ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!

Data: 2010-04-02 23:12:35
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!

tyś pseca taki KATULIK ŁOKRUTNY, i WIAREM STRASNOM wyznajes...

W iminiu nasego uksyzowanego Jezusicka wzywom ciem do pokuty i umencenia ciała swojego...!!!

Jakbyś niewiedzioł, jakto zrobić, toci podpowim:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80269,7729387.html?i=0

Data: 2010-04-02 23:25:51
Autor: Slawek SWP
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...! !!
Użytkownik Polok_prawdziwy napisał:

[...]

Po co go do grzechu namawiasz...? Masz w tym interes...?

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-02 23:44:11
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
Slawek SWP wrote:

[...]

Nimom...

- ale ABECADŁA złochotom bym popsybijoł...

Data: 2010-04-03 00:05:48
Autor: Piotr
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
Dnia Fri, 02 Apr 2010 23:44:11 +0200, Polok_prawdziwy napisał(a):

Nimom...

- ale ABECADŁA złochotom bym popsybijoł...

No to masz interes. Takich nawiedzonych komuszków zawsze drażniła cudza
wiara, jak wszystko czego nie rozumieją. I co umie zrobić komuszek? No,
drogi Buroku_ubrzydliwy?
Taaak! :-) Zgadłeś :-)
Upodlić... Najlepiej wierzącego, ale jak się nie da, to przynajmniej to, w
co wierzy. I to robisz ty, kurwecki, zgrzesio i jeszcze kilku takich
"racjonalizdów".
Że zacytuję Jogiego Plevę - Tfu!
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-03 00:32:12
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
Piotr wrote:

[...]

Pietrosku, popiłeś sem, cyco...!?

- cosik bełkotać pocynos...

Data: 2010-04-03 01:07:10
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!
Okragly Stol wrote:

Pietrosku, popiłeś sem, cyco...!?

Cyca se pomietosil i mu poszlo do lba

Amoze skurkem sem nawacku łod tego umencanio świontecnego zadarł i teroski psytomność traci...?

Data: 2010-04-03 07:22:04
Autor: sofu
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w
wiadomości news:rs6i87-a79.ln1server.linuxfan.de...
Piotr wrote:

> [...]
> Upodlić... Najlepiej wierzącego, ale jak się nie da, to przynajmniej to,
> co wierzy. I to robisz ty, kurwecki, zgrzesio i jeszcze kilku takich

Misiowi sie łoktutnie takie krzyżowania podobajom. I nie tylko to!
Widać żarliwa wiara niezmiennie kojarzy mu sie z tym,
że najpierw musi troche boleć, aby potem było przyjemnie.

sofu

ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!