ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - RADOSNOM NOWINEM CI NIESEM...!!!

Data: 2010-10-03 22:40:37
Autor: Polok_prawdziwy
ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!! - RADOSNOM NOWINEM CI NIESEM...!!!

Wruciłem niedowno z komferencji wioskowej natemat "Uprawianie nietypowych psyjemności wcasie wolnym łod wyposu"

Łocywistałocywistość, psewodniconcom, niejako Hachulsko Genowefa była, wturo strasnom praktykem mo, bo jus 67 wisen ukońcyła (ale, jaksem scenkem wsadzi to namodsom wyglondo!)

Takmy ruzneruzniste zachcianki łobgadywały, az syćkim łotobie łopedziołem...

Nowis..., toco łokrutnie cynić uwielbios...

( http://www.tube8.com/fetish/piss-satin/184627/ )

Łokrutnie siem nasa Genowefa nato uradowała...!

- sama takie zecy chentnie robi i straśnie uwielbio tom "drugomstronem" usceńśliwiać...

Pedziała, ze jeśli ino chces, to złochotom swoje barchany ci podaruje, cobyś sem nanich dobze robił...!

A powimci ABECADŁO, ze Ginia łokrutnie higiemnicnom i cystom babom jest - cy śmierdzi, cytes nie, ale dwarazy doroku psed świntami siem cołko kompie i barchany zminio...

Zeknij ino słuwko i podej adres, toci Gini barchany psesyłkom poctowom wyślem...

Data: 2010-10-03 23:55:39
Autor: awe