ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!

Data: 2009-11-06 19:13:19
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!

śWINTYJEZUSICKU I MATKOJEGOMARYNONIGDYNIEWYMOLESTOWANO....!!!

- wto ciem tak załatwił...!?

Cemu to wpublicnych miejscach robis...?

Jo tulerancjem mom i niepseskodzo mi, jako sem dobze robis, ale sprawdź
psedtem, cy kajsik ci kamery niezałozyły, bo wstyd całkiej PESPE robis, a
cheba wis, zetu same mondre chopyibaby som...!!!

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Data: 2009-11-06 10:57:01
Autor: Marek
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
On 6 Lis, 19:13, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
[...]

Walkier, jak juz musisz sie obnazac i pokazywac swoje klejnoty, to
puszczaj to na "exhibitionism"...

Data: 2009-11-06 19:18:16
Autor: raff
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...! !!
Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Wiesz co ? Gnojowka ci z butow wylazi. Oblesna natura zawsze z takiego wyjdzie.

Zabawnie patrzec jak wam ten abc na nerwy dziala.

R.

Data: 2009-11-06 20:13:43
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
raff wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
[...]

RAFAŁELONIEMONDRO...!!!

- a cuz jo mogem zato, ze ABECADŁO kajsik po hutelach łorgie suksełalne
wyprawio i go psytym filmujom...!?

Data: 2009-11-06 20:34:37
Autor: raff
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...! !!
Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Ale masz gnojowe we lbie. Co rusz to pokazujesz, hehe.

Lewica to lewica. Chamstwo, szczyny i obesranie.

R.

Data: 2009-11-06 20:51:31
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
raff wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Nooo...
- na filmie widziołem...

Data: 2009-11-06 21:00:00
Autor: raff
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...! !!
Polok_prawdziwy pisze:
[...]

Raczej z domu to wyniosles...

R.

Data: 2009-11-06 21:58:27
Autor: Piotr
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...! !!
Dnia Fri, 06 Nov 2009 21:00:00 +0100, raff napisał(a):

Raczej z domu to wyniosles...

Wyniósł, ma i teraz by posrał w naszych domach...
Lewiźnany zbuk.
Piotr

Data: 2009-11-06 20:49:38
Autor: MH
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!

[...]

Mniem siem Baco cosik wydawo , ze łon łokrutnie świntym jez.. A łorgije to łon wycynio ino z wieldze świntymi Marynami :

http://www.tube8.com/hardcore/sex-with-a-nun/2326/

MH

Data: 2009-11-06 20:55:39
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
MH wrote:

[...]

ŁOOOOŁ....

- to widzem, ze jo go jus po syćkim psyłapołem...!!!

Jaksiem mu ino barchany łostały, a jesce smaka mioł...

Jeśli takto wyglondo, to niebedem jus go tak psezywać, bo sparki tes lubi...

Zrestom...

- sombym takom nigdyniewymolestowanom Marynem świntom piknie
pomolestowoł... ;)

Data: 2009-11-06 21:11:26
Autor: MH
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
MH wrote:

> [...]

Zrestom...

- sombym takom nigdyniewymolestowanom Marynem świntom piknie

I nie ma siem cemu dziwować !!  Kiejmy s Wondusiem testowały nasom nowom
śceponkiem psecifko śfinckiej grypie , wedle łokrutnie ściśle tajnej recyptury ,
to Wonduś jeze fratra nasego psyprowadził , coby psenajświentsom łopiniem wydoł...

Łokrutnie pobozemu i s wielgom powagom chłopina scepionkem testowała ...
Tako po psyjenciu tseciego testu , zacon wypytywoć ło Hanuś Wondusiowom !!

Jako siem to syćko zakońcyło ??!! ... Niewim ... Straśliwie mocno nom wysło..
S dziewienćdziesiont woltów było , jako i nielepij !!

MH

--

ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!