
dziecioki molestować pocnie...!

Ebstrahujem jus łod imdektrynocji, wturom te fratry łod dzieciństwa tym
dzieciokom serwować prubujom...

Scegulnie teroski, jak psedskola państwowe polikwidujom...

Te PASIBZUCHY ino nato cekajom - zaroski "katolickie (znacysiem "słusne"!)
za pańctwowom kasem połotwirajom...!!!

Noale...
- ludziuw nojlepij łod dziecińctwa do NIEWOLNICTWA psygotowywać...

Data: 2009-07-12 07:01:43
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
W twej wypowiedzi czuję swąd siarki. Zły stoi za twoimi barami i
szepce ci do ucha, co masz godać...A teraz śmieje się z ciebie, że
takie głupoty pleciesz!  O tak się śmieje: łeheheehehe, hihihihi :DDD
i zaciera pazury : "Już mam jedną dusyckę więcej! Będę ją opiekać na
ruszcie przez całą wieczność...mniam, mniam". Pomyśl baco, za nim
cosik powiesz, żeby potem nie było, że cię Antenka nie próbowała
ratować przed wiecznym ogniem...;-)

Antenka

Data: 2009-07-12 07:52:05
Autor: Grzegorz Z.
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
On 12 Lip, 16:01, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
W twej wypowiedzi czuję swąd siarki. Zły stoi za twoimi barami i
szepce ci do ucha, co masz godać...A teraz śmieje się z ciebie, że
takie głupoty pleciesz!  O tak się śmieje: łeheheehehe, hihihihi :DDD

Ten "śmiech" to akurat był cytat z drucika! Lustro się kłania!

Data: 2009-07-12 10:56:25
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Idzie Grześ przez wieś,
Kmiotom chce głosić wieść,
Lecz chłop go słuchać nie chce,
Bo czuły jest na herezje.

Już widły ma wbite w dupkę,
A w portkach ze strachu kupkę,
Nos zwisa jak krwawy pędzel,
O rety, gdzie szpital, prędzej!

Okrutne te polskie chłopy,
Dziurawe mam przez nich galoty.
Dwa lima pod oczami,
Reszty domyślcie się sami.

Z burakiem nikt jeszcze nie wygrał,
Bo rozum ma chłopski ta hydra!
Odporny ma łeb na głuptę,
Rozgryzie każdą ślepotę.

Antenka

P.s. Z osobistą dedykacją dla Grzesia :D

Data: 2009-07-12 21:01:55
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
[...]

Bravo, Bravissimo..  Widać wyraźny powrót do formy..

Data: 2009-07-12 13:03:36
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Noo... dzisiaj miałam chwilową wenę :DDD Jędrek, lecz czuję tu lekką
ironię ;-)

Antenka

Data: 2009-07-12 22:08:13
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
Noo... dzisiaj miałam chwilową wenę :DDD Jędrek, lecz czuję tu lekką
ironię ;-)

Jak tam zobaczysz Mustanga na Wildzie, to zakos go dla mnie.

R.

Data: 2009-07-12 13:14:02
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Jak tam zobaczysz Mustanga na Wildzie, to zakos go dla mnie.

R.

Dobrze, masz załatwione, jednak coś mi się wydaje, że może być mąly
problem ;-)

Antenka

Data: 2009-07-12 13:19:30
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Raffaelo jest a little problem :-). Wiesz, ja bardzo dawno nie
prowadziłam. Mogę zaryzykować, tylko nie wiem z jakim skutkiem :DDDD.
Czy jesteś zainteresowny mustangiem w każdej postaci? No wiesz, mam na
myśli wrak..:DDDDDDD

Antenka

P.s. Miałam wrednego instruktora nauki jazdy - wrzeczał cały czas na
mnie :((((

Data: 2009-07-12 22:22:30
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
[...]

Nieeeee!! Nie wolno! Wtedy zakladasz klamre na kola i dzwonisz do mnie.

R.

Data: 2009-07-12 22:28:19
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka wrote:

[...]

Mogem wwolnej chwili ciem połucyć AMTENKO...

- ino musis mi psyzec, ze cycnika niezałozys...

Data: 2009-07-12 22:27:08
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
Antenka pisze:
Noo... dzisiaj miałam chwilową wenę :DDD Jędrek, lecz czuję tu lekką
ironię ;-)

Jak tam zobaczysz Mustanga na Wildzie, to zakos go dla mnie.

R.

Z Wildy proszę bardzo. Mój czasem jest zaparkowany pod Sheratonem, stadionem Kolejorza albo pod Tesco. Jednak jeszcze nigdy nie był zaparkowany na Wildzie..

Data: 2009-07-12 22:28:08
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
[...]

Ciekawe czemu ? ;>

R.

Data: 2009-07-12 13:33:59
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Raffaelo, nie wiesz dlaczego??? Jędruś, wie co robi. Gdyby zaparkował
na Wildzie takie autko, to gwarantuję, że po 2 min. już by go nie
było :DDD

Antenka

P.s. Na pewno zwali teraz całą winę na Łazarz ;-)

Data: 2009-07-12 22:40:28
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
Raffaelo, nie wiesz dlaczego??? Jędruś, wie co robi. Gdyby zaparkował
na Wildzie takie autko, to gwarantuję, że po 2 min. już by go nie
było :DDD

No wlasnie nieopatrznie puscil pare ;)

R.

Data: 2009-07-12 22:45:08
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
[...]

Po prostu nie mam już od paru lat żadnych interesów do załatwiania na Wildzie.  A jeżeli chodzi o kradzieże aut w Poznaniu - to absolutnym królem jest pod tym względem Łazarz..

Data: 2009-07-12 14:09:06
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Po prostu nie mam już od paru lat żadnych interesów do załatwiania na
Wildzie.  A jeżeli chodzi o kradzieże aut w Poznaniu - to absolutnym
królem jest pod tym względem Łazarz..

A nie mówiłam? A raczej nie napisałam, że zwali na Łazarz? ;-)

Antenka

Data: 2009-07-12 23:35:15
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
[...]

Bardzo chciałbym napisać co innego, ale wtedy to by było "naginanie faktów"..

Data: 2009-07-12 22:40:56
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
[...]

Ho ho ho, pod Sheratonem. Wredny kapitalista.

R.

Data: 2009-07-12 22:53:06
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
[...]

Nie tylko kapitaliści idą czasem na obiad do Sheratona..

Data: 2009-07-12 14:00:19
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
A co tam serwują? Grillowane pędraki, czy jakieś inne ruszające się
paskudztwo? :DDD Wiesz co Jędrek, bez żadnej zazdrości ci powiem, że
ten hotel przynajmniej na zewnątrz nie ma wyglądu, jest po prostu
brzydki. ;-)

Antenka

Data: 2009-07-12 23:02:28
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
[...]

Ja tam mysle ze z Jadryscha jest Kryptoburzuj :/

R.

Data: 2009-07-12 23:29:07
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
Antenka pisze:
[...]

Żaden burżuj. Przez ponad 20 lat przypieprzałem nieraz po 20 godzin na dobę. Przez 7 dni w tygodniu..

Data: 2009-07-12 23:29:17
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
[...]

Zgadza się, obskurna buda.. Tym niemniej kuchnia jest znakomita.. Tam naprawdę wszystko ma swój smak.

Data: 2009-07-12 22:57:27
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
[...]

Cze Guevara w grobie sie przewraca.

R.

Data: 2009-07-12 23:29:32
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
[...]

A niby dlaczego?  Przecież on walczył o to żeby ludzie nie żyli tylko o chlebie i wodzie..

Data: 2009-07-12 23:14:56
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
A gdzie masełko i kiełbaska? :((( Zapomniałam o sznece z glancem ;-)

Antenka

Data: 2009-07-13 13:45:36
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
A gdzie masełko i kiełbaska? :((( Zapomniałam o sznece z glancem ;-)

Antenka

O masło i kiełbasę dla wszystkich, też walczył..

Data: 2009-07-13 13:47:28
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
A gdzie masełko i kiełbaska? :((( Zapomniałam o sznece z glancem ;-)

Antenka

O masło i kiełbasę dla wszystkich, też walczył..

O maselko, bo kielbase to sam zzeral.

R.

Data: 2009-07-13 14:10:00
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
[...]

Mylisz się, żył jak asceta, nawet Gandhi mu nie dorównywał pod tym względem..

Data: 2009-07-13 14:14:03
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
[...]

Byles tam ?! To co gadasz.

R.

Data: 2009-07-13 15:36:56
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
[...]

Znam Jego życiorys wystarczająco dobrze. Że w odróżnieniu od Ciebie mogę sobie pozwolić na "gadanie" na Jego temat..

Data: 2009-07-13 15:44:10
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
[...]

A ja znam lewicowcow na tyle, zeby wiedziec ze walcza o maselko dla wszystkich, a sami zzeraja kielbase.

R.

Data: 2009-07-13 17:18:50
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
raff pisze:
[...]

To tylko świadczy o tym że nie znasz prawdziwych lewicowców..

Data: 2009-07-14 00:08:16
Autor: Krzysiek
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Hallo,

--

oczywiscie, ze nie zna, przeciez jeszcze zyje...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-12 23:31:05
Autor: raff
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
[...]

i Lenin tez by sie przewrocil w tej szklanej trumnie gdyby mogl.

R.

Data: 2009-07-12 22:12:00
Autor: jadrys
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka pisze:
Noo... dzisiaj miałam chwilową wenę :DDD Jędrek, lecz czuję tu lekką
ironię ;-)

Antenka

Naprawdę jest niezły..  Widzę że przez tego Vica straciłaś pewność siebie.. Dla  poetów to  bardzo nie dobrze.  Trzeba Ci wiedzieć że jeszcze się nie narodził nikt  tworzący same arcydzieła... A krytykami nie ma się co przejmować.. szczególnie takimi co to krytykują dla samej krytyki.

Data: 2009-07-12 22:08:00
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO...!

- coty jodos, ze takim wiersem godos...?

Data: 2009-07-13 14:02:03
Autor: Antenka
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
AMTENKO...!

- coty jodos, ze takim wiersem godos...?- >

Pyry z gzikiem - proste poznańskie żarcie :DDD

Antenka

Data: 2009-07-14 08:17:19
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
> AMTENKO...!
>
> - coty jodos, ze takim wiersem godos...?- >

Pyry z gzikiem - proste poznańskie żarcie :DDD

Towidzem, ześ pozondno Maryna...

Moja tes, jak siem łoscypkuw nawtronżalo, apotem jom straśnie wygzujem (łod
gzika!), to cołki dziń dorymu śpiwo...

Data: 2009-07-12 16:37:58
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...! ABECADŁO...!
Antenka wrote:

[...]

AMTENKO..., AMTENKO...

- toć jo nato prycujem, by do piekła siem dostać...!!!

Cyty myślis, ze jo w niebie wytsymać bym umioł...!?

Jakiesik psalmy wyksykiwać, w kosuli nocnej lotać i ciongle ze złozonymi
rencami za Nojwyzsym lotać do niedomnie...!

Maryny z cycorami wielgachnymi, wiecne molestowanie i zabawy wdohtora,
winko, łokowitka, tańce i śpiew sprośny to pikne zecy, to cosik
dlomnie...!!!

Ale to ino w PIEKLE mieć mozes, awinc starać siem musem...

ABECADŁO...! ABECADŁO...!