ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - ŁOD JUTRA UMARTWIANIE WIELKANOCNE POCYNOM...!!!

Data: 2010-03-29 20:51:36
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - ŁOD JUTRA UMARTWIANIE WIELKANOCNE POCYNOM...!!!

- tseba cosik ucynić w iminiu JEZUSICKACHRYSTUSICKA, wtury zagzechy NASEIWASE pokzyzowany łostoł i za tsy dni zmartwychwstoł ido ŁOCIECA pofrunoł...

Pedziołem sem, ze psynojmniej włosne ciało dloniego umartwić potseba...

Pocynom łoddzisioj...!

Jus niepozwolem, coby Maryna mojego kukaracem, jak zwykle delikatniusio i pomaluśku mlaskała, ino musi to łokrutnie straśnie być...!!!

Dziń wdziń, az do NOCYWIELGIEJ bedzie migo BRUTALNIE TARMOSIć - tak mocno i imtensywnie, azmi, jak smatka łoklapnie...!!!

Ito dzińnie...!!!

Wiminiu MENKIPAńCKIEJ...!!!

Data: 2010-03-29 13:06:36
Autor: Antenka
On 29 Mar, 20:51, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
[...]

Idź precz demonie!

Antenka

S.M.A.W.N.P.Z.Z.D.I.M.S.Z.N.A!!!

Data: 2010-03-29 22:45:04
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

[...]

EXEMPO DEXEMPO, MULTO, SZPOPLEX...!!!

Łodcarowołem...

Ajakbyś chciała, to wimiem MENKIPAńCKIEJ, poumortwiać mie mozes...

Data: 2010-03-30 13:58:03
Autor: Antenka
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - ŁOD JUTRA UMA RTWIANIE WIELKANOCNE POCYNOM...!!!

Jesteście obrzydliwe ścierwo polaku fałszywy bleee

Antenka

Data: 2010-03-31 08:32:24
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - ŁOD JUTRA UMARTWIANIE WIELKANOCNE POCYNOM...!!!

Jesteście obrzydliwe ścierwo polaku fałszywy bleee

Myślem, ze jakbyś mi świntymi łolejami (nojlepij takimi do namasceń) kukaracem
wysmarowała i włodpowiednim tempie ronckami masować, znacysiem
wimemmenkipańckiej umortwiać mi cłonka pocenła, to myślem, zebymi wtrymigi
wstanoł....

Ai ŁOFIAROWANIEWIELKANOCNE na twojim bzuchu, cycorach, abo buźce zrobić mugbym...

- wimiem nojwyzsego spryskołbym ciem łokrutnie...

Piknie mogłybymy te MENKIPAńCKIE ućcić...

Data: 2010-03-29 22:46:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 29 Mar 2010 13:06:36 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

"Mamo ja wariat kup mi komisariat"

Data: 2010-03-29 22:57:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1e7xyjp23ar4j$.1iqwfgtmwn3l.dlg40tude.net...
"Mamo ja wariat kup mi komisariat"

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2010-03-29 22:58:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 29 Mar 2010 22:57:21 +0200, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1e7xyjp23ar4j$.1iqwfgtmwn3l.dlg40tude.net...
"Mamo ja wariat kup mi komisariat"

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Powtarzasz się. W ogóle ty masz niezwykłą skłonność do powtarzania w koło
macieju tego samego. Połowa twoich postów ma tą samą treść. Niedobrze mi
się robiło od ich przeglądania dzisiaj.

A ty przeczytałeś już definicję crosspostingu?

Data: 2010-03-30 13:56:50
Autor: Antenka
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - ŁOD JUTRA UMA RTWIANIE WIELKANOCNE POCYNOM...!!!

"Mamo ja wariat kup mi komisariat"<

No! Chociaż raz się przyznałeś, że masz z gorem. hehehe

Antenka

Data: 2010-03-31 10:56:27
Autor: Slawek SWP
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...! !! - ŁOD JUTRA UMARTWIANIE WIELKANOCNE POCY NOM...!!!
Użytkownik Polok_prawdziwy napisał:
[...]
[...]

Tak to jest nieboraku... A za każdym razem będzie musiała mocniej, szybciej i dłużej aż nadejdzie taki czas gdy nic już nie pomoże. Jako pierwsza zużyje się Maryna, potem fachowa siła robocza - znaczy kurwy - zawiedzie a potem to już błyskawicznie ziółka, tabletki i pod koniec tego roku będziesz siedział smętnie i patrzył w lustro między nogi.
Zajrzyj tu: http://abcimpotencja.pl/
Może jeszcze masz szansę na jakiś seks choć tu opisują przypadek taki jak twój http://abcimpotencja.pl/impotencja-metody-leczenia i niestety wygląda na to, że już za późno.

Podobno - krążą takie plotki, że redaktor Raczek ( http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article74317/Tomasz_Raczek_Jestem_gejem.html ) wstawił sobie taką protezę - jak tu opisana http://abcimpotencja.pl/impotencja-metody-leczenia co pozwala nie tylko jego Marynie być aktywną ale również panu Tomkowi.

Masz parę Euro na taką instalację(?) Będziesz mógł na małym ekranie występować... Fakt, wytrysku w dalszym ciągu nie uzyskasz ale ludzie będą cię wychwalać po knajpach, że taki niepozorny, że nie wygląda a jak napompuje to, że ach!

Więc właściwie, głowa do góry! Tylko te parę Euro musisz jakoś zarobić ale ten okres szybko minie a po roku zapomnisz o latarniach i mijających cię obojętnie samochodach... Powodzenia!

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-03-31 12:03:55
Autor: Polok_Prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - ŁOD JUTRA UMARTWIANIE WIELKANOCNE POCYNOM...!!!
Tak to jest nieboraku... A za każdym razem będzie musiała mocniej, szybciej i dłużej aż nadejdzie taki czas gdy nic już nie pomoże. Jako pierwsza zużyje się Maryna, potem fachowa siła robocza - znaczy ... - zawiedzie a potem to już błyskawicznie ziółka, tabletki i pod koniec tego roku będziesz siedział smętnie i patrzył w lustro między nogi.
Zajrzyj tu: http://abcimpotencja.pl/

Eeeetam....,
- niemartwiem siem....!

Łod 6go rocku zycio wdohtoruw zabowiać siem poconłem ido dzisioj syćko funguje,
bo łod trenigu głowa nieboli, a mińśni psybywo...!!!

Toino wy, znacysiem KATOLE na imputencjem skozane jezeście...!!!

- niedość, ze łodporne na wiedzem i myślenie jezeście, toi powtykać w sparkem
wilgotnom sem niemozecie...

Ato tak, jak z rozumem i komdycjom - jak siem niemyśli, tosiem GUPCEM jest, ajak
siem niemolestuje, toi kukaracka WILGOTNOM SMATKOM ZWISO...!

Data: 2010-03-31 13:49:41
Autor: Slawek SWP
[...]

Dostrzegam pewną niekonsekwencję w twoich postach. Raz "katole" są złachanymi od ruchania, osłabłymi, wycieńczonymi zbokami a raz - tak jak w tym wątku - mają zapas spermy i potencji na całe lata... Znaczy brak treningu mają...
Może weź kartkę, długopis albo ołówek i zapisz sobie jakie masz zdanie w tej kwestii, to nie będziesz się narażał na wyśmiewanie przez takich jak ja katoli.

Data: 2010-03-31 14:30:56
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Dostrzegam pewną niekonsekwencję w twoich postach. Raz "katole" są złachanymi od ruchania, osłabłymi, wycieńczonymi zbokami a raz - tak jak w tym wątku - mają zapas spermy i potencji na całe lata... Znaczy brak treningu mają...

A kiedy jo to pirse godoł, ze wielgie jeboki jezeście...!?

Data: 2010-04-01 09:31:18
Autor: Slawek SWP
[...]

Jak zgwałcił to czym kijkiem...? Jak zgwałcił to dlaczego...? Bo mu się nie chciało...? Ech!