ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!

Data: 2011-09-16 22:57:16
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!
Ty katolski MUHADżEDINIE...!!!

- tarmosis sem dzisioj gruchem:

http://www.tube8.com/amateur/monsterball/201889/

albo znowuż na marynie barhany pryskos, jaktociem kiedysik jus nakreńciły, ty BARBAPAPO...?

http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/

Data: 2011-09-16 21:42:51
Autor: MH
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
[...]

=====================

Wielgie mi mecyje !!!   Dyć syćkim wiadomym jez , ze sem te maluchy sarpajom.
A wuj tom s temu ciulami !!!   Hah , hany bemdzies w mojej łokoli ???

MH

Data: 2011-09-17 00:01:21
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!
 MH wrote:

[...]

Bedem wcasie niedługim, inosem potej poznańckiej POLAGżE, nawturej łokrutne bismesy wycyniołem i strasne ilości kierpcuw, łoscypkuw, ważech i fyrlacek popsedowołem, łodpocońć musem...

Jakosiktak podkoniec wżeśnia siem pojawiem, bom świeżom Marynem poznoł i wdohtora rychło pobawić siem chcemy....

Jakbedem, to zafyrtnem, bo domowy jus mom...

PS - ajak my beblały, tom potem dociebie zawyrtoł, aleś ponosik łokowitki doglondnońć posedł...

--
U2...!
- łodpowiadać nom niemusis, boitak syćkiemyto widziały, jaksem gruchem tarmosiłeś, gdyciem filmowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-09-16 22:38:09
Autor: MH
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!
 MH wrote:

> [...]

Jakbedem, to zafyrtnem, bo domowy jus mom...

PS - ajak my beblały, tom potem dociebie zawyrtoł, aleś ponosik łokowitki doglondnońć posedł...

===============================

Aha , Aha !!!   KUMIE , bondź psygotowany nadwadni bytności tukej !!  PSECO ??
Ano syćko pseto , ześmy s Wondusiem cosik psepysnego ługotowali...  Hah !! , Womduś psyjon ku chałupie Łukrainki doroboty... Zartów Kumie NIMO !!!

Powazne som !!!!

MH

Data: 2011-09-16 23:33:33
Autor: Lorn
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!
W dniu 2011-09-16 22:57, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Patrz baco, taki katolik, a przy tarmoszeniu zabija miliony potencjalnych zarodków :> Takie bydle ma czelność śpiewać o aborcji i jeszcze się modlić w intencji człowieka zdrajcy na tronie Piotrowym.

Data: 2011-09-16 23:50:04
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...!!!! ABECADŁO...!!!!
Lorn wrote:

[...]

Azebyino ta łonuca katolsko to robiła...

- SYćKIE FRATRY KAJSIK PRYSKAJOM...!!!

Jedne na barhany, drugie wmaryniom sparkem kakałowom, tsecie nawzajem sem rury pryskaniem pucujom...
- ale nojwincyj to na mimistrantantuw celnie trafiajom...